old.redlights.be

thomasmaltus

Toogplakker
24 okt 2019
222
82
Hallo, het lijkt erop dat je de website totaal hebt verpest. Er worden dubbele advertenties weergegeven en in de verkeerde categorieën ondanks filters. En we kunnen het eenvoudige en gebruiksvriendelijke formaat old.redlights.be niet meer bereiken, activeer dit alstublieft opnieuw, anders is de site onbruikbaar geworden.

stille genieter

Toogplakker
25 apr 2018
46
13
Zal weer eens gehackt zijn.
Zowel de oude redlights als de nieuwe zou eens grondig mogen opgekuist worden. Er staan heel wat fake profielen op of profielen van dames die niet meer hun diensten aanbieden.

loperken

Legende
17 okt 2016
1.795
717
Inderdaad,nylonmanivo.
Gisteren werkte old redlights gewoon.
Zal van tijdelijke aard geweest zijn.

ddnk

Ervaringsdeskundige
4 mei 2015
740
230
al dagen niet meer toegankelijk

ik haak af voor redlights als de oude site niet werkt op de nieuwe kan ik niet vlot mee werken
begrijp niet waarom men de ekuze niet laat aan de gebruiker welk hij wenst te gebruiken oude of nieuwe

ondjp

Ervaringsdeskundige
14 jun 2021
295
95
Net als vorig jaar bij de Franstalige versie: de oude site had vervaldatum. Eens overschreden (dwz er wordt niet meer voor betaald) is het gedaan. Het went wel

Johan65

Ervaringsdeskundige
1 jun 2018
421
349
Bah, moet die link nu echt weer naar die vieze zijn....brrrr, eng zenne 🤔

thomasmaltus

Toogplakker
24 okt 2019
222
82
Jammer, de old.redlights link werkte tot een paar dagen geleden. Het was naar mijn mening altijd een veel beter formaat - gemakkelijker te gebruiken. De nieuwe zuigt. Jammer dat ze het altijd erger maken, veel andere sites die ik ken hebben dit helaas gedaan.

Voormalig lid 14802

Ervaringsdeskundige
28 nov 2019
364
243
Ik heb mezelf een tijd geleden 'verplicht' om enkel nog maar met de nieuwe versie te werken. Kwestie van hem zo snel mogelijk gewoon te worden, want de oude versie zal op een bepaald moment toch sowieso verdwijnen. Ik moet zeggen, eens je er wat mee werkt, valt het wel mee. Maar feit is wel dat de oude versie veel gebruiksvriendelijker en overzichtelijker was dan de (ondertussen niet meer zo) nieuwe. Ik begrijp wel wat de developers gedaan hebben, maar het is gewoon teveel. Keep it simple, jongens! Dat werkt nog het beste...

Realistic

Toogplakker
9 jul 2024
74
49
Jammer, de old.redlights link werkte tot een paar dagen geleden. Het was naar mijn mening altijd een veel beter formaat - gemakkelijker te gebruiken. De nieuwe zuigt. Jammer dat ze het altijd erger maken, veel andere sites die ik ken hebben dit helaas gedaan.
Dat kon ik dus gisteren ook opmerken, de oude site bestaat niet meer, jammer.....

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
856
525
Die filters zijn een ramp. Je moet veel meer klikken om dezelfde resultaten te hebben. En voor de afstand: vroeger kon je tot 100 km gaan en nu nog maar de helft...

PulaSigur

Toogplakker
27 jun 2024
168
233
Verrassend veel heisa hier over een website waar het merendeel van de advertenties meer fake en valse foto's dan echte informatie bevat.

Terug
Naar boven