Niew (Thaise) Rotterdam - Schipperskwartier

Mikado

Toogplakker
29 mei 2015
42
1
Vrij Lang geleden kwam ik regelmatig bij Niew langs eerst op de langegeer (bij die rijschool)en later op de lange Hilleweg in Rotterdam. Uiteindelijk werd het wat meer en bleef ik bij haar en zij bij mij "slapen" maargoed ze liet zich door iedereen bare neuken en was dat voor mij geen relatiemateriaal en heb ik uiteindelijk afstand genomen van haar. Ik heb toen nog wel eens op Hookers gelezen dat ze naar het Schipperskwartier was verkast maar ik heb haar nooit meer opgezocht.

Nu ik net uit een relatie kom denk ik vrij vaak aan haar terug en zou nog wel eens een keer met haar af willen spreken, want de herinneringen zijn wel super geil. Weet iemand of deze Thaise nog ergens ontvangt? Ik weet zeker dat er meerdere leden van deze site haar wel herinneren net zoals Kaki destijds van de Jagerslaan..

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
857
525
Ik bezocht ze vroeger regelmatig in Antwerpen. Maar een paar jaar geleden stuurde ze me een bericht dat ze terug richting Nederland ging omdat ze een relatie had met een Ollander. Sedertdien ging haar whatsapp offline. Nooit meer iets van gehoord.

Koester de herinnering, zou ik zeggen.

Terug
Naar boven