Nog een NZC forum?

dirkA

Ervaringsdeskundige
3 apr 2015
453
270
Ach, het andere forum is men nu zelf al alweer kapot aan het maken. Ik zie dat de grootste fantast er ook weer post en dat men weer een circle of trust wil openen. De vorige sitebeheerder, die de site zonder boe of ba uit de lucht haalde, doet nu weer vrolijk mee.
Wat een grap daar.

A

Anonymous

Guest
dirkA zei:
Ach, het andere forum is men nu zelf al alweer kapot aan het maken. Ik zie dat de grootste fantast er ook weer post en dat men weer een circle of trust wil openen. De vorige sitebeheerder, die de site zonder boe of ba uit de lucht haalde, doet nu weer vrolijk mee.
Wat een grap daar.
Ja, Nick en zijn sidekick peewee zijn lekker bezig.

A

Anonymous

Guest
Kleine Nick kon het niet meer aan dat ik een negatieve mening over zijn forum, en hem als webmaster ging neerzetten, zo nu heb ik een permanente ban gekregen. Wat een verlies. Hij zou bij Kinky werk kunnen zoeken. Haha...

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Wordt aardig op de man gespeeld daar.... circle of teringzooi wordt het zo.... Way to go (!)

A

Anonymous

Guest
CWP zei:
Wordt aardig op de man gespeeld daar.... circle of teringzooi wordt het zo.... Way to go (!)
Teringzooi omdat ik ging uiten wat ik r van vind?
Kan ik mij niet voorstellen.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Weet niet wie wie allemaal is daar, ik lees af en toe alleen mee daar..

In grote lijnen het topic doorgebladerd, maar iemand permanent bannen die kritiek levert lijkt op de Kinky gestapo :lol:

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Ik dacht laat ik mij daar ook eens aanmelden en kijken wat er verteld wordt. Alles ingevuld en wacht nog op de activatie e-mail.
Geprobeerd in te loggen maar dat werkt niet. Opnieuw aanmelden levert het volgende op.
De gebruiker die je opgaf is al in gebruik, probeer een andere.
Het opgegeven e-mailadres is reeds in gebruik.
De opgegeven bevestigingscode was foutief.

En als je op Herstuur activatie e-mail klikt en alles invult krijg je geen mail.

Wat mij betreft een onbetrouwbaar zooitje daar of ik sta zonder ooit ingelogd te zijn al op de zwarte lijst maar dat lijkt me sterk.

Voormalig lid 203

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
250
1
beffer007 zei:
Wat mij betreft een onbetrouwbaar zooitje daar of ik sta zonder ooit ingelogd te zijn al op de zwarte lijst maar dat lijkt me sterk.
Ik heb geen idee wat er mis gaat bij je aanmelding, maar om het een onbetrouwbaar zooitje te noemen is een opmerkelijke conclusie.

Het vorige forum is om mijn onbekende redenen opeens verdwenen. Een deel van het probleem was wat mij betreft dat er nogal wat conflicten waren. Laten we elkaar nu ajb niet gaan opfokken en weer zo'n vervelende sfeer creeeren. En ik lees hier wat opmerkingen die beide fora zomaar kunnen gaan schaden. Leden hier zijn ook vaak leden op het andere forum, dus persoonlijke opmerkingen kunnen besmettelijke aspecten hebben.

Make love not war ;)

A

Anonymous

Guest
dirkA zei:
Wat een grap daar.

Goh, wist niet dat er aanspraak gemaakt kon worden op een onbetaalde dienst? Zeikerts zoals jij waren de aanleiding van het sluiten van het forum.
En ja, ik doe weer vrolijk mee, net als jij. Tenminste, voor zover jouw houding vrolijk genoemd kan worden...
Tis overigens wel sneu om te zien dat diegenen die op het Nederlandse forum uitgekotst worden door de overige leden hier een kliekje vormen om collectieve huil-sessies te organiseren en zodoende hun frustraties pogen te verwerken.

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
he kijk ik zou zeggen als we niet kunnen samen werken.
We ook niet moeten gaan samen voegen.
Hou jullie ruzies en verwijten voor ginder waar ze begonnen zijn en laat ons er hier iets tofs van maken.

A

Anonymous

Guest
Barefan zei:
he kijk ik zou zeggen als we niet kunnen samen werken.
We ook niet moeten gaan samen voegen.
Hou jullie ruzies en verwijten voor ginder waar ze begonnen zijn en laat ons er hier iets tofs van maken.
Mee eens.

Voormalig lid 203

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
250
1
Weet iemand waarom het andere forum nog steeds niet beschikbaar is? Heeft dat een technische reden of heeft de beheerder de stekker eruit getrokken???

Terug
Naar boven