Onbekend (Aziatisch) - Oude Kennissteeg 3-1, Amsterdam

man1969

Toogplakker
17 mei 2016
129
70
Dit weekend met vrouwlief een weekendje Amsterdam aan het doen. Na een fietstocht afgezakt naar de wallen om in de buurt een lekkere steak te eten. Eerst dus wat rondgewandeld op de Wallen. Ik zag in de Oude Kennissteeg (Nr 3-1) een pareltje ! Een kleine Aziatische meid, prachtig lolita lichaam, mooi gezicht, getinte huid. Ze droeg geen slipje maar eerder superkort rokje, maar er was dus niets zichtbaar. Gezien ook de blauwe lampen, sluit ik niet uit dat het een trans is.
Ze stond zeker tot 17u achter het raam.
Gezien mijn vrouw mij tijdens het avondeten vroeg of ik geen zin had in haar, daarna meermaals nog gepasseerd, maar niet meer gezien.
Vandaar weet iemand :
- wie deze dames (trans ?) is ?
- of ze ook op zondag werkt
- welke uren ze werkt
- ervaring ?
Alvast bedankt !
Grts,
D.

mottomotto

Toogplakker
27 okt 2020
153
61
Had ze niet toevallig een wit overhemd aan met daar onder dat kort rokje of niets. Net niet te gek grote siliconen borsten. Rode lippenstift. Zo ja dan is dat een vaste dame die al jaren daar staat. Op leeftijd, maar oogt jong door haar kleine postuur. Geloof Indonesisch van afkomst als ik mij de gesprekken in het verleden goed herinner. Vrouwelijk, geschoren kutje, 99,9% zeker geen trans, lieve nette dame, niet over te halen voor ook maar iets zonder regenjasje. Als je haar der gang laat gaan begint ze met haar blote borsten over je heen te wrijven. Mooi gezicht, en een jaar geleden nog redelijk strak van binnen. Ik vond het prima vertoeven voor 50 euro. Na 2x had ik het wel gezien, maar dat ligt meer aan mijn voorkeur voor verandering en alle andere interessante dames met verborgen opties op de wallen. Ze werkt volgens mij niet in de weekenden.

Het kan niet vaak genoeg gezegd worden, maar tenzij je een betrouwbare dame hebt, ga nooit naar de wallen in de avond, dan heb je een hele grote kans te worden opgelicht. Zelfs door een beeldschone Nederlands sprekende Indonesische in schooluniform. Spreek uit ervaring. 50 euro besproken bij de deur voor 15 minuten neuken. Ik zei nog dat ik uit de buurt kwam. Binnen ik mij uitkleden, hield zij al haar kleren aan, deed condoom om en begon met een handjob. Dus ik zei, ohw nee dank je, laten we maar neuken. Zegt ze, voor neuken moet je 100 bijbetalen. Ja dag, we spreken beiden perfect Nederlands, dit is niet de afspraak. Ik nog meegaand zijn omdat ik geil was en zei okay 50 euro extra dan en ik heb maar één standje nodig. Maar nee voor 50 euro deed ze alleen haar bh af. Ja toen brak mijn klomp. Toen ik mijn 50 terug wilde hebben, dreigde ze op de alarm knop te drukken. Ik zei prima doe maar, ben benieuwd wie er komt, waarschijnlijk ken ik hem wel(dat was bluf). Knop werd toch maar niet ingedrukt. Hele discussie met haar gehad en ze zei letterlijk. Ja het is je eigen schuld, jij bent zo dom om hier in de avond te komen als de touristen er zijn, dan behandel ik je als een tourist, als je hier echt uit de buurt kwam dan had je dat moeten weten. Stond ik dan met mijn bek vol tanden. In de daaropvolgende 2 jaar nog wel een paar keer een klant bij haar uit de deuropening weg getrokken en die gewaarschuwd. Dan zei ze niks en stak ze enkel haar middelvinger op, waarop ik mijn tong uit stak en riep "ja dat is je eigen schuld".

Gratis Tip:
Bij het eerste rechts van de 3 ramen op Stoofsteeg nr 9 zit overdag op een aantal doordeweekse dagen(vraag mij niet welke) een vloeiend Nederlands sprekende latina/asian mix getinte dame van in de 30 met siliconen en nog een paar andere cosmetische in-greepjes. Schat van een dame. Ze zit meestal met haar rug naar het raam. Ben je fris en behandel je haar als een gentleman (zoals het hoort) dan kun je op de kamer vriendelijk vragen voor extra service en dan geeft ze voor 100 euro een condoom-loze deepthroat waar je benen slap van worden. Ze zet haar verstand op nul en gaat aan de slag als een machine, echt geweldig. Je mag in haar keel klaar komen, maar ze slikt niet. Vraag mij niet hoe, al gorgelend spuugt ze "alles" in de wasbak. Terwijl ze hoestend en proestend een praatje maakt. Je krijgt één mega orgasme en neuken met condoom zit er bij in. Ik laat mij meestal liever enkel helemaal suf pijpen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven