Op de parking van het hotel

Spermakanon

Toogplakker
6 aug 2015
45
45
Af en toe probeer ik een studente te scoren voor bare seks. En als je met voldoende centen bovenkomt, lukt dat soms wel. Zo had ik afgelopen zomer een advertentie gezet op Redlights dat ik op zoek was naar een studente. En ja, er reageerden er wel enkelen. Maar sommigen spraken me niet aan, anderen wilden niet zonder condoom. En dan was er een Limburgs meisje van 22 jaar. Ze had haar foto meegestuurd en zag het wel zitten om zonder plastic te vrijen. Echt wel een knappe meid.

Ikzelf ben van Oost-Vlaanderen, zij van Limburg dus we spraken af aan de rendez-vous hotel in de regio Antwerpen. Waar je met de wagen op de parking kan parkeren. Ik wachtte in mijn auto en zij kwam, met haar kleine autootje, net op tijd aangereden. Even kennisgemaakt en dan samen naar binnen. Althans, dat was de bedoeling. Aangebeld bij het hotel, deed er niemand open. Naar het hotel gebeld en daar kreeg ik de uitbaatster aan de lijn die me vertelde dat ze ziek was en bij de dokter zat. Het zou zeker nog een uur duren voor ze terug was aan het hotel.

Lap, daar stonden we dus. Tijd om naar een ander hotel te rijden hadden we niet. Dus is het meisje bij me in de auto gekropen en zijn we daar beginnen vrijen. Het was een fantastische ervaring met een studente. Ik heb haar volgespoten en het sperma liep zelfs op de zetels van mijn (vervang-)wagen. Ook voor haar was het een spannende ervaring, want nadien hebben we nog een vijftal keer afgesproken. Voor de seks en ook omdat ze het fijn vond om er wat extra zakcentjes voor te krijgen.

peeklak

Toogplakker
21 mrt 2022
199
29
Een aantal recensies horen volgens mij ook thuis in de verhalenrubriek hoor. Het zou best kunnen waar zijn, wat Spermakanon hier schrijft. We hebben daar het raden naar. Maar studentes verdienen graag iets bij, en vakken vullen in de supermarkt brengt veel minder op. In het studentenleven wordt er ook flink van bil gegaan, en lang niet met altijd eenzelfde vaste partner. Nogal wat studentes ontdekken op een bepaald moment dat je daar ook geld kan voor vragen ipv het gratis te doen. Vaak selecteren ze wel wie zij toelaten en voor 50 euro ga je er op deze manier ook geen vinden.

Spermakanon

Toogplakker
6 aug 2015
45
45
Ik moet wel zeggen dat ik drie, vier jaar geleden makkelijker een studente scoorde. Toen gaf ik 150 of 200 euro. Heel Vaak maakten ze er geen probleem van om het zonder condoom te doen.
Tegenwoordig is het wel moeilijker. Ik heb de indruk dat echte studentes preutser geworden zijn. En als er al eens eentje reageert, is het meestal met condoom.

Terug
Naar boven