oostenrijk klagenfurt

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Vandaag maar een in klagenfurt de laufhausen OaseX en Paradise bezocht
Bij beide viel al op dat de foto's van heel wat dames aantrekkelijker zijn dan hetgeen je daadwerkelijk ziet .
Bij een aziatische dame in OAsex binnengestapt en gevraagd na de mogelijkheden 85 euro voor een 30tal minuten .
Op de vraag of ze ook ohne gummi doet , ja als er 50 euro bij kwam maar dan een snelle wip .... (op de deuren staat
dat men alleen met condoom werken) . Dus maar afscheid genomen van deze dame , nog een andere geprobeerd maar
deze wilden alleen maar met condoom werken . Toen naar Pradise gelopen ligt midden in het centrum . Daar een
ook erg mooie foto's maar daadwerkelijk toch wel andere dames of zeker ouder (betekend niet dat ze lelijk zijn)
Bij de eerste dame aangebeld , leuke dame om te zien maar deed alles zonder condoom behalve nzc dus helaas .
Haar buurvrouw die wel alles zonder zou doen (qua foto's) was nog bezet dus helaas . Toen een andere chinese dame
geprobeerd , nzc was geen enkel probleem .... Eerst voor een uur gegaan betaald en daarna gedouched en dame
met a-cup terwijl op de foto's het toch een c-cup zou moeten zijn en jonger zei dat het een snelle wip moest worden
met klaarkomen buiten haar kutje ... Haar een aangekeken en haar aangegeven dat we een uur hadden afgesproken
ja maar dat is veel duurder (150 euro / uur en dan nog 50 voor nzc ) Uiteindelijk er 45 minuten uit weten te halen
en haar heerlijk geneukt , pijpen was over de stam heen met het tongetje en verder niets , beffen vond ze blijkbaar
heel erg lekker en proefde dat je heel erg nat werd en zelfs klaarkwam . Hierna haar bovenop gezet en dat ging lekker
in haar strakke kutje daarna op standaard over waarbij ik al het gevoel kreeg dat het einde ging naderen .... dus op
een moment overgegaan op doggie .... Hierbij kwam ze weer klaar en kneep me bijna leeg .... maar goed ze draaide
zich om en ik moest haar op nieuw neuken in standaard en nu ook klaarkomen ..... na nog een tijdje haar geneukt te
hebben voelde ik dat het zaad aan het opkomen was en dat zag zij blijkbaar ook , ze gooide haar benen om mijn rug
en duwde met haar handen zo hard tegen mijn kont aan en begon mijn anaal te vingeren dat ik zo heet werd en
alles in haar kutje achtergelaten heb . Ze keek me lachend aan en vond dat ze dit verdiend had na 3 keer klaarkomen .
we zijn er na samen onder de douche gegaan en heb omdat ik nog steeds een erectie had nog even haar van achteren
geneukt nadat al het zaad uit haar kutje gelopen was en tevens haar rug gewassen .

Al met al een niet verkeerd "date"met deze chinese dame die mij graag terug zag en ook wel met mij op hotel wilde
komen voor een schappelijke prijs .... heb hier maar niet naar gevraagd .

Terug
Naar boven