Oekrainsche dame gezocht omgeving Friesland

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Inderdaad de meeste zijn nu 2 jaar hier zoeken een partner, liefst met wat geld.

In België zijn er 80.000, heb op Badoo al wat succes gehad. Met eentje een paar maanden maar ze hebben allen chronisch geldgebrek en zijn gewoon dat de mannen cadeautjes kopen (kleding, Iphone, sneakers, .... ). In België hebben ze een uitkering van 1740 euro en ze klussen allen nog voor minstens 1000 euro bij in het zwart in de horeca of als kuisvrouw... maar dat geld gaat zogezegd naar hun familie. Als ze een sociaal appartement hebben dan onderverhuren ze dat nog eens...

Nu snap ik waarom we ons in België blauw betalen aan belastingen 😒

Eertmans

Ervaringsdeskundige
18 okt 2022
479
498
Ik heb via Tinder al een paar Oekrainse dames ontmoet. Je moet er een beetje tijd insteken, chatten doen ze met translator. Meestal bij de tweede keer belanden we in bed, nooit werd er over condoom gesproken. Meestal had ik 2 à 3 neuksessies met hen en dan verbrak ik het contact en hop... naar de volgende. Wel heel wat gezaag dat ik niet eerlijk ben enzo.

Ze gaan er wel vanuit dat jij alles betaalt maar zijn gelukkig niet veel gewoon wat restaurant betreft. Ze vallen enkel op blanke, liefst groot en sportieve mannen.

Iemand nog ervaring of tips ?

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Op Tinder komt toch alles voorbij. Niet alleen Oekraiense dames. Zou niet weten hoe je daar op kan selecteren.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Clitlover666 en Rodman hebben beiden een punt wat mij betreft.
Eerlijk zijn met je bedoelingen is zeker wel zo prettig voor iedereen.
Hoe zou Eertmans het vinden als een dame hem ineens laat barsten?
En inderdaad is topicstarter bigpapa ook niet verfijnd bezig met zijn sletjes.
Het niveau op het forum is soms bedroevend, laatste tijd meer.
Misschien word ik oud maar vind het maar niets.

Rodman

Toogplakker
4 sep 2016
108
69
Laat ik dan maar eens wat bijdragen, want ik heb inmiddels ook zo mijn ervaringen als het aankomt op wandelen en daten. Laten we het geval 'daten' eens nemen. En ja, het kan zijn dat iemand dat voor de 'sport' doet..
Het begint met geduld op de datingsites en schrijven. Vervolgens, en Oost Europese daes en logica zijn een slechte match, nog meer schrijven en dan maar een date plannen. Rijden, parkeren, dineren kosten geld. Een tweede date idem dito. Omdat het vooropgezette plan is om de dame te dumpen zul je de dame niet mee naar huis willen nemen en komt er, vroeger of later, nog een hotelkamer aan te pas. Financiele schade is dan al snel 200-300 Euro (opgeteld). Waarschijnlijk meer.
Daar staat tegenover dat er veel Oekr DVP's op het internet staan. Klassieke schoonheden die zich veelal ook zo gedragen. Als bare een vereiste is dan wordt de keuze wat beperkter maar zelfs hier op deze site zijn er al wat besproken. Als voorbeelden wil ik Bilinda aanhalen maar er zijn er meer. Minder moeite, zekerheid en weten waaraan je toe bent lijkt mij zo. Tenzij je uiteraard op de welbekende lijst staat als niet gewenste klant.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
@bigpapa

Er staan genoeg Oekraïense dames gerecenseerd helaas niet in Friesland ze komen daar ook nooit Noord, Zuid-Holland, Brabant daar bivakkeren ze het meeste dus je zal een eindje moeten rijden

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Die zijn er genoeg als je op Kinky rond kijkt.
Niet in Friesland.
Voor de meeste dames moet je toch in Noord-Holland of Zuid-Holland zijn en wat in Utrecht en Noord-Brabant.
Daar zit toch echt het gros van deze dames.

Trogdor

Ervaringsdeskundige
23 dec 2016
306
248
Ik heb de afgelopen periode wat gescharreld met een Ukrainse maar geloof mij maar... Kosten baten analyse, je bent beter af met regelmatig naar de betere dames te gaan. De mooie dames zijn erg "high maintenance". Mijn BMW oldtimer is goedkoper in onderhoud en zeurt niet als ik de leasebak pak.

Als tip, Tinder en dan zoeken op "vaste relatie" en in je profiel een Ukrainse vlag naast de Nederlandse.

Maar houdt rekening met héle hoge kosten.

Pietjemeteenrietje

Ervaringsdeskundige
21 mei 2018
319
215
Niemand forceert je om alles te betalen toch, beetje assertief hoor vrouwen vinden het ook niet erg om een keer nee te horen.

barney

Toogplakker
11 dec 2019
117
82
Ik heb een ontzettend lekkere vriendin uit Oekraine die wel wat jaartjes ouder is als dat ik ben. Zij gaf aan dat ze in haar leven nog nooit condooms had gebruikt 😂 en volgens mij is dit bij veel dames uit Oekraine zo. Maar het zijn wel veeleisende vrouwen je moet de portemonnee flink gebruiken om ze tevreden te houden. Dus als je een budgetwip denkt te krijgen dan kom je van een koude kermis thuis.

Terug
Naar boven