Overzicht Hi bby hoerenclub

Ferry73

Ervaringsdeskundige
8 jan 2024
598
460
Het is heel verschillend blijkbaar.
Ik hoor mensen op dit forum die maar met hun vingers hoeven te knippen en de deur zwaait open, en andere staan uren in de kou te wachten..
Ik hoor meestal bij de laatste categorie helaas 😔

wceend

Toogplakker
20 apr 2016
122
84
misschien heeft het te maken met het tijdstip te maken wanneer je wilt afspreken. Ik merk dat wanneer je rond 11 u- 12u afspreekt, de meeste dames het nog niet heel druk hebben.

Ferry73

Ervaringsdeskundige
8 jan 2024
598
460
Maar even doorgegeven dat ze in de verkeerde stad adverteren.
Ze hebben het aangepast, Amsterdam dus.

Hele vriendelijke planner heeft ze ook 😂😂

IMG_1337.png

Laatst bewerkt:

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Op foto 3 en 4 verbergt ze buikje een beetje, op foto 5 heeft ze er zelfs een kussen
voor gedaan, dus dame heeft een flinke buik.
Als je van gezet en fors houdt, dan wellicht leuke dame.
Borsten lijken groter dan opgegeven cup D, lijkt wel E of F.

Voormalig lid 37093

Toogplakker
16 apr 2023
49
19
Op foto 3 en 4 verbergt ze buikje een beetje, op foto 5 heeft ze er zelfs een kussen
voor gedaan, dus dame heeft een flinke buik.
Als je van gezet en fors houdt, dan wellicht leuke dame.
Borsten lijken groter dan opgegeven cup D, lijkt wel E of F.
Foto s zijn flink bewerkt. Het is haar wel. Maar gezicht in t echt niet zo knap. Maar wel ok naar mijn mening. Is echt een flinke dame. In termen van lengte en kilo s. Zwaartekracht is niet aan haar flinke borsten voorbij gegaan. Voor mij geen probleem overigens.

Wat meer klopt met de foto is de uitdrukking op haar gezicht. Ik heb haar niet zien lachen en ze was heel afwachtend. Tenminste de klik was er niet.

plonka2000

Toogplakker
19 nov 2020
44
26
Is deze vrouw echt?
Ik heb geprobeerd haar te ontmoeten en het enige wat ze zegt is het "hi sweetie..." voorbereide bericht of "ok". Letterlijk niets anders.
Ondanks dit, gisteren ging ik haar ontmoeten en plotseling verdween ze en stopte met reageren toen ik aankwam.
Vandaag is het hetzelfde, "hi sweetie..." of "ok" en niets anders, ongeacht wat ik vraag of zeg.
Is dit tijdverspilling?
Heeft iemand meer woorden van haar gehad?

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Dat is een hele opluchting na de kennismaking met haar kennis van de Engelse taal.

Gezien haar voorkomen twijfel ik wel aan de inschatting van haar borstomvang.
De inschatting is voor interpretatie vatbaar maar "C" lijkt me wat te klein geschat.

Mannen smaken verschillen maar bij deze dame vraag ik me af wie hier op valt.
Communicatie is onmogelijk op drie woorden na.

springfield

Toogplakker
17 jan 2021
62
33
Ik ben bij Roxy geweest. Whatsapp ging wat moeizaam (wel in het Engels). Eenmaal aangekomen op adres, moest ik even wachten. Vervolgens geen reactie. Ik ben toen weggegaan. Toen appte zij mij het huisnummer. Ik was al weg maar keerde toch om. Ongeveer 10 min later was ik bij haar. De dame is zoals zij op de foto ook is. Eenmaal binnengekomen, geen spatje lach te bekennen oid. Zij is zeker 1.70m, mollig postuur. Ze was vrij koel, meteen met mobiel in d'r hand. Ik vroeg wat de mogelijkheden waren en uit haar reactie had ik het gevoel dat deze puur voor t geld doet. Vervolgens vroeg ik 't weer en zij gebaarde naar de deur te gaan. Prima! Ik had ook geen zin in haar. Iemand die zo chargrijnig is hoef ik niet. Heren bespaar je de moeite om deze dame te bezoeken.
Even later toen ik wegging, werd ik geappt door dezelfde nummer met ''where are you''. Duidelijk dat het een planner is, of dat de communicatie tussen Roxy en planner totaal van de radar is. Blij dat ik mijn geld niet heb verspild aan haar.

Walker2

Ervaringsdeskundige
26 aug 2022
367
280
Ik had een paar maanden geleden een afspraak met Chantal uit Maarssen. Niet dat ze nzc doet, maar ik herken veel wat anderen schrijven over oostblok dames, in dit geval dus een wat oudere poolse. De foto´s suggereerde een slanke dame, maar kennelijk waren die foto´s wat ouder, want ze had tijdens de afspraak een normaal/volslank postuur. Qua karakter vond ik haar vrij bot en dominant, iets waar poolse vrouwen een patent op lijken te hebben. De service was ook nog eens mager.

Terug
Naar boven