omgeving Zuid-Duitsland .

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
vorige week een bezoekje gebracht aan de boden see (friedrichshafen) en gezien het aanbod van dames ook maar eens opzoektocht gegaan . Een ding was duidelijk bij de massagesalons werden prijzen gerekend die niet leuk meer waren . Bij een aantal bordelen/laufhausen nagevraagd wat de prijzen waren . Hier begon het al met 100 - 30 min of 50 - 15 min . als je zc wilde ging de prijs al snel omhoog met 50 maar al snel naar 100 extra . Hier wordt je niet vrolijk van ..... Tevens een dagje in Ulm geweest en daar heb ik wat massagesalons bekeken , ondanks dat men meer doet dan alleen massages keek men niet vrolijk als je zc begon ...... Het kon wel maar dan werd er al snel 100 of meer op de beginprijs gezet .... want dit mag niet in Duitsland ..... Ook hier weer snel weggegaan . In Trier ook maar eens een paar laufhausen en massagesalons/clubs bekeken en hier kwam eigenlijk weer hetzelfde boven , ook weer dezelfde standaard prijzen zoals ook in friedrichshafen en ja een thaise dame van 28 die geen taboes kenden was toch echt ruim 20 jaar ouder (zag er nogsteeds jong uit) maar wilde wel zc maar dan minimaal 1 uur binnen zijn .... de andere dames zagen er niet uit . Ik heb ze vriendelijk bedankt en zag toen nog een paar advertenties van dames in de stad zelf (bij een club) hier 8 nummer welke je kon aanbellen (deed niemand open) . Toen maar gebeld en een 5 tal dames nam op en 3 ervan zouden zc doen ..... Gevraagd naar het adres en dat was waar ik stond ( de nummers 1,3,6) hier aangebeld maar werd niet opengedaan ..... Toen maar de moet opgegeven en de volgende dag naar mijn vaste adres in Wuppertal gegaan waar het altijd feest is

Wil1972

Ervaringsdeskundige
28 sep 2019
527
360
Hey Katwesel, in Mannheim is genoeg te doen. Verschillende dames die zc doen. Misschien heb je er nog wat aan.

Terug
Naar boven