Overzicht Hi bby hoerenclub

Lupus

Ervaringsdeskundige
28 apr 2021
286
258
Er is weer een nieuwe editie toegevoegd aan hun dames:
https://www.kinky.nl/advertenties/3795775-naaly

Nog niet in de regio Amsterdam, ben benieuwd naar de ervaringen met deze dame
Dit is een Moldavische die rondreist tussen Moldavië , NL en B. Ik heb ze bezocht in antwerpen, vele malen, en kontakt mee gehouden. Wat mij betreft 1 van de beste fucks van de laatste jaren. Ze liet me weten dat ze binnenkort weerkeert naar Antwerpen, maak er werk van voor ze weg is.

Mannenpap

Toogplakker
28 apr 2023
75
128
Naar aanleiding van bovenstaande opmerking van @tim heb ik mijn review van Daria (https://www.kinky.nl/advertenties/2930965-daria) onder Katy gepost. De foto van Katy leek immers erg op die van Daria.

@Wally83 denkt dat echter dat Daria dezelfde hoer is als https://www.nzcforum.com/threads/em...n-haag-rotterdam-amsterdam.14180/#post-160391
Zou ook best kunnen als ik de foto aldaar zie. Wie is Daria: Katy, of Emma? Of zijn ze alle drie dezelfde? Of alle drie verschillende dames? Ik weet het niet, dus ik gooi het in de groep. Wat denken jullie?

Wally83

Toogplakker
9 feb 2025
39
31
@Mannenpap Zoals ik je in PM al gemeld had is Daria dezelfde als Ema/lia, en niet dezelfde als Katy.
@tim had z'n contactlenzen niet in denk ik.

Grote_dick

Toogplakker
27 sep 2020
210
55
Nog nieuw hi bby's. Ben recent bij Ana in Utrecht geweest. En dat viel tegen. Kwam opeens een buik te voorschijn en pijpen was erg slecht

Sephiroce

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
618
421
https://www.kinky.nl/advertenties/5442123-paola

Dit was Rotterdam nu staat er Almere

Deze ad voorbij zien komen en had zin, op de app gevraagd naar prijzen zc en nog een foto hoe ze eruit ziet zie foto die per WhatsApp nog eens was gestuurd, de app begon dus met Hi bby, ik voelde de bui al hangen maar had nog niet te maken gehad met deze kut roemenen.

Ik nog gevraagd ben jij deze dame van de ad zie link, ja, heb je foto? Ja stuur ik door ok klopt niet helemaal maar goed ikben geil. Ik erheen nummer 72 straat mag je pm sturen voor degene die niet belazerd willen worden, lelijke flatten buurt in Rotterdam met antilianen, polen en roemen die daar wonen en ook op straat ziet rondlopen, toen ik parkeerde, van die types die in hun auto blijven zitten. Heb geen oordeel maar het schetst een beeld. Afijn ik naar binnen.

Komt er een roemeense kuthoer aanzetten hoelang will je? Ik zeg waar is de dame van de advertentie? Ja dat ben ik, ik laat foto zien, zegt ze ow ok wacht, komt een tweede rotkop ook roemeense hoelang wil je? Ik zeg half uur zonder ja dat is 150 ik zeg dat is leuk en aardig maar 1 dat is niet wat we afgesproken hebben en 2 waar is de vrouw van de ad? Ja vind je mijn billen niet mooi? Ik zeg voor jou ben ik niet gekomen, beide ongeïnteresseerd en allesbehalve zin in sex ik schat beide rond 28,nep wimpers en mollig zeker geen 150 waard.

OK wacht ik ga dr roepen, ik zeg ok, nog steeds met mij jas enz aan komt een 3e kk roemeense teef, deze was wel leuk, slank, sletje maar ook roemeense ik had t all door natuurlijk ik zeg hoeveel. Ze zegt 150 maar met condom, ik zeg nee zonder wil ik. Ik. Ja maar niet in me komen, ik zeg waarom liegen jullie over de app en advertentie? I don't know?

Fuck dit ik ga doei, laat maar zitten. Ik de deur uit, zeg ik over de app dat ze mij tijd hebben verspild en dat ze alles hebben gelogen. Ja kom terug we hebben nog 1 blondine misschien vind je haar wat? Ik zeg opdonderen, jullie hebben mij tijd compleet verspild ik ga een melding maken over jullie kut bende. Dit krijgt nog een staartje.....

Toen ze daar aan het kloten waren en de ene kutkop na de andere kwam de slaapkamer binnen, wist ik al dat ik bedonderd was, mijn complete zin en stemming ging van geil naar geïrriteerd en zakelijk. Ik had er sowieso geen zin meer in. Maar daar hebben zij dus schijt aan en interesseert ze niet.

Niet de vrouw van de advertentie, prijs klopt niet en ze zeggen overal ja op en laten je voor niks komen, verspillen je tijd.

Ik dus doorbellen naar andere dvps in de buurt om de dag te redden en ik had nog een afspraak staan en eigenlijk geen ruimte om een andere adres te vinden maar goed heb er daarna een gevonden en daar volgt een review.

Dus inderdaad opgepast met de Hi bby bende, ik ga ze melden iig. En voor ik bij de volgende dvp die middag nog terecht kon was ik mooi 2,5 uur verder inclusief rijden.

Bijlagen

• 20251005_144814(1).jpg
    20251005_144814(1).jpg
    382,4 KB · Weergaven: 158
  • Screenshot_20251007_030049_Chrome.jpg
    Screenshot_20251007_030049_Chrome.jpg
    557,8 KB · Weergaven: 158

mkboxer

Toogplakker
17 mrt 2022
79
89
Vervelend verhaal @Sephiroce alleen klinkt dit niet echt als de hi bby club. Die zijn berucht met het maken van dubbele of driedubbele afspraken, lopende band werk met wie als eerste komt, mag naar binnen en de anderen die op hetzelfde tijdstip hebben geboekt, hebben dan pech. Het is niet ongebruikelijk dat ze weleens advertenties gebruiken van een inactieve dame en dan krijg je opeens heel iemand anders, maar dat is tijdelijk, totdat de dame die je krijgt haar eigen ad online heeft staan. Het is niet echt hun stijl om een ad te gebruiken van een zuid-amerikaanse of een heel andere dame die niet voor hun werkt, zonder gezicht om je op die manier in te luizen. De hi bby dames hebben vaak ook uurtarief van €130 of soms €140 en via app vertellen ze dan dat bare €150 is, dus komt dat ook niet overeen.

Naar mijn gevoel is dit een heel andere bende die ook lak heeft aan de klant. Kun je nog herinneren of de andere dames in dat huis ook een eigen ad hebben?

Sephiroce

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
618
421
Hmmmm ja ik geloof het wel want 1 van hun liet me foto's zien alsof ik fout zat met de verkeerde ad terwijl ik de link via de whatsapp en screenshot had gedeeld en gevraagd had of het om deze dame ging.

Zoals eerder omschreven was ik niet bekend met deze tijdrovende belazer praktijken, dus zou inderdaad goed een andere bende zijn.

Hoop dat de andere niet hetzelfde overkomt dus, wees duidelijk wat je wil, vraag duidelijk bij twijfel welke dame je zoekt en wees niet bang om je mobiel en whatsapp erbij te pakken en te laten zien dat ze fout zitten en vervolgens gewoon te gaan en je verlies te nemen. Ikheb al een melding bij kinky gedaan, volgende melding volgt, ik laat het r niet bij zitten.

SS_Trunks

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
649
249
In al die jaren dat ik wandel tel ik de verspilde tijd niet in uren, maar dagen. Waar ik voorheen te doen had met dames vanwege de vele fakers is het nu omgeslagen naar onverschilligheid.

Sephiroce

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
618
421
Gelukkig is er dit en andere forums voor een beetje wegwijs want die reviews van kinky geloof ik nooit

Frans300

Ervaringsdeskundige
15 jan 2025
444
189
Vervelend verhaal @Sephiroce alleen klinkt dit niet echt als de hi bby club. Die zijn berucht met het maken van dubbele of driedubbele afspraken, lopende band werk met wie als eerste komt, mag naar binnen en de anderen die op hetzelfde tijdstip hebben geboekt, hebben dan pech. Het is niet ongebruikelijk dat ze weleens advertenties gebruiken van een inactieve dame en dan krijg je opeens heel iemand anders, maar dat is tijdelijk, totdat de dame die je krijgt haar eigen ad online heeft staan. Het is niet echt hun stijl om een ad te gebruiken van een zuid-amerikaanse of een heel andere dame die niet voor hun werkt, zonder gezicht om je op die manier in te luizen. De hi bby dames hebben vaak ook uurtarief van €130 of soms €140 en via app vertellen ze dan dat bare €150 is, dus komt dat ook niet overeen.

Naar mijn gevoel is dit een heel andere bende die ook lak heeft aan de klant. Kun je nog herinneren of de andere dames in dat huis ook een eigen ad hebben?
Ben ook wel benieuwd wie de andere allemaal zijn ja

GeileJens

Toogplakker
30 aug 2019
133
55
Hmmmm ja ik geloof het wel want 1 van hun liet me foto's zien alsof ik fout zat met de verkeerde ad terwijl ik de link via de whatsapp en screenshot had gedeeld en gevraagd had of het om deze dame ging.

Zoals eerder omschreven was ik niet bekend met deze tijdrovende belazer praktijken, dus zou inderdaad goed een andere bende zijn.

Hoop dat de andere niet hetzelfde overkomt dus, wees duidelijk wat je wil, vraag duidelijk bij twijfel welke dame je zoekt en wees niet bang om je mobiel en whatsapp erbij te pakken en te laten zien dat ze fout zitten en vervolgens gewoon te gaan en je verlies te nemen. Ikheb al een melding bij kinky gedaan, volgende melding volgt, ik laat het r niet bij zitten.
Ik ben echt bang dat Kinky daar helemaal niks mee doet.

Wally83

Toogplakker
9 feb 2025
39
31
Ik sprak een bekende van haar en die zegt toch van wel.
Vergeet niet wat make-up, een andere haardracht, en een filtertje kunnen doen. Sommige zijn dan compleet onherkenbaar.

Terug
Naar boven