Opletten met reviews van Saris / voormalig lid 19396

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
857
525
Afgaande op enkele positieve recensies van een zekere "Saris" op girlsreview had ik afspraken gemaakt met Megan en Victoria in Antwerpen.

Megan is misschien niet moeders mooiste, maar hij vond de sex subliem en was 5 of 6 uur binnen geweest ipv 2. Alles bare volgens hem.

Tja op een avond was ik voor zaken in Antwerpen en de nood was hoog. Dus ik maakte een afspraak met haar. Rond middernacht kwam ik bij haar appartement aan. Sjonge, wat een gedrocht. Eigenlijk had ik mezelf op dat ogenblik de vraag moeten stellen of die trol geen brug moest gaan bewaken. Maar ja, als je zo geil bent, denk je soms helemaal niet meer na.

Ik schreef het geld over via bancontact app. 150 euro. Ze hield haar kleren aan. Pijpen was nog redelijk verdienstelijk. Maar neuken kon absoluut niet zonder condoom. Dan maar mét gedaan. Maar na anderhalve minuut moest ik al stoppen van haar. Het ging niet, zei ze. Het enige dat ik toen nog mocht doen, was mezelf aftrekken. Jawadde. Ik verzin het niet!! Na amper 22 minuten was ik al buiten.

Twee dagen later zag ik op mijn bankrekening dat het geld was terug gestort. Daar was ik écht niet rouwig om. Maar na 4 dagen begin ik kwade appjes te krijgen. Dat ik haar had belazerd, dat ze het geld per ongeluk had terug gestuurd, dat ik haar alsnog moest betalen, etc. Heb ze geblokkeerd.

Een paar dagen probeerde ik af te spreken met TS Victoria. Toen in Antwerpen en nu in Knokke. Ze heeft hier ook al een topic. Dezelfde Saris had een prachtige date met haar achter de rug. Bare. Dat sprak me wel aan.

Maar toen ik dezelfde recensies 's avonds opnieuw wou lezen, was er enorm ingegrepen door de moderators op girlsreview. Onder andere op vraag van Victoria zelf. Volgens haar topic hier is bare echt mogelijk, maar daar vraagt ze héél veel geld voor! Uit mijn communicatie met haar, was ook gebleken dat deze madam echt een vat vol pretentie is.

Saris is ondertussen verbannen. Ontmaskerd als fantast die de ene neprecensie na de andere schreef. En uiteraard omdat de hypocrieten van girlsreview er niet tegen kunnen dat je openlijk over bare sex durft schrijven...

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Ik had die recensies ook gelezen maar idd girlsreview is niet zo van de bare sex. Terwijl zo'n beetje elke trans dat wel doet op een uitzondering na.
Er is daar ook een lid die als ie van een shemale te horen krijgt dat ie bare mag hij gelijk rechtsomkeert maakt. Hij vindt ook dat prep de boel verpest heeft omdat ze allemaal bare gaan. Blijft wel shemales bezoeken en dat dan wel met en dat zou je inderdaad hypocriet kunnen vinden. Maar wel ik helemaal van achterover sloeg is dat ie een shemale op de wallen die niet eens condooms heeft dan wel haar ass uitlikt. Lijkt me als je niet van bare houdt dat je ze dan ook niet gaat rimmen zeker omdat er in recensies vermeldt wordt dat ze zich ook bare laat volspuiten. Heel bijzonder is dat.Vaak worden recensies wat aangedikt maar ik heb het zelf ook wel eens paar keer gehad dat een dame goeie recensies had en ik het niks vond en omgekeerd.

V

Verwijderd lid 12162

Guest
Dit topic kan de vuilbak in. Ik ben naar 3 ts geweest na reviews van saris op Girls en alle 3 waren ze zoals door hem al aangehaald toppertjes. 10/10 geloofwaardigheid.

Mss ligt t aan jezelf en val je gwn niet in de smaak bij de dvps ?

Alle ts doen bare als ze je knap en goed vinden, van de 50 die ik geknald heb , slechts 1 niet mogelijk

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Ik heb ze ook gelezen die recensies dan maar die Saris is daar wel verbannen. Toch staan er ook een hoop slechte recensies over shemales die er ook stonden op hookers. Het is altijd wat lastig om recensies van shemales te beoordelen. Het is toch heel wat anders dan vrouwen. Vaak schieten ze zichzelf in de voet door ronduit vervelend te doen tegen klanten. Er staat daar ook een verhaal van iemand die een vaste had maar een keer omdat hij weinig tijd had en zij bezet was ( op de wallen) naar een ander ging waar ze uiteraard achter kwam en hem vervolgens heel lang geweigerd heeft. Ken ook iemand die regelmatig naar een shemale ging die hij al twintig jaar kende en tijdens corona bij haar thuis bijna elke week voor 200 euro. Na corona ging ze moeilijk doen over dat thuis ontvangen en mocht hij alleen op de wallen nog, deed ie ook nog (had ik nooit gedaan) maar goed ook regelmatig en ging ie ook nog wachten als ze bezet was. Was ie een week of zes niet geweest door omstandigheden en werd hij geweigerd. Moest ie over een week maar terugkomen. Toen was ie er klaar mee (veel te laat naar mijn mening) Wat ik wil zeggen is dat sommige shemales denken dat ze godinnen zijn en arrogant. Vergeet ook niet op ten tijde van hookers een aantal shemales een lijntje hadden met de moderators daar en als een recensie ze niet beviel ze gelijk aan de bel trokken en die recensie verwijderde. Dus het zou kunnen dat er leden zijn die dan maar een lovende recensie schrijven om geen gezeur met hun favoriet te hebben. Ik heb gelukkig meestal positieve ervaringen maar ook wel eens slechte die op hookers en nu girlsreview hele goeie recensies hadden. Ik kijk heel af en toe nog op dat girlsreviews en citygirl maar je leest ook recensies van leden die gratis mogen omdat ze ze op Grindr ofzo hebben. Dat is echt heel ongeloofwaardig en daar doen ze dan weer niet moeilijk over hahahaha.

Voormalig lid 37173

Toogplakker
19 apr 2023
65
80
Hey @lieverleffe
Saris is helemaal geen fantast en ook niet verbannen. Hij had gewoon zijn account verwijderd. Ik kan het weten.

Bijlagen

• download.jpeg-26.jpg
    download.jpeg-26.jpg
    8,8 KB · Weergaven: 34
Laatst bewerkt:

Voormalig lid 37173

Toogplakker
19 apr 2023
65
80
Als er vragen zijn wil ik gerust wel wat praten met je hier :)

Van Victoria heb je gelijk. Mijn review is 2x verwijderd. En ze is me nu zo een beetje aan het stalken.

Alles wat ik schrijf is wel waar. Ik schrijf slechts om het half jaar of zo. Als ik een thuis ziek zit. Geen tijd voor elke keer te pennen. Maar ook juist voor rancuneuze dames bij slechte reviews. Gemakkelijk een klant te achterhalen na 6 dagen. Moeilijker na 6 weken. Zeer hard na 6 maand.

Ik zal vanaf nu alles hier pennen. Heb screenshots genomen van de adim (girlsreviex) zijn bullshit naar mij toe. Dit forum en het beheer lijkt me honderd maal liberaler.

Vragen? Doe maar! 😬

Bijlagen

• Screenshot_20231102_113957_com.brave.browser.jpg
    Screenshot_20231102_113957_com.brave.browser.jpg
    506,6 KB · Weergaven: 149
  • Screenshot_20231102_114001_com.brave.browser_edit_300123141485975.jpg
    Screenshot_20231102_114001_com.brave.browser_edit_300123141485975.jpg
    190,7 KB · Weergaven: 159
Laatst bewerkt:

Voormalig lid 37173

Toogplakker
19 apr 2023
65
80
@lieverleffe

Met betrekking tot Megan staat er wel duidelijk in de recensie dat ze niet moeders mooiste is en dat het een goede sterrenaantal kreeg omdat het zo goedkoop was. Het was dan ook een drug feestje waar ze zo los kwam. Heb jij dezelfde dienstverlening geboekt? Dus met drugs? Want dat kan veel verklaren anders. Mensen zijn immers heel anders na wat gebruik. Ik vraag ook niet altijd aan de telefoon of nzc kan. Bij vrouwen wel. Maar transen hebben er een handje van weg van geil genoeg te worden halverwege. Ook ben ik zeker niet onknap. En goed gebouwd. En niet oud. En niet klein geschapen. Elke review is een persoonlijke ervaring. Dus bij elke review is het "opgelet". Your mileage may vary. 😁

Laatst bewerkt:

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
O wat erg die reactie van die admin. Je wordt min of meer onder curatele gesteld. Ik las ook dat leden verbannen zijn omdat ze telefoonnummers van een dame erop gezet hadden terwijl die gewoon openbaar op kinky staan. Je mag wel de link plaatsen waar alles instaat maar niet het nummer.

jeroom

Toogplakker
26 mrt 2015
208
65
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Dat weet jij maar al te goed ja. :ROFLMAO:

Laatst bewerkt door een moderator:
V

Verwijderd lid 12162

Guest
Ik moet wel 1 ding bekennen ligma, zoals de admin van girlsreview al aangaf is t beetje onhandig dat je alle review in 1 x erop gooit. snap dat je anoniem wenst te blijven maar vaak zijn de dames dan al t land uit + is er geen link meer naar hun ad om er een gezicht op te kunnen plakken. Dus heeft een review slechts een beperkte bijdrage en Dan is t hopen tot ze terug in t land komen.

zou ons onnoemelijk meer helpen om review iets sneller terug te vinden

Voormalig lid 37173

Toogplakker
19 apr 2023
65
80
Ik moet wel 1 ding bekennen ligma, zoals de admin van girlsreview al aangaf is t beetje onhandig dat je alle review in 1 x erop gooit. snap dat je anoniem wenst te blijven maar vaak zijn de dames dan al t land uit + is er geen link meer naar hun ad om er een gezicht op te kunnen plakken. Dus heeft een review slechts een beperkte bijdrage en Dan is t hopen tot ze terug in t land komen.

zou ons onnoemelijk meer helpen om review iets sneller terug te vinden
Ja maar ik zit niet telkens op deze fora. Het kan me eventjes boeien en dan zet ik het maanden aan de kant. Heb ook geen FB of IG of andere sociale media. Het is en blijft een waste of time. Ik zit er op als ik mij echt dood verveel.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Afgaande op enkele positieve recensies van een zekere "Saris" op girlsreview had ik afspraken gemaakt met Megan en Victoria in Antwerpen.

Saris is ondertussen verbannen.
Rot voor je @lieverleffe die verstopte kachelpijp van een saris aka Voormalig lid 37173 zal wel een weer een nieuw profiel aangemaakt hebben. Hopelijk leest ie dit de cordon sanitair loser, dat ieder lid de bijdrage van ander lid kan lezen. Doe ik altijd en ik herkende zijn bijdragen als te mooi om waar te zijn en of redelijk buiten de lijntjes.

Maar tis een hobby van een loser. Wel aparte belevenis met die megan en gevaarlijk. Onderschat de schimmige wereld niet achter de red light industrie. Vond het terecht dat je niet terugstort, maar het kan zijn dat ze een paar bullebakken inzet om je te traceren. Hopelijk treft het jou niet.

V

Verwijderd lid 12162

Guest
cumgiver, meestal apprecieer ik jouw posts, maar dit slaat helemaal op niks. Als je de moeite had genomen om enkele van de shemales die Saris reviewde zelf eens te testen had je zelf kunnen merken dat er niets gelogen is.
Afgaande op zijn reviews heb ik heerlijke dates gehad die volledig overeenkwamen met zijn beschrijving, tot aan de kleine details toe (hoe ze kust enzovoort)
Belachelijk dat er mannen zijn die mss niet dezelfde service krijgen of de DVP op een slechte dag treffen en dan de poster gaan afschrijven als een fantast. Zal met jaloezie te maken hebben vermoed ik....

Je zou u beter zich bezig houden met SOA ontkenners en verspreiders aan te pakken op dit forum ipv leden met grote meerwaarde zoals Saris weg te jagen. Just my 2cents

Terug
Naar boven