Michel010
Toogplakker
- 6 mei 2022
- 35
- 163
Toch weer een leuk waargebeurd verhaal om met jullie te delen. Op dit moment ben ik op vakantie in Kreta. Vanochtend bij het ontbijt kreeg ik oogcontact met een vrouw die samen met haar man zat te ontbijten. Terwijl hij met zijn rug naar me toe zat bleef ze ongeneerd kijken en glimlachte ze soms. Haar man zat op zijn telefoon en die had niks door. Toen ik de zaal uitliep, liep ik vlak langs haar en volgde ze me met haar ogen. Ik schatte haar in rond een leeftijd van 55. Mooi gevormd en ietwat aan de mollige kant. Ik gaf haar een knipoog bij het voorbij lopen. Plots deed ze alsof ze dat niet zag en wendde zich weer tot haar man. Vals alarm dacht ik toen. Liggend aan het zwembad lag het stel recht tegenover mij en mijn dochter. Terwijl haar man op zijn buik lag bleef ze weer ongeneerd kijken en zachtjes giegelen. Terwijl ze haar man zijn rug kriebelde gaf ze mij een knipoog. Was het dan toch geen vals alarm? Na een uurtje of 2 was ze even weg en wilde ik even naar mijn kamer om naar het toilet te gaan. Ik deed de kaart in het slot van mijn kamer en plotseling hoorde ik een stem vragen in het engels; waar kom je vandaan? Ik draaide me om en ja hoor...zij was het. Ik antwoorde dat ik uit Nederland kom en toen ik daarop vroeg waar zij vandaan kwam deed ze een stap vooruit, pakte mijn hand beet en drukte die tegen haar kut aan...en zei in het Belgisch...Antwerpen en ik ben zo geil...alle lichten op groen...mijn dochter aan het zonnen en haar man die nog lekker op zijn bedje lag...ik trok haar naar binnen en in no time was onze zwemkleding uit. Vlug zei ze...neuk me...we hebben 5 minuten... dat liet ik me geen 2 keer zeggen. Ik duwde haar op bed...draaide haar om naar doggy en liet mijn pik zo in die heerlijke ietwat behaarde kut glijden.... wat was zij nat zeg.... het stopte zelfs helemaal...na flink gestoot te hebben zei ze dat ze klaar ging komen... ik wilde haar ook gaan volspuiten tot ze zei... nee dan kan mijn man erachter komen. Ze draaide zich om, ging weer op handen en knieën zitten en zoog zo mijn pik in haar mond. Na een paar diepe halen hield ik het niet meer en spoot zo haar mondje lekker vol. Toen zei ze...mmm ik was zo geil en jou moest ik precies hebben. Snel de zwemkleding weer aan en alsof er niks gebeurd was ging ze na een dikke zoen weer weg. Ik ben hier nog 4 dagen en ben benieuwd of het nog eens gebeurd.