Ongelooflijk dat er getwijfeld over iemands ervaring met een paydate

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
Vandaag de reactie dat mijn eigen recensie waarin ik gedetailleerd schrijf over mijn ervaring in twijfel wordt getrokken. Is dit wat ervan ons forum aant worden is? Daarbij ook nog commentaar dat mijn tekst te lang en gedetailleerd is? Sinds wanneer is hier een maximum van letters te gebruiken? Ik moet mijn uitleg aanpassen omdat sommigen dit niet goed vinden? Ik dacht dat recensies persoonlijke ervaringen moeten vermelden. Misschien beter gewoon punten-rating geven en korte zin: "goed geneukt". Echt waar, ik ben lichtjes boos.

Laatst bewerkt:

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Adem in adem uit.
de personen die het in twijfel brengen zijn wellicht jaloers over hoe jij kan schrijven.
ik heb het zelf (nog) niet gelezen maar laat het lekker gaan.

fijne avond,
lD😃

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
het wordt echt een gecommentaar-forum ipv een doe-forum bij sommige onderwerpen, de meesten zijn blijkbaar hier om recensies te lezen en hun kritiek te geven dan zelf op wandel te gaan en hun ervaringen te vermelden. We zouden een overzicht moeten maken van hoeveel leden recensies hebben gedaan ipv berichten te schrijven.

Bema*

Toogplakker
5 okt 2023
211
226
Heel wat leden redeneren ook anders. Recensies lezen kan nuttig zijn. Een dame die systematisch nzc doet en hier positief gerecenseerd wordt, is voor veel leden een dame om te mijden. Immers, als alle only-bare fanaten er op af geen, is de kans om iets op te lopen groot.

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
Ja, maar dan moet je iemand zijn recensie niet in twijfel trekken, bekritiseren en ook nog de persoon zelf gaan analyseren. Sommigen hier denken dat ze alles mogen zeggen. Wil je iets weten, vraag het dan maar schrijf geen onnozele berichten waarbij je de recensent raakt. Ik ga geen mening op andermans recensies als de dame of shemale niet ken maar er zijn hier die gewoon reageren omdat denken dat het recht hebben. Dit forum is echt veranderd de laatse jaren. Ga je niet akkoord of heb je twijfels over een recensie, houdt deze dan voor jezelf of vraag in een privé-bericht maar niet iemand afkraken en belachelijk maken en als een fantast/ leugenaar beschuldigen. Zeker niet als je bijna nooit hier iemand beoordeeld hebt, dat vind ik nog het ergste. Al die betweters welke geen ervaring hebben met het onderwerp haha. Er zijn ook die de schrijver analyseren op basis van zijn berichten. Tja, erg.

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.166
497
Dat is een vreemde redenering Bema, lijkt misschien iets logisch voor een nieuweling.
Heel veel 'alleen lezers' zijn heel simpel gewoon egoïstisch.
Lezen voor een beetje eigen opwinding en gaan in het gunstige geval naar de positief beoordeelde dames. Dus alleen nemen niets geven en gaan nooit als eerste naar een nog niet beoordeelde dame.
De overlast gevers op het forum geven nooit reviews vaak zijn ze nog nooit bij een dvp geweest en lezen de reviews om hun eigen verwarde geest te bevredigen.
Net als op alle andere platforms waar je anoniem bent kunnen ze straffeloos beledigen en schreeuwen.

Djingo

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
383
453
@Lekkerbare
Je zegt daar van lezers die niets geven en nooit als eerste naar een dame gaan.
Dit kunnen dan misschien wel de slimmeren vh forum zijn...
Ik heb ook al dames gehad waarvan ik nooit gewag heb gemaakt, simpelweg omdat ik weet welke zwijnen hier zitten en parels mag je nooit voor die beesten gooien....
Anderzijds heb ik al dames niet vermeld hier omdat ze gewoonweg zo slecht zijn dat ze het niet verdienen om druk bezocht te worden noch minder het geld verdienen voor hun erbarmelijke diensten.
Want wanneer je op pakweg dinsdag hier een dame plaatst is ze aan het eind vh volgend wknd zo dol geneukt dat ze 3 dagen rust nodig heeft en een spuit tegen het verschot moet halen bij de huisarts.

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Meh, de muppets die zo goed als nooit recensies plaatsen en alleen maar (lullige) commentaar plaatsen zijn zeker niet de slimmeriken hoor… die houden het bij droogrukken 🙄

Dames die bare adverteren krijgen evengoed bezoek als diegene die hier op het forum staan, je denkt toch niet dat alle bare hoerenlopers forumlid zijn. Meiden die niet openlijk nzc doen is wat anders, als je die voor jezelf wil houden fair enough.

Slechte ervaringen met hopeloze trutten die veel beloven en niets doen zijn juist goed om hier te plaatsen, bespaart heel wat frustratie en geld voor wandelaars. Ik heb toch al wat catastrofes vermeden doordat een lid ons heeft gewaarschuwd met zijn nachtmerrie ervaring.

Bema*

Toogplakker
5 okt 2023
211
226
@Lekkerbare

Ik heb ook al dames gehad waarvan ik nooit gewag heb gemaakt, simpelweg omdat ik weet welke zwijnen hier zitten en parels mag je nooit voor die beesten gooien....

Want wanneer je op pakweg dinsdag hier een dame plaatst is ze aan het eind vh volgend wknd zo dol geneukt dat ze 3 dagen rust nodig heeft en een spuit tegen het verschot moet halen bij de huisarts.
Het zijn niet alleen 'zwijnen' van het forum hoor, maar ook gewoon 'alle' nzc fans die overactief reageren op een dame die openlijk nzc aanbiedt en hierbij ook nog een aantal goede recensies scoort. Daarbij wordt de dame in kwestie letterlijk overspoeld door bareneukers, wat dan weer leidt tot een significante verhoging van de risico's als je dergelijke dame gaat bezoeken.

Daar gaat dit topic natuurlijk niet over. Het ging over twijfelen aan iemands recensie. Die twijfel lijkt onlogisch, want mensen komen hier hun ervaringen vertellen over meisjes waar we misschien zelf ook belangstelling voor hebben. Maar helaas worden er ook heel dikwijls recensies geschreven door belanghebbende personen. Vriendjes/dames zelf enz, die erg positief klinken, en vriendjes van de concurrentie die 'de anderen' slecht vinden.

L'Amour Toujours!

Ervaringsdeskundige
27 apr 2022
307
364
Ik vraag me af moest het niet technisch mogelijk zijn van in de reviews GEEN commentaar te kunnen geven. Alleen reviews plaatsen. GR heeft bv een soort formulier om in te vullen. Je kunt daar kiezen tussen opties en hoeveel sterren. En dus ook posten met comments. Maar moest je nu eens ALLEEN maar reviews moeten kunnen mogen posten in een review onderdeel. Zoals op Rotten Tomatoes. Praten erover doe je dan maar in de Algemeen sectie. Zou veel oplossen en ook veel ordelijker zijn.

Op het onderwerp van niet posters

Ikzelf ben gestopt met posten. Had veel reviews. Maar ook te veel gezever er rond. Dan maar niks.

L'Amour Toujours!

Ervaringsdeskundige
27 apr 2022
307
364

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Ik kan er niet mee zitten als iemand een negatief commentaar zou geven op een recensie van mij. Je kan het niet iedereen naar de zin maken. En een populaire dame zal het altijd druk hebben. Daar hebben ze niet altijd een forum voor nodig. Ik kan me mijn eerste keer bij shemale Paula nog wel herinneren. Top ervaring maar had nog nooit van haar gehoord. En toen had ze het al druk. Idem met Leida 16 jaar geleden. Zag haar zitten en was verkocht. Pas jaren daarna werd ze op hookers besproken en ze had al een behoorlijke klantenkring. Ik ben uiteraard ook wel eens langs Isabel gelopen maar nooit naar binnen geweest. En die is veel besproken en alles positief. Maar een forum als dit is zeker handig. En discussies hou je altijd. Vreemd zou je zeggen. Onze hobby wordt niet door iedereen begrepen. Ik zou me niet druk maken over negatief commentaar van een medelid.

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
Ik reageerde gewoon op iemand die zei "Droom verder, fantast met jouw leugens" over mijn eigen recensie. Dan mag ik me toch verdedigen? Anders kun je op ieder nieuws, artikel, recensie, enz. in elke krant, tijdschrift, op tv of op internetsites reageren. Haha, heb je echt tijd teveel. Had het forumlid zelf meer recensies hier geschreven of ervaring met de shemale in kwestie, begreep ik het. Hoe de rest ineens reageerden met hun opmerkingen, vond ik erover.

L'Amour Toujours!

Ervaringsdeskundige
27 apr 2022
307
364
"fantast met jouw leugens" heb je er nu zelf bijgeplakt.
Verbatim : "Dream On" was er gezegd door @paradox123 (zie screenshot)

Of het nu op zijn plaats was. Helemaal niet. Maar liegen over iemand zijn claim dat jij aan het liegen bent zal je zaak zeker niet helpen.

Het was ook 1 enkele opmerking van 2 woorden. En jij ziet hier nu al 2 dagen rood door.

Block hem gewoon en ga verder met je leven. 😬👍

Bijlagen

• Screenshot_20231115_204855_com.sec.android.app.sbrowser_edit_849218218281877.jpg
    Screenshot_20231115_204855_com.sec.android.app.sbrowser_edit_849218218281877.jpg
    72,7 KB · Weergaven: 24

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.166
497
Die misschien rare redenering is eerder ingeburgerd bij verschillende mensen met ervaring in de wereld van de betaalde seks.
Hoe weet je dat nou? Praat je dan met verschillende mensen? Over dit forum? Je haalt je eigen dromen erbij om gelijk te hebben.

Terug
Naar boven