A
Anonymous
Guest
Heeee Yppie! Welkom 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
PeeweeHerman zei:Heeee Yppie! Welkom![]()
Ja, Nick en zijn sidekick peewee zijn lekker bezig.dirkA zei:Ach, het andere forum is men nu zelf al alweer kapot aan het maken. Ik zie dat de grootste fantast er ook weer post en dat men weer een circle of trust wil openen. De vorige sitebeheerder, die de site zonder boe of ba uit de lucht haalde, doet nu weer vrolijk mee.
Wat een grap daar.
Teringzooi omdat ik ging uiten wat ik r van vind?CWP zei:Wordt aardig op de man gespeeld daar.... circle of teringzooi wordt het zo.... Way to go (!)
Ik heb geen idee wat er mis gaat bij je aanmelding, maar om het een onbetrouwbaar zooitje te noemen is een opmerkelijke conclusie.beffer007 zei:Wat mij betreft een onbetrouwbaar zooitje daar of ik sta zonder ooit ingelogd te zijn al op de zwarte lijst maar dat lijkt me sterk.
dirkA zei:Ach, het andere forum is men nu zelf al alweer kapot aan het maken. Ik zie dat de grootste fantast er ook weer post en dat men weer een circle of trust wil openen. De vorige sitebeheerder, die de site zonder boe of ba uit de lucht haalde, doet nu weer vrolijk mee.
Wat een grap daar.
Mee eens.Barefan zei:he kijk ik zou zeggen als we niet kunnen samen werken.
We ook niet moeten gaan samen voegen.
Hou jullie ruzies en verwijten voor ginder waar ze begonnen zijn en laat ons er hier iets tofs van maken.