!!!!!OPGEPAST!!!! Redlights - Fakerlijst

noname

Ervaringsdeskundige
10 mei 2021
401
93
Beste mede wandelaars,

Even melden om toch heel goed op te passen wat je aan de dames op Redlights vraagt. Want zo ben ik er gisteren achtergekomen dat ik op hun fakerslijst sta omdat ik sex vraag zonder condoom, bedreigingen ( WTF ), telefoonsex ( nog nooit gedaan maar goed ).

De meeste die wat rondspeuren op Redlights zullen ook wel weten dat er verschillende profielen online staan waar er in staat : Intiem zonder condoom.
Als ik dan op zo een advertentie reageer krijg ik 9/10 steeds het antwoord : Nee dat doe ik niet. Dan antwoord ik terug het staat wel op kouw profiel en dan antwoorden ze ja dat is fout ik bied dat niet aan

Dan zou ik ook blijkbaar telefoonsex gehad hebben beweren er, waar dus allemaal niets van aan is. En dan zou ik er ook bedreigd hebben. Bedreigen doe ik meestal al ze mij zelf beginnen te bedreigen. Het is niet omdat je er niet uitkomt dat ze mij moeten gaan bedreigen lijkt me zo.

Redlights emailen dat haalt allemaal niets uit want die reageren toch niet.

Zelf ben ik daar al enkele keren in de zeik gezet ondermeer door deze dame : https://www.redlights.be/profiel/sofia-2006/ ( zit zogezegd op hotel in antwerpen NIET DUS. Ze vraagt 10 min op voorhand iets te laten weten en daarna reageert ze niet meer ), Liesje wil graag een fijne GFE-ervaring beleven met jou... ( Een bericht sturen ze reageert met wat datums en haar gsmnr, je stuurt een bericht ze antwoord wel maar tot een afspraak komt het dus nooit ) https://www.redlights.be/profiel/judi-19/ en deze is dezelfde https://www.redlights.be/profiel/judith-16/ ( Je bent 5 min bezig en je moet stoppen want er staat zogezegd een volgende klant al te wachten waarvan ze de kaka moeten opeten en ze is er zenuwachtig voor. Bel mij binnen 20min terug en ik laat je terug binnen. NIET DUS!!!!! ). 1x hebben ze in het begin een email teruggestuurd dat ze het profiel hadden geblokkeerd en de adverteerder zouden contacteren.
Die krijgen dus de kans om er hun uit te babbelen, maar iemand dat wordt aangegeven als faker daar geven ze geen enkele kans aan.

Bij deze mede wandelaars wees gewaarschuwd voor de dames op redlights met hun profielen. Ze duiden vanalles aan maar het klopt voor geen meter.

nightcrawler

Toogplakker
21 mei 2015
77
13
Ik begrijp het niet zo goed.

Maar is er nu 1, of zijn er meerdere dames die je op de fakerslijst geplaatst hebben, en/of al dan niet valse beweringen doen tegenover u ?

dirkA

Ervaringsdeskundige
3 apr 2015
453
270
Ik begrijp de TS wel.
Men kan zomaar op de fakerslijst staan omdat één of andere gare dvp er u opzwiert zonder dat je het weet en zonder dat je weerwoord hebt?

Ik sta ook op de fakerslijst weet ik omdat
1) ik had eens een afspraak gemaakt op hotel om 14u, ik stuur de kamernr door zoals gevraagd, en kort nadien sms dat ze er rond 15u (?!) zou zijn (lees: mevrouw vertrok dus pas als ik kamernr stuurde).
Je ziet van hier dat ik ga wachten tot 15u. Afspraak is afspraak.
Wat zou een dvp zelf doen?
Maar bon, ik stuurde dat ik niet ging wachten en nadien bleek dat ze me op de fakerslijst heeft gezwierd.
Terwijl zij eigenlijk de faker is.

2) afspraak met dame van 25j, komt er daar een vrouw van 10j ouder langs?
Mijn geld moet ook correct zijn. Ze snauwde me toe dat ze me ging melden.
Heb daarna zelf een account aangemaakt op Rl en idd, ze heeft me er ook opgezet.

Wat kan ik doen? Niks. Maar ik sta wel te boek als faker.

En reeds gehad dat een dame stuurde dat ze twijfelde omdat ik op de fakerslijst sta?! En dan kan ik uitleggen en uitleggen ...

deedydude

Ervaringsdeskundige
8 jun 2020
334
156
Misschien eens beter recensies lezen en advertenties leren analyseren.

Je kiest je miserie zelf...

Een zogezegd Belgische, Nederlandstalige dame van 23 die nog geen halve zin zonder zware taalfouten kan schrijven,
een dame zonder deftige contactgegevens en
1tje die al jaar en dag bekend staat als waardeloos en onbetrouwbaar.

Wat had je nu verwacht?

noname

Ervaringsdeskundige
10 mei 2021
401
93
Ik vraag me af : Hoe kan je die fakerslijst zelf bekijken eigenlijk?

En dat die dame met 2 accounts op redlights niet te betrouwen was wist ik dus niet.
Kwam ik pas achter als ik de dame in kwestie bezocht had en het leesde op dit forum :(.

noname

Ervaringsdeskundige
10 mei 2021
401
93
Klopt op de nieuwe zoek ik hem ook en daar vind ik hem dus niet de fake check!

noname

Ervaringsdeskundige
10 mei 2021
401
93
Dan zou ik toch denken op de oude ook niet?

Wat wel typisch is de dames mogen jou als faker opgeven, maar als er zelf rotte appels tussen zit daar doet Redlights niets aan!
Ja het profiel wordt geblokkeerd en ze vragen aan de dame in kwestie meer uitleg en staat die hen aan deblokkeren ze het profiel terug.
En anders maken de dames in kwestie wel een ander profiel aan en mag je dat zoveel melden dan je wilt aan Redlights ze doen er niets aan.

nightcrawler

Toogplakker
21 mei 2015
77
13
Dit forum op zich is toch (ook) een fakerslijst ??!!

We kunnen zelfs uitgebreid omschrijven wat er allemaal is fout gelopen...
En geloof me, ik heb hier ook al vrouwen "onterecht" afgebroken weten worden...

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Heren,

Dit is eigenlijk wel een goed onderwerp.
Wij hebben op deze forum de beerput en de sexwerkers maken ook hun eigen groepen op kik en WhatsApp.
Ik kan de topic van Tatjana die dates doet in Rijswijk- delft - Leidschendam hier niet meer terug vinden.
Was er 1x geweest en ze was erg actief in die groepen.
Mede daardoor ben ik niet geweest, want 1 fout en je komt op zo'n lijst terecht.

Cumgiver

nightcrawler

Toogplakker
21 mei 2015
77
13
Ja man, zo kan ik ook spreken over "kennissen"...

Weet je hoeveel er hier al de revue gepasseerd zijn die ons van alles proberen wijs te maken.
leden met 2 verschillende profielen, maar die wel hetzelfde IP-adres hebben.

Ik wil niet beweren dat jij ook zo bent, begrijp me niet verkeerd.
Maar je moet ook begrijpen dat wij (allee ikke toch) ni alles zomaar geloven.

noname

Ervaringsdeskundige
10 mei 2021
401
93
Ik ben hier 1 en dezelfde persoon niks gefake. Ook niet tegen die dames op Redlights.

Alleen hebben er daar wel het hoog in hun bolleke. Ze spreken zogezegd niet af in het weekend, maar da wel vandaag zeggen : Ik heb gisteren een leuke fijne date gehad. En dan maken ze mij nog wijs dat hun neef politieagent is. Ola...
Er hangen er daar veel aan witte poeder denk ik ;).

Bgb

Toogplakker
17 dec 2021
34
0
Grappig wat ik hier dan lees. Wij doen ook wel eens paydates aan huis, maar we hebben zo vaak gehad dat de man in kwestie niet kwam opdagen.

Alleen wanneer er 1tje op de faker lijst komt bij ons is als ie niet komt opdagen.

Als je een dame kent waarmee je afspreekt, die kan een mail sturen en dan word je eraf gehaald.

Wij hebben ook wel eens iemand gehad die ons trof en bleek regel matig dames te bezoeken.
Stond ook slecht aangeschreven ( wisten nog niet dat de lijst bestond ) we hebben na wat mail verkeer hem eraf gekregen.

Enige tip, blijf beleeft hoe moeilijk het ook is. Wij willen bijv niet gebeld worden maar eerst berichtje via whatsapp en een duidelijke foto omdat ze wel wilt weten met wie ze date. Maar als je dan weer ziet hoe vaak wij midden in de nacht gemiste oproepen hebben en ze sommige altijd dingen vragen die duidelijk in het profiel staan, dan trekt het wel zo ze twijfels.

Succes heren 😉

31 aug 2016
1.194
112
ik had al eerder gehoord van een fakers cq gevaarlijke personen lijst van redlight .
wel eens op rond gekeken bij een bevriende dvp .

ik ben ook beland op die lijst als faker .niet dat ik dat ben .
maar 1 dame vond van wel .
als ik een reis ga ondernemen om een dame te bezoeken zoek ik altijd een vangnet als dame 1 misloopt dat ik in de omgeving iets anders achter de hand heb .
een van die 2de keus dames die vond het niet kies dat ik voordat ik een afspraak had gemaakt mij afmelden .
haar appjes werden gelijk een stuk dreigender dan schatje of baby .
ze had tijd voor mij vrij gemaakt zei ze terwijl er geen tijd was afgesproken .
na dat akkefietje had ik regelmatig dat na 1a2 appjes ik geblokkeerd werd :roll: :shock:

toen die bevriende dvp weer een weekje actief was ik met haar afgesproken .
leuke date gehad .
na de wip nog een babbeltje toen kwam de fakers lijst te woord
ze heeft toen gekeken en ik was aanwezig ze heeft gezorgd dat ik van de lijst ben gehaald

nu kun je in Nederland goedkope ongeregistreerde prepay cards kopen .
dus ik heb voor mijn wandeltelefoon een nieuw nummer
voor de bestaande sex contacten heb ik het oude nummer ook nog
dit is allemaal buiten mijn prive telefoon .

31 aug 2016
1.194
112
nee ik maak geen 2 dates !
ik spreek niets af met de 2de dame !!
heb alleen app contact over wat er in de advertentie staat ook daadwerkelijk mogelijk isen wat de kosten zijn .
ik spreek geen tijd af ik geef niet aan dat ik bij haar langs komt .
alleen dat ik een deze dagen contact opneem

Terug
Naar boven