NZCforum bi mannen meetup?

A

Anonymous

Guest
Ik heb iedereeen die me een PB gestuurd heeft een bericht op KIK gestuurd. Ik kan pas een groep aanmaken als mensen daar op reageren ;)

A

Anonymous

Guest
dirkA zei:
Ik ben ook wel benieuwd naar een eerste pik ooit in mijn kontje (België)

Als je in de groep wil moet je wel even je gebruikersnaam op KIK doorsturen ;)

A

Anonymous

Guest
Goedenavond, ik wil mij graag aanmelden, maar ik kan jou geen PM sturen. (te weinig posts hetgeen kan kloppen want ik mijn ID is pas paar maanden oud, had oude gedelete) Ik heb wel KIK, suggesties? I zou graag van de partij zijn.

icebear

Toogplakker
8 jun 2019
34
11
Het lijkt me dat de topicstarter zijn account hier is verwijderd?

Ik wou een pm sturen (al had ik hier in dit topic al aangegeven dat ik meedeed), maar dat zal dus niet meer gaan...
Is die kik-groep er al? Wie moet ik contacteren?

icebear

Toogplakker
8 jun 2019
34
11
lekker ding zei:
Ik zou zeggen, lees ff terug en je weet heet Icebear. ;)
Ik heb gelezen maar weet het niet...het eindigt bij de TS die zegt dat hij iedereen een kik-uitnodiging heeft gestuurd. En verder?

icebear

Toogplakker
8 jun 2019
34
11
"Goed idee, PM me jullie KIK dan start ik een groep :)"

Ik heb al deze posts gelezen, maar hiermee heb ik nog steeds geen antwoord op mijn vraag, aangezien ik Bevruchter niet meer kan PM'en.
Geen idee dus of die groep effectief gestart is en, if yes, wie me nog zou kunnen toevoegen.

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
Ik doen niet mee aan een KIK-groep, maar ik heb aangegeven wel graag aanwezig te willen zijn bij een meetup.
Jullie kunnen mij een datum doormailen via PM.

( Ik heb begrepen dat KIK enkel werkt op je mobiel, ik gebruik een mobiel van mijn werkgever en ik neem daar geen risico in)

xavierke

Toogplakker
20 dec 2017
147
47
Ik heb een kik groep aangemaakt, dus stuur me een privé bericht met je kik username als je een uitnodiging wil!

Olafs

Snuffelaar
5 mei 2021
7
0
Ik ben ook van België. Maar ik kan nog geen pb sturen, ik ben nieuw in het forum. Ik zou als top heel graag meedoen.

A

Anonymous

Guest
Goedemorgen,Ik had mij al eerder bij bevruchter opgegeven, maar die is met organiseren gestopt?
Maar ik wil er uiteraard nog steeds graag bij zijn, hopelijk lukt het gauw om de meetup te houden.
Ikzelf kom uit Amsterdam, en ben bottom.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Hoi allemaal,

Opzich is dit geen verkeerd idee, alleen heb ik geen fun met mannen op seksueel gebied. Die verkenning had ik 10 jaar geleden zonder succes afgesloten. Daarna heb ik enkel gesekst met een paar vrouwelijk uitziende jongens. Iedereen die me van het forum kent weet wat mijn voorkeuren zijn.

Ik wil jullie graag meegeven dat ik dit idee enorm respecteer en zeker zo'n meetup moet realiseren. Ikzelf heb een wens om een transparty te organiseren of met een paar dames en tgirls. Of gewoon een borrel met elkaar vlakbij een raambuurt en dan een raamdame bezoeken. Chatgroep aanmaken is zeker handig, lijkt me ook leuk om wandelbroeders bij een raambuurt tegen te komen.

Groetjes Cumgiver

Terug
Naar boven