nzc tight club

janzonderpet

Toogplakker
16 jul 2024
48
53
Bijvoorbeeld https://www.kinky.nl/advertenties/6658642-amira

Er zijn als ik nu zoek op titel "nzc tight" op kinky een vijftal advertenties te vinden. Ze lijken volgens mij best op elkaar, qua beschrijving heel algemeen.

Wat zou hier achter zitten? Vriendinnen? Netwerk met uitbuiting? Iets tussenin?
Kan misschien best zelf eens gaan kijken, maar heeft iemand hier al ervaring met deze "club"?

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
Ik had het ook opgemerkt. Ik had het idee dat het een nieuwe naam voor de hi bby club kan zijn.

Los Hermanos Pollos

Snuffelaar
29 aug 2024
22
58
De hi bby club bestaat uit Moldavische, Oekraïense en Russische dames die een Kaukasische achtergrond hebben.

Deze groep bestaat uit Roemeense Roma zigeunerinen die hiervoor met valse foto's van lekkere chicks klanten lokten om vervolgens shit service te geven. Met de nieuwe verificatie regels van Kinky zijn die accounts gesloten en moesten ze nieuwe aanmaken met correcte foto's waarbij ik ze echt Fugly vind.
Ok, smaken verschillen, maar belangrijker is dat de dienstverlening bij dit soort uitschot echt heel slecht is.

Deze troela vraagt als basisprijs €200 voor een uur:
https://www.kinky.nl/advertenties/9750942-monica

Als je toch geil hiervan wordt en graag een van deze aan je pik wil rijgen adviseer ik niet meer dan 30 minuten te boeken en direct bij binnenkomst en VOOR je ook maar 1 euro betaalt duidelijk:
- de afspraken uit de appjes herhalen,
- het afgesproken bedrag te herhalen,
- op je telefoon of horloge de tijd te laten zien en de afgesproken tijd te herhalen,
- duidelijk te zeggen: baby, no shit or auw, auw, pain or come finish, come finish, ok?

Hierna kan het 2 kanten opgaan. Of ze willen niet meer, wat prima is omdat het toch al gedoemd was om te mislukken.
Of ze zijn verontwaardigd omdat je hun oplichtingsriedeltje heb doorbroken. Maar ze willen dan liever minder geld dan helemaal geen geld en stiekem is er soms zelfs sprake van ontzag.

Ik heb dit 2 keer meegemaakt.
1 keer bij deze Bulgaarse trut: https://www.kinky.nl/advertenties/5805918-viktoria
Voor een uur betaald en ze deed er alles aan om vooral niet te neuken. Pijpen was al een drama met letterlijk 2 halen tot halverwege mijn eikel en toen begonnen de fratsen.
Ik ben moe, ik heb pijn, ik geef je een massage, je bent te groot voor mij, mijn borsten en kut zijn te gevoelig, enz, enz.
Mijn geluk is dat ik redelijk wat Bulgaars kan spreken (en nog 11 andere talen) en toen in haar taal zei: Nou moet je goed luisteren bitch. Ik heb je veel geld betaald en ik ga je diep en hard neuken wat er ook gebeurt! Van verbazing kon ze niks meer zeggen en keek me met grote ogen aan. Ik zei, omdraaien! Kussen onder haar buik. Spuug op haar poes en tot de wortel erin en gaan terwijl ik haar vertelde dat ik haar kutje aan het gapen was.
Na afloop wilde ze een sigaret met me roken en zei ze dat ik goed en hard kon neuken 🤯

De 2e keer was bij een andere petite Bulgaarse meid die niet meer adverteert. Als extra anaal afgesproken. Vanaf het begin Bulgaars en Engels met haar gesproken. Alles ging prima totdat ik zei dat het tijd was voor haar kont. Het kopje was er net in en toen begon ze met veel angst te zeggen dat het pijn deed. Dat leek oprecht, maar waarom anaal afspreken en extra geld pakken als je weet dat je het niet kan?
Ik zei en nu? Ik heb er wel voor betaald! Ik weet het niet zei ze schuldbewust. Maar geld teruggeven zit niet in hun systeem. Ik zei dat ik als compensatie in haar mond wilde spuiten. Ok, dat is goed. Verder met neuken en toen het bijna zover was kroop ik naar boven met haar hoofd tussen mijn knieën en zei open je mond. Ik schoot (zichtbaar) 5 of 6 dikke stralen in haar mond en duwde daarna mijn pik er ook in waar ze nog een minuut of twee aan het zuigen was.
Waar is mijn zaad? Ik heb het ingeslikt zei ze. Good girl!
Ook hier weer na afloop een sigaret roken en ouwehoeren over van alles en nog wat.
Hiertegenover staan 8 dates waar ik belazerd werd met 3 keer geld weg en 5 keer dat ik zelf wegging maar wel tijd en kosten kwijt was om bij de afspraak te komen.

Sorry voor dit epistel, maar je ziet, ik ben er nog steeds pissed over.

Terug
Naar boven