Nooit gedacht

Voormalig lid 43761

Snuffelaar
16 apr 2024
20
19
Al heel wat jaren tref ik op verjaardagen en feestjes van onze beste vrienden een dame, zij getrouwd....ik getrouwd....................na enige tijd tref ik haar op facebook/whatsapp wat ontaard in geile gesprekken en het over een weer sturen van pikante foto's. Tijdens het treffen op bovenstaande dagen zei ze op voorhand dat ze zonder slip naast of tegenover me ging zitten.....Amai zeg, tijdens deze avonden soms al wat voel werk mogen doen onder tafel of kijkend als ze haar benen wat verder opendeed. Op een of andere manier merkte we beide dat we zin hadden in sex.............veel sex!

Dit spelletje duurde zo voort tot er een moment kwam dat er een stap gezet werd om verder te gaan dan dat............

En zo geschiede. Ze wist dat ik onzettend geilde op lederen kleding. man man man.....wat zag ze er mooi uit toen ze door mij opgehaald werd voor een (hopelijk) mooi momentje ;)!

We gingen naar een rendez-vous hotelletje in de buurt. Bij aankomst in de kamer hoorde je kreungeluiden uit de diverse andere kamers komen. Ook dit maakte ons nog geiler omdat het nog steeds spannend was. Na een mooi tonggevecht en het elkaar ontkleden stond daar een dame voor mijn snuffert die om door een ringetje te halen was. Haar voorgevel zag er goed uit en ook onder de gordel (wat al eens zichtbaar was geweest op feestjes) zag het er goed uit. Lekkere volle lippen! Inmiddels kon zij mijn genotsknots ook niet meer weerstaan. Ze zei "al die tijd hadden we het er over........Nu zal ik in iedergeval de daad bij het woord voegen en ..............we gaan voor bare". Zo die had ik niet aan zien komen maar maakte ons beide nog geiler.

Zoenend, tongend, beffend, trekkend, vingeren en pijpend belanden we op het bed. Div standjes...teasen.......praten en weer door, stoten....strelen....klaarkomen. Na enige tijd toch maar mijn 9001 naar binnen gejast en de dame squirtend laten genieten met een grote smile. Even rust en weer door. Hebben op een middag lijkt wel net een marathon gelopen. Man man man wat was dat lekker. Hebben er beide van genoten.

Na deze ene date volgde er nog meer. Buiten, binnen, bos, naaktstrand, parenclubs............we hebben elkaar gevonden. Nog steeds!

Voormalig lid 43761

Snuffelaar
16 apr 2024
20
19
Gisteren de dame op de app (wetende dat zij voor haar werk in t buitenland is). Gesprekken gingen over van alles en nog wat. Tijdens dit appgesprek gingen we over op beeld en geluid en kwamen we met wat handwerk beide op t punt of no return! Lekker hoor! Na een tijdje de chat/app beeindigd en ieder weer ons eigen dingetje. Na nog geen half uur.......als sleutelhouder naar haar bedrijfspand gebeld. Niets aan de hand....enkel zij stond binnen en had express (door t alarm) mij daarnaartoe laten komen. Dit was dus weer zo een momentje wat weer ontaarde ik een lekker onderonsje. Weer zo op volle sterkte en zij na t eerder appje nog natter. De boel weer voorzien van 9001 met de slijmslierten bij haar er goed uitdruipend. Leuk zo'n verrassing.

Terug
Naar boven