Nieuwe prostitutiewet in Duitsland die AO verbiedt

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
tim zei:
GBfun zei:
Waarom sluit sexjobs de rubriek Neuken zonder condoom voor nieuwe advertenties?
kan niks zien dat nzc bij sj gesloten is. Er staan vandaag geowoon zoals altijd nieuwe advertenties er in.

Geef is een linkje van een nieuwe dan.... zijn allemaal "oude" adverteerders. Zie datum "actief sinds"

marius13

Ervaringsdeskundige
24 jan 2016
255
50
ik kan wel zeggen dat ik het met gbfun volmondig eens ben.
Ik ging al nooit naar partys waar jonge meisjes uit het oostblok werkte, daar heb ik echt niks mee.
Dames die openlijk met bare adverteren evenmin. Dames die er niet mee adverteren en bij een klik na een aantal bezoekjes wel bare doen dat is mijn voorkeur. Ik ben wel benieuwd of partys zoals spermagames waar de dames niet gedwongen bare sex hebben kan blijven voortbestaan.
In Nederland kan deze formule niet.

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
dat is dan recent gebeurt want zag advertentie "Actief sinds: 21 Apr 2017". Dan misschien zoeken onder "algemeen" en vond een nzc info bij deze
http://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/algemeen/knufeldame-direkt-beschikbaar_6092795ook al is ze Actief sinds: 07 Sep 2013 en ze ook altijd op op nzc rubriek.
Dan kan het misschien niet meer lang duren dat kinky de bare seks optie eruithaald of
nieuwe adverteerders niet meer toelaat voor de bare optie.

Op duitse website (zoals Sexkontakte Fickanzeigen Sexdates Hobbyhuren Taschengeld) is nog steeds de AO rubriek. Ik ga dan 1 juli kijken hoe het dan eruit ziet en of er verborgen
woorden zijn waaruit men nzc kan uitmaken (ook is dat verboden). Ik mijzelf een database aanleggen van wat ik nu nog kan vinden die mij
interessant lijken met telefoonnummers ook al is de kans dat telefoonnummer op een gegeven ogenblik niet meer bestaat.

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Het volgende komt van Ijsberenforum, het gaat over Shieferhof beter gekend als "Ome Bernds",
en weet, de soep wordt nooit zo heet opgegeten dat als ze wordt opgediend. :oops:

....Met enkele dames ook nog die nieuwe Duitse wet besproken,
instanties zoals Gesundheitsamt en Steueramt kwamen voorbij.

De uitwerking: dames worden officieel geregistreerd, met een pasje :
je raadt natuurlijk al, hoe de dames dat pasje noemen: Hurenpass

Bedoeling: dat pasje dient o.a. om de vrouwenhandel aan te pakken :
clubs moeten naar dat pasje vragen, als een dame wil komen werken,
waarschijnlijk met bewaren van kopie-bewijs, in de club-administratie.

Gezondheidsaspect: er mag alleen nog maar gewerkt worden met condoom.
Op de kamers is dat natuurlijk niet te controleren, in de publieke ruimtes wel.
Mogelijk gevolg: o.a pijpen op de banken met condoom, op de kamers niet.

Vanaf 1 juli zou een en ander z'n beslag moeten gaan krijgen.
Dus dat wordt tongzoenen op de bank en daarna een kamer

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
De soep wordt nooit zo heet gegeten als hij opgediend wordt.

Klopt als een bus. Ik bemerk dat er de laatste veel dames zijn verhuisd naar andere oorden, zoals Spanje en Zwitserland.
De dames zitten niet te wachten op de per 1 juli bekende "huren-karte" en daarbij horende registratie.
Belangrijk is te onthouden dat er bij de wet verantwoordelijkheden bij de dame en de club komen te liggen.
De dame moet een pas hebben en belasting gaan afdragen, de club dient dit goed te registeren. Bij controle is een sluitende administratie noodzakelijk.
Daarbij dienen dame en club sex zonder condoom uit te bannen. De dame mag het niet meer aanbieden en de club mag het niet meer faciliteren.

Echter de klant heeft ook een verantwoordelijkheid! Als bij controle blijkt dat er geen condoom is gebruikt is de klant ook de lul. Een boete van 50.000 euro is de maximale boete. Natuurlijk komen nu de discussies op gang hoe dit te controleren is. Let wel er hoeft maar een dame haar mond voorbij te praten en je bent de banaan. Daar komt bij de de Duitse overheid staat te trappelen om de wet ten uitvoer te brengen, met als gevolg ambtenaren die er naar streven vanaf dag 1 een duidelijke signaal af te geven. Ik heb begrepen van enkele dames dat er zelfs lokhoeren ingezet gaan worden, iedereen is dus gewaarschuwd!! Zeker in de ramenbuurten kun je wachten op verscherpt toezicht. De clubs is moeilijk,er al zullen AO clubs als Venus in de eerste weken frequent bezoek kunnen verwachten van streperige agenten en ambtenaren. Wil jij bijvangst zijn, ga dan vooral na 1 juli lekker AO neuken in deze clubs, grote kans dat je genaaid gaat worden. De dames worden namelijk door de klant gedwongen, dat zal hun verhaal zijn, zie jij dat maar eens te ontkrachten. Onthou 1 ding, een Nederlandse rechtsbijstand gaat je in deze niet helpen..... :twisted:

A

Anonymous

Guest
Dames wijken ook al uit naar Brussel tippelzone. Vorige week drie streethookies ontmoet die tot enkele weken geleden nog werkzaam in GE waren (Roemeense en Hongaarse meisjes oa van Koln).

Hopelijk brengen ze ook de Duitse service en schappelijke prijzen over :)

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Als ze niet moeten, vergeet het, in het Rozenhof in Herentals zie ik er ook opduiken, service is standaard service in Rozenhof Alles met condoom, je hoort me niet zeggen dat er geen NZC dames in het Rozenhof zijn, die zijn er wel, maar ze zijn ouder en dat is een mannier om te concureren tegen het "jonge geweld" PZC is makkelijk te vinden in dat hol, NZC is iets moeilijker.
PZC kan je gewoon vragen, afhankelijk van haar reactie en het verloop van het gesprek kan je vragen of ze altijd met neukt, vraag het wat onduidelijk, je kan achteraf dan nog zeggen dat ze u niet goed heeft verstaan.
Ik vrees enkel dat eens de Duitse wet in werking treed, ze in andere EU landen gaat worden overgenomen.
De Duitse wet is een gevolg van de EU, die vroegen niet om NZC te verbieden maar om wat te doen aan mensenhandel en gedwongen prostitutie, Duitsland is, of was zeer liberaal in die dingen. Ze hebben nu wel een manier toegepast die waarschijnlijk wel werkt, maar die niet zo strikt noodzakelijk was om het gewenste resultaat te behalen.
Mensenhandel en gedwongen prostitutie tegengaan kan ook zonder een condoomplicht op te leggen.

A

Anonymous

Guest
iamnaughty zei:
Waar vind je de straat hoeren in bxl tegenwoordig?
Koopliedenstraat , van Gaverstraat. , pelicaanstraat , boulevard d'anvers.
Mijn ervaring is dat 1 op 4 bare doet. Op straat onderhandelen gezien business slecht draait. Als pzc dan is nzc evt mogelijl. Meeste kans bij hongaartjes

En s avonds Louisalaan. Vnl albanese, nzc kwasi niet mogelijk. Pzc is al zoeken

31 aug 2016
1.194
112
Bruintje45 zei:
Hopelijk brengen ze ook de Duitse service en schappelijke prijzen over :)

Schappelijke prijzen ???
Jij bedoel dat ze de markt naar de klote moeten gaan helpen voor dames die wel de moeite waard zijn maar door die scharminkels kapot worden beconcurreerd ..

Maar voor die lidl neukers is kwaliteit niet van belang ..

DENK EENS NA
Komt het überhaupt bij je op dat je hier mensenhandel aan het steunen ben ..

A

Anonymous

Guest
Mensenhandel is wel een groot en beladen woord.

Wees nu eens eerlijk:denken jullie echt dat die meiden zelfstandig van hun pattatenveld in roumenie of bulgarije naar de clubs, ramen if tippelzones bij ons raken ? NEEn toch, dit is enkel via de pimps waar de helft van jullie neukbudget naar gaat. Maar zonder hen geen oostblokstunners.

Ik vind dit ook ZEER frustrerend maar heb er me bij neergelegd... :cry:

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Ik merkte zopas dat op "hookers" in alle rubrieken over Duitsland het volgende staat :
Per 1 juli 2017 treedt in Duitsland de nieuwe prostitutiewet in werking. Hiermee gaat een aantal zaken danig veranderen. De verandering die voor u als bezoekers van dames van plezier het meest van belang is, is de condoomplicht. En die geldt voor praktisch alle vormen van geslachtsverkeer, inclusief oraal, anaal en vaginaal.

Aangezien Hookers geen platform wil bieden aan illegale activiteiten, is het vanaf genoemde datum niet meer toegestaan om in de Duitse rubrieken in recensies te schrijven over onbeschermd verkeer, in welke vorm dan ook. Daarom zal ook de optie zc/mc uit het recensieformulier worden verwijderd. Wij verzoeken een ieder zich aan deze nieuwe regel te conformeren.
Wel zijn ze niet erg consequent, het is niet verboden om te berichten over protitutie in Zweden, enz.

Maar goed, ik veronderstel dat er op dit forum nog wel tips zullen komen en dat de duitse "blauwbloezen" wel niet zullen meelezen.

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
Ook in Duitsland is omzeilen niet echt moeilijk..TAbulOs (let op de hoofdtekens) heb ik al regelmatig gezien als vervanger van AO.

En die Duitse Blauwbloes moet dan wel de Nederlandse taal machtig zijn, willen ze hier op dit forum mee kunnen lezen... ;)

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
frankypanky zei:
..TAbulOs (let op de hoofdtekens) heb ik al regelmatig gezien als vervanger van AO.

Helaas frankypanky. Tabulos (of TAbulOs of hoe dan ook) is ook niet toegstaan...
dus misschien komt er een nieuw woordje ? fullservice of zoiets ? ... we zien wel
https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=157&t=3147&start=20
Zur Sicherung der Kondompflicht wird daher als selbständige Vorschrift ein explizites Werbeverbot eingeführt.
Das Verbot erstreckt sich neben der expliziten Werbung für vaginalen, oralen und analen Geschlechtsverkehr
"ohne Kondom" auch auf szenetypische Abkürzungen wie beispielsweise "AO", "FO" oder sprachliche Umschreibungen
wie z. B. "naturgeil", "tabulos".

31 aug 2016
1.194
112
Het is allemaal schone hoop die hier uitgesproken wordt ...

Maar Duitsers zijn te punctlich om de wet te overreden ..

Daarbij voor die enkele kaaskoppen gaan ze dus echt het risico niet lopen ...

Het risico is financieel nogal groot

Arbez

Toogplakker
10 apr 2015
137
0
guy6 zei:
(…) ik veronderstel dat er op dit forum nog wel tips zullen komen en dat de duitse "blauwbloezen" wel niet zullen meelezen.
frankypanky zei:
(...)En die Duitse Blauwbloes moet dan wel de Nederlandse taal machtig zijn, willen ze hier op dit forum mee kunnen lezen... ;)
Die opsporingsagenten zijn wel degelijk de Nederlandse taal machtig, en reken er maar op dat ze hier meelezen (net als hun Nederlandse collega's).

Aangezien het na 1 juli om een strafbaar feit gaat, kunnen ze in theorie bij hun Nederlandse collega's zelfs een verzoek indienen degene op te sporen die hier op het forum onder een schuilnaam schrijft dat hij zo'n strafbaar feit heeft begaan.

.

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
tim zei:
Zur Sicherung der Kondompflicht wird daher als selbständige Vorschrift ein explizites Werbeverbot eingeführt.
Das Verbot erstreckt sich neben der expliziten Werbung für vaginalen, oralen und analen Geschlechtsverkehr
"ohne Kondom" auch auf szenetypische Abkürzungen wie beispielsweise "AO", "FO" oder sprachliche Umschreibungen
wie z. B. "naturgeil", "tabulos".
Ze hebben al een manier gevonden om het te omzeilen door de wet zoniet naar de geest dan toch naar de letter te respecteren. Ik heb gezien dat op websites vroeger stond :
Verkehr
GV (safer)
GV (AO)

en nu :
Verkehr
GV (safer)
GV

Uit het feit dat gewoon GV een andere dienst is dan GV (safer) kunt ge wel iets afleiden. Of dit dat passeren valt nog af te wachten.

Terug
Naar boven