Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kwam vroeger vaak bij haar, in die tijd dat ze met Paula een kamer deelde nzc was altijd standaard en nu ze een stuk ouder is vraagt ze opeen 500 extra.Ik was haar nummer kwijt. Per ongeluk gewist. Dus ik kijk even op kinky. Prijsverhoging. Nu 200 voor een uur ipv 150. Ze is goed maar dik in de 50. Voor neuken zonder condoom komt er 500 bij! 500!! Lees ik net op kinky. Ben er iets meer dan een week geleden nog geweest. Toen was het nog 150. Hoezo inflatie? Zijn er uberhaupt mensen die dat nog betalen?
Dit is d'r gap. https://www.kinky.nl/advertenties/591883-paloma Overigens ontvangt ze dus meestal op de Wallen. Hoekpand Bloedstraat/Gordijnensteeg haar kamer is aan de kant vd Gordijnensteeg.Dag Scapula,
Welke Paloma bedoel je? Linkje naar een ad?
Ik heb hier de prijs genoemd voor degene die het gemist hebben. Gedaan op haar verzoek.Las het in die advertentie. Bij mij was het inbegrepen voor 150 per uur. Overigens laat ze zich ook neuken als ze er in de stemming voor is.
Leeftijd in de advertentie klopt uiteraard niet. Staat 37 maar tel er maar 20 jaar op. Ze ziet er naar mijn mening niet slecht uit. Beetje hulp van de dokter maar dat doen ze allemaal.
Service is nog steeds goed.
Die 500 euro moet je maar met een korreltje zout nemen. Ze is gek op bare. Deed ze bij mij al 15 jaar geleden. Ze heeft ook een redelijk cumshot.