Oude doos

Pipodeclown2

Toogplakker
7 okt 2019
246
452
Nog even een herinnering uit de oude doos die laatste tijd wat vaker in m'n geheugen spookt en dacht nu als ik het eens opschrijf dan blijft het ook een beetje levend.
Ik had gereageerd op contact advertentie van een ouder stel, uitgenodigd en afgesproken op parking van een daghotel in België.
Daar kennis gemaakt met vriendelijk beetje onwennig stel maar de dame keek alvast erg content. Zij hete Mia en zijn naam weet ik niet meer, laten we hem Henk noemen.
Ik was denk ik 40 en zij in de 60.
Op de kamer ging de Henk Mia beetje opwarmen door te tongen en te vingeren terwijl ik me uitkleden en ging douchen.
Na het douchen kwam ik met m'n stijve naast gezicht van Mia maar Henk zei nee pijpen doet ze echt niet. Dus borsten gekneed en even later zei Henk neuk haar maar.
Ik Mia voorzichtig neuken, steeds beetje sneller, dieper en ondertussen zat Henk rustig te kijken.
Veel standjes kon ze niet volgens Henk want ging niet goed met de heup en knieeen etc.
Nadat ik haar goed volgespoten had kwam Henk om haar kut leeg te likken en mocht hij ook nog even erop. Ik bekeek het en dronk even wat.
Hierna ging Henk douchen en bleef ik alleen met Mia. Die had er nog zin in en tot mijn verbazing deed ze een ssst gebaar met haar vinger, gaf me een knipoog en nam mijn half slappe pik volledig in haar mond.
Vakkundig werd ik weer opnieuw stijf gepijpt en niet veel later spoot ik een tweede lading in Mia haar mondje. Ze slikte alles door en toen Henk klaar was zaten we gezellig te kletsen.
Ik vond dit zo grappig.
Achteraf nog mail contact gehad, Henk gaf aan dat Mia flinke spierpijn had dagen erna. Twee keer nog proberen af te spreken maar ging om diverse redenen niet door.
Is nu 10 jaar terug of zo dus deze blijft in de oude doos.

Terug
Naar boven