Oproepen: plekje voor organiseren GB gezocht

A

Anonymous

Guest
De uitdagingen van een gangbang organiseren

Mijn man en ik (vooral ik) vind het heerlijk om mij door meerdere mannen genomen te laten worden.
Ik hou zelf meer van seriebang, de een na de ander, en niet meer dan 2 tegelijk.
We hebben dan ook al vaak geprobeerd iets te organiseren.
Echter lees ik hier een verwachtingspatroon van jullie mannen dat een beetje voorbij gaat aan de moeilijkheid van het organiseren van een gangbang.

Ik neem de moeite ze even op te sommen en hoop van jullie een oplossing voor 1 of meerdere problemen te vinden:

1: locatie
Welke locatie neem je?
-------------------------------
Hotel, niet iedereen is happig om naar een hotel te komen en als je teveel aandacht trekt heb je ook nog eens gezeik met het hotel
Club, deze zitten erin om over mijn rug dik geld te verdienen, en dat vind ik dan weer niet zo prettig
Thuis, contaminatie van mijn prive, no way dus.
Buiten, het weer speelt parten dus kun je niet zover van te voren plannen en dus is de opkomst altijd erg klein.
Sexbios, meestal slechte faciliteiten voor douche en bed
Gangbang parties, meerdere vrouwen en mijn man kickt erop mij uit te hoeren, dus dat schiet zijn doel voorbij (overigens ben ik vaker bij eroxx of spermagames te vinden 😉)

Hygiene
-----------
Hotel, prima te regelen echter een hotelkamer is vrij klein en het aantal handdoeken beperkt.
Moet je zelf weer het een en ander gaan meesleuren, dan wordt het te veel werk en dus niet leuk meer
Club, meestel wel goed, als zijn er pauperclubs waar je nog niet dood aangetroffen wil worden.
Thuis, prima te doen echter contaminatie van mijn prive, no way dus.
Sexbios, dramatisch in zake hygiene
Gangbang parties, meestal ok, maar ook niet altijd.

Food and beverage
--------------------------
Hotel, lastig, die moet je meenemen
Club, meestal geregeld
Thuis, prima te doen echter contaminatie van mijn prive, no way dus
Sexbios, niet te doen
Gangbang parties, meestal prima geregeld.

En last but not least…..de mannen
---------------------------------------------

Hotel, meestal moet je dan van te voren aankondigen en heb ik dus al meerdere malen stalking van de locatie meegemaakt, dat wil je niet in een hotel….maar hoe dan wel in een hotel?

Club, moet je ook van te voren boeken, en dan komen er maar 3 man…..clubeigenaar ziet dat ook niet zitten
Thuis, prima te doen echter contaminatie van mijn prive, no way dus, daarnaast stalking is al bijna iedere week aan de hand....wat is er toch met die mannen??
Sexbios, is prima te doen
Gangbangparties, organisator regelt bezoekers…..

Dus….

Samenvattend, iedere methode heeft zo zijn nadelen, heeft iemand van jullie ideeën over hoe een gangbang goed te organiseren?

Jan-v

Toogplakker
15 sep 2017
230
55
Ik denk dat je in je zoektocht ook een onderscheid moet maken tussen hotels in België en hotels in Nederland. Ik denk namelijk dat er in België voldoende lovehotels te vinden zijn die gangbangs toestaan. In Nederland moet je altijd terugvallen op de gewone hotels en dat is een andere zaak natuurlijk... In België ook wel steeds vragen bij het lovehotel in kwestie. Soms hebben voorgangers het te bont gemaakt met een gangbang, waardoor ze het niet meer toestaan.

A

Anonymous

Guest
de love hotels in het grens gebied zijn meestal niet om aan te zien.
daar voel ik me zeker niet prettig.

31 aug 2016
1.194
112
Alles heeft zijn voor en nadelen .
Maar je vergeet nog een onderwerp en dat is

Op welke tijd het gebeuren plaats moet vinden .

Het enige is wat ik kan zeggen is
Zoveel mensen zoveel wensen je doet het nooit voor iedereen goed .

31 aug 2016
1.194
112
Na dat er in Limburg in een hotel gedwongen prostitutie plaats vond met een minderjarige .
Zijn de meeste er scherper op toe gaan zien om dit uit te sluiten .

Deuren die vroeger wagenwijd openstonden zijn nu alleen te openen met een keycard .

LifeSame

Toogplakker
12 apr 2018
85
48
@lekkerlikkenlassie dat verhaal is ook helemaal opgeblazen in de media en totaal niet waar

Om terug te komen op de topicstarter vraag ik ben zelf vaker op gangbangs geweest in lovehotels die wel zeer netjes waren, maar dit neemt ook weer af. Je zou het beste eerst kunnen bellen met de eigenaar en kunnen vragen of het toegelaten is. In genk zitten 3 lovehotels op 1 straat waarvan 1 super oud en slecht verzorgd is en de andere weer modern, netjes en goed verzorgd. Ik denk dat dat wel een goede oplossing is en vrij anoniem.

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
In Genk wel GB's meegemaakt in lovehotels, redelijke en ook goede hotels.
Zou voor mij een goede herhaling zijn.
Ook mbt de andere opties die topic-starter noemt, denk ik wel de beste keus om hier te gaan.

Noorman

Jan-v

Toogplakker
15 sep 2017
230
55
Ik ben ook reeds op enkele gangbangs in Genk geweest en bij kamerverhuur Cupido hebben ze zelfs een apart 'huisje' wat je kan afhuren. Hierdoor zit je volledig apart vd rest vd kamerverhuur, hetgeen ideaal is voor een gangbang. Ben zowel daar al geweest als op kamers in Cupido en is steeds verzorgd.

robby

Snuffelaar
26 sep 2015
15
0
misschien een huisje huren op sporthuiscentrum of een landal greenpark of zoiets
daar heb je in iedergeval minder gezeur en meer ruimte las in een hotelkamer
is dat een ideetje??

fideliocpl

Snuffelaar
11 jun 2015
12
2
Alles hierboven is een goeie samenvatting van de problematiek die iedereen kent. Wij hebben destijds een huisje gehuurd en wat ingericht om gangbangs te houden. Het lag wat op de buiten, beetje parking voor de deur en discreet genoeg om af en toe iets te organiseren. Heel leuk en het leek een ideale oplossing. Met twee gangbangs per maand konden we de huurkost betalen. Het goeie was dat je wat spullen kon laten liggen en je kon je tijd nemen om alles in orde te brengen.
En dan beginnen de problemen, mannen die er te pas en te onpas komen rondloeren. Stalkers die bij de buren aanbellen om te vragen naar onze identiteit. Je kunt het zo gek niet bedenken of vroeg of laat kom je het tegen. We kregen zelfs de buurtagent op bezoek met bijhorende fiscale bedreigingen.
Na die ervaringen blijven we bij het standpunt, doe gangbangs op een neutrale plaats. Een club, motel of zelfs bij iemand thuis die het wel kan organiseren. Er zijn liefhebbers genoeg die dit graag voor jullie doen...

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
dutch-wifey zei:
Gangbang organiseren

Graag voortaan eerst even de zoek functie gebruiken. Forum staat vol met dit soort topics. E.e.a maar samengevoegd

sandstorm

Toogplakker
11 feb 2019
181
36
In Brasschaat heb je een hotel/motel, de Vandervalk en het linkse gedeelte is het motel gedeelte. Daar vinden wel is 'evenementen' plaats. Je gaat meteen de kamer binnen, parking voor de deur. Natuurlijk zit je daar nog altijd wat beperkt in ruimte en handdoeken.

In Antwerpen kan je ook een appartement huren op de plantin en moretus lei (Arras heten die) en die worden vaak gebruikt door mensen die langere tijd in Antwerpen wonen. Dus ruimte zat, het bed is boven en ook de badkamer, er is ook een leuke beneden, voelt wat woonkamerachtig aan.

Links en rechts heb je ook dames die privé ontvangen in een eigen appartementje, ik vermoed dat die ook wel openstaan voor een verhuur van hun stekje.

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
Ik zou binnenkort voor een vriendin van mij een gangbang willen organiseren, weet er iemand van jullie een leuke plek waar dit kan? een motel ofzo zou ideaal zijn, maar ik weet zo 123 niet waar ze oke zijn met Gangbangs.

Ps het zou provintie Antwerpen/Limburg moeten zijn

Groetjes
Barefan

31 aug 2016
1.194
112
de gangbare lokaties hebben de laatste tijd regelmatig bezoek van de gezagsvoerders gehad .
als je een besloten feestje er van wil maken dan lukt het wel .
maar ga je er mee adventeren waardoor de politie het ook weet dan zal er weinig animo zijn bij die love motels

je kan een hotel proberen maar dan moet je de bezoekers reguleren !
geen groepsvorming in het hotel pas op de kamer .

ik wens je sucses als het zover is komen we elkaar mogelijk tegen

groet LLL

Jan-v

Toogplakker
15 sep 2017
230
55
Ik ben al op gangbangs geweest in Hortensias Bekkevoort, La Vie est Belle in Leopoldsburg en Cupido in Genk. Dat zijn allemaal mooie, verzorgde locaties met voldoende parkeergelegenheid. Al denk ik wel dat je best de grootste kamer vraagt, afhankelijk van hoeveel volk je uitnodigt natuurlijk.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
In de regio rotterdam en den haag was ik vorig jaar ook op zoek gegaan voor een geschikte locatie. Ik zit in gb pool van een gelegenheidstel en die wou vorig stante pede zo'n geil evenement organiseren. Op dag af is dat een behoorlijke uitdaging. In Rotterdam had zelf contact gehad met een rendez vous hotel, prijstechnisch heel interessant, maar het maximum aan personen per kamer, 3 gaf aan dat deze locaties niet geschikt zijn. Waar ik in deze regio wel op uitkom zijn hotels, 2 campanille hotels in Rotterdam of Gouda zijn zeer geschikt, ingang kamer zonder passage van de receptie is heel relaxt. De grootte van de kamer is geschikt voor maximaal 6 personen. Hotel van de valk in Nootdorp nabij den Haag is heel geschikt en met een beetje mazzel kan je een ruime kamer boeken. Iedereen loopt wel langs de receptie, maar je hoef je niet te melden. Daarnaast is er in den Haag kijkduin een nh hotel waar iedereen ook zo door kan lopen. Tot slot nh hotel in den haag vlakbij het centraal station is ook heel geschikt.

Voorbereiden is heel belangrijk het stel die ik ken stuurt iedereen aan om zelf spullen mee te nemen en zijn zelf ook voorzien van spullen. Zij komen hier niet voor omdat intiem met condoom is. Club bananas op de weteringkade in den Haag is eerder genoemd, die ken ik van swingerparties die ik bezocht heb. Qua stijl maar ook aanwezige dames hetero stellen en tgirls kijk ik graag terug op mijn bezoeken. Alle kamers zijn ruim en netjes. Sommige kamers zijn zelfs geschikt voor een megagangbang.

Die staat ook in datingrooms.nl:
http://www.datingrooms.nl/lovehotel-bananas-denhaagWebsite http://bananassuite.nl/kamerverhuur/

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
In Rotterdam en Maastricht heb je Urban Residences.
Mooie schone en luxe appartementen, volledig ingericht en in Rotterdam een schitterend uitzicht.
Is niet heel goedkoop maar absoluut geen probleem om een hele grote groep mannen te ontvangen vanwege de anonieme ingang.

Terug
Naar boven