old.redlights.be

MrKRVe

Toogplakker
19 jul 2019
188
93
Weinig alternatieven. Kinky en sexjobs zijn, vind ik, nog erger. (En georiënteerd richting NL.)
Afspraakjes.be is ook niks.

loperken

Legende
17 okt 2016
1.795
717
Ik ga akkoord met MrKRVe.
Afspraakjes is inderdaad niks.
Heb al verschillende malen mails gestuurd naar zogezegde dames ,die daar adverteren en bijna altijd gaat het om fakers.
Dan sturen ze een mail naar je,om via een of andere betaalsite,hun profiel te bekijken en hun een knipoog of iets dergelijks te sturen.
Ga je dan naar die site,en bekijk je hun profiel,dan bestaat dit profiel niet,of anders wordt je telkens naar een andere betaalsite gestuurd.
Ik heb via afspraakjes maar 1 a 2 maal een concreet aanbod gekregen,en 1 daarvan was dan nog van Karen uit Deinze(Daisy)

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
Snap niet dat mensen zich vast blijven klampen aan old redlights.be. tis een kwestie van even wennen en voila

PulaSigur

Toogplakker
27 jun 2024
168
233
Dat mensen zich blijven vastklampen aan de oude site, is nu al verschillende jaren zo. De reden is niet dat het gewoon een kwestie van gewennen is, maar het ingeven van zoekbegrippen is gewoonweg in de oude site veel intuïtiever en duidelijker dan in de nieuwe. Mocht de nieuwe site voldoen, dan zou de oude al jaren verdwenen zijn. Maar ze halen er denkelijk nog steeds meer bezoekers op dan op de nieuwe. Of de site ook betrouwbare informatie geeft, is een heel andere zaak. Redlights zou dringend eens mogen opgekuist worden qua inhoud, profielen. Uitmesten die boel.

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
857
525
Snap niet dat mensen zich vast blijven klampen aan old redlights.be. tis een kwestie van even wennen en voila
Dat komt omdat je op de oude versie minder moet klikken om te zoeken én je hebt ook veel meer mogelijkheden. Dus nieuwer is niet altijd beter.

En er zitten ook nog bugs in de nieuwe versie, want ik heb minder resultaten als ik op hetzelfde zoek... Tja, dan is mijn keuze snel gemaakt.

Terug
Naar boven