partytreff Dorsten

spuitpik

Toogplakker
9 jul 2015
210
11
Heeft er toevallig iemand ervaring met deze party-treff, en zijn er misschien dames bekend die hier zonder rubber hun kutjes laten vullen. Ik moet hier in de buurt binnenkort voor mijn werk een paar dagen naar toe en wil graag eerst even weten wat er mogelijk is.

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Hier kun je dat op je buik schrijven! De dames in deze partytreff zijn zo wie zo passief. Waarom een partytreff proberen als je binnen een straal van 30 kilometer rond Dorsten alternatieven voldoende hebt ?

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
mart1980 zei:
... Waarom een partytreff proberen als je binnen een straal van 30 kilometer rond Dorsten alternatieven voldoende hebt ?

Zoals? Help me eens een beetje op weg, alsjeblieft? Ik wil mijn "werkgebied" verleggen naar het Duitse, dus alle hulp is welkom!

Janl*l

Toogplakker
12 okt 2015
45
15
Zoals? Help me eens een beetje op weg, alsjeblieft? Ik wil mijn "werkgebied" verleggen naar het Duitse, dus alle hulp is welkom!

Denk eens aan ..............

Grimbergsauna in Gelsenkirschen

Villa Romantika in Recklinghausen

Villa Venus in Duisburg

Verena in Dortmund

Veel succes gewenst. :roll:

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Dat is inderdaad het rijtje RCT clubs. Laat ik jullie daarnaast wijzen op de meer bekendere saunaclubjes, zoals AcaGold, van Goch, Babylon, Finca Erotica, Penelope en Love saunaclub in Munster. Allemaal net iets meer klasse en voldoende AO dames.

SS_Trunks

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
649
249
Heb dit gedeelte van het forum net ontdekt. Ben stikjaloers op jullie..... :(
Ik zit zelf in Zuid-Holland. En hier vragen soms exact dezelfde dames het dubbele voor een half uurtje bare. Terwijl je daar voor €200 een halve dag je gang kunt gaan.....

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
@Jajoh,

Regel eerst maar een sticker voor de 'Umweltzones'...Ik moet nu een jongere prive-auto aanschaffen omdat het niet meer voldoet aan de eisen, want ik ga -natuurlijk- niet met de leasebak naar Duitsland.

Wil je snel de grens over, dan zou ik Goch aanraden...

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
SS_Trunks zei:
Heb dit gedeelte van het forum net ontdekt. Ben stikjaloers op jullie..... :(
Ik zit zelf in Zuid-Holland. En hier vragen soms exact dezelfde dames het dubbele voor een half uurtje bare. Terwijl je daar voor €200 een halve dag je gang kunt gaan.....

Ik woon ook in Zuid-Holland...is prima te doen met de auto. Ca. 1,5 a 2 uur rijden voor de beste FKK's...moet je wel van autorijden houden... :p

Terug
Naar boven