Nog Dames die anoniem adverteren icm een email

Felixgg

Snuffelaar
28 mei 2025
17
9
Lotgenoten,

Bestaan er nog dames die via de email afspreken op Sexjobs. Ik ken bijna niks meer vinden qua discretie. Het lijkt erop dat het nederlandse erfgoed een beetje aan het afsterfen is. Vol import dames beschikbaar maar haast geen nederlandse van eigen bodem.

Iemand nog suggesties

Of een buurvrouw waar je een briefje kan toeschuiven effe erin mag

Laatst bewerkt:

Benny de Beuker

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
364
452
Iemand nog suggesties

Of een buurvrouw waar je een briefje kan toeschuiven effe erin mag
Suggestie 1: Ga mee met je tijd en koop een prepaid-nr. voor je telefoon en communiceer zoals de dames dat doen. Je vijver waarin je kan vissen wordt veel groter dan wanneer je blijft hangen in oude -niet meer door de dames gebruikte- communicatie.

Suggestie 2: Ga naar je buren en probeer het briefje toe te schuiven. Neem een schild en een helm mee voor als de buurman je klappen wil geven. De meesten zullen trouwens niet willen dat jij weet waar ze wonen. Ze zullen je daarom dus ook niet vertellen dat ze een buurvrouw hebben waar het zo kan -en waar die buurvrouw woont-.

Suggestie 3: Stap uit je slachtofferrol (aanhef van je schrijven 'Lotgenoten'). Als je een beetje meegaat met de tijd ben je al snel veel minder 'lotgenoot'.

PS: ik denk dat je met Denise nog wel af kan spreken per email. Haar foto's zijn ook van 30 jaar geleden, haar manier van afspreken mogelijk ook. Laat je weten als het is gelukt?
Stuur haar anders HIER even een privébericht, dan krijg je misschien wel haar email-adres :giggle:

Wouter_35

Toogplakker
8 okt 2024
49
57
Lekkere Nederlandse/Vlaamse dames worden inderdaad schaarser op commerciele sites.
Op dating sites zitten er nog wel zat.
Dat kost wel veel meer tijd en geduld, maar heb daar toch best wel een paar lekkere kutjes volgespoten van rijpe vaak gescheiden moedertjes.

peter088

Toogplakker
27 jun 2015
66
18
Lekkere Nederlandse/Vlaamse dames worden inderdaad schaarser op commerciele sites.
Op dating sites zitten er nog wel zat.
Dat kost wel veel meer tijd en geduld, maar heb daar toch best wel een paar lekkere kutjes volgespoten van rijpe vaak gescheiden moedertjes.
Op welke datingsites zit jij zoal?

Wouter_35

Toogplakker
8 okt 2024
49
57
Ik zit tegenwoordig veel op Lexa.

In principe voor en serieuze relatie bedoeld, maar soms kom je toch ook wel dames tegen die gewoon een verzetje willen.

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
Mijn ervaring is dat de meeste dames van SJ met WhatsApp willen communiceren, en dus gewoon hun 06-nummer geven.
Maar af en toe zit er eentje tussen die de voorkeur geeft aan e-mail (meestal een anoniem e-mailadres), omdat ze haar 06-nummer niet wil geven.

Terug
Naar boven