Pas op in Thailand i.v.m. overlijden van de Koning

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
CWP zei:
Buitenlandse Zaken: pas op in Thailand

http://www.telegraaf.nl/e/26807151

Misschien ook van toepassing in de hoeren buurten...

Laat dat misschien maar weg, dit heeft zeker gevolgen voor dat soort uitgaansgelegenheden, aangezien de koning zeer geliefd is bij de thai, zal ook daar een rouwperiode van kracht zijn.
Wat zal inhouden dat veel zo niet alle barren gesloten zullen zijn.

Wat betreft de veiligheid, hou je gewoon aan de gestelde regels en je hebt als toerist geen problemen.

Mvg

Naked

A

Anonymous

Guest
De Thai bevolking zijn heel trots op hun koning, en de tranen zijn oprecht & terecht.
Mijn dame kon niet ophouden met huilen vandaag want het kwam zeer hard aan. De komende jaar wordt rouwen in Thailand heb ik vandaag te horen gekregen.
Weet niet echt of "Pas op...." zo zeer van toepassing zijn, maar gewoon respect tonen en rekening houden mee dat vele mensen niet echt blij zal zijn de komende tijd.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Ben er nooit geweest maar een waarschuwing kan geen kwaad.

A

Anonymous

Guest
Geen muziek en geen sterke drank in vele baren gisteren avond. Zal ook zo doorgaan tot.....wie weet.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Tot de economie zo'n opdonder heeft gehad dat ze wel weer open moeten... lijkt Noord Korea wel... allemaal op comando huilen daar !

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
samurai zei:
Geen muziek en geen sterke drank in vele baren gisteren avond. Zal ook zo doorgaan tot.....wie weet.

Ze zijn dus wel open de barren en restaurants e.d.?

A

Anonymous

Guest
naked zei:
samurai zei:

Ze zijn dus wel open de barren en restaurants e.d.?
Open maar verder gebeurt 'r weinig. In Soi Cowboy & Nana zeer weinig dames.
Het woord open is zeer subjectief op dit moment. Aangezien Thailand een jaar lang zal rouwen weet ik het ook niet waar alles heen gaat.

A

Anonymous

Guest
Afgelopen donderdag was Soi Cowboy een donkere steegje. Alles dicht en niemand aanwezig.

Gisteren dus open maar geen muziek en geen dames te zien buiten de gogo bars. Blijkbaar waren vele dames gewoon aan het huilen. Heel weinig dames die uberhaubt aan het werk is. Alles gaat ook heel vroeg dicht.

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
samurai zei:
Open maar verder gebeurt 'r weinig. In Soi Cowboy & Nana zeer weinig dames.
Het woord open is zeer subjectief op dit moment. Aangezien Thailand een jaar lang zal rouwen weet ik het ook niet waar alles heen gaat.

Ben benieuwd naar hoe het zal vergaan in het "hoogseizoen" ( voor zover daar nog sprake van is).
Thailand werd al minder bezocht door toeristen en deze rouw periode komt daar dan nog eens bij.
Er zullen vermoedelijk veel annuleringen zijn onder de 'bartoeristen"
Of ze zoeken hun heil nu in Cambodja of zo

Mvg

Naked

A

Anonymous

Guest
Ze moeten hun tijd nemen om te rouwen, en dat zal de bevolking zeker ook doen de volgende 12 maanden. Wat mij betreft mag de touristen voorlopig ergens anders heen en de dames met rust laten. Maar ja, mijn mening telt niet zo zeer mee want voor heel veel dames zijn dit gewoon hun inkomen.
Ik leef met hun mee. Niet alleen vanwege mijn vriendin, maar omdat ik besteed veel tijd in Bangkok en dan leer je veel over alles en nog wat. Ook hoe belangrijk de koning is voor de Thai.

Meggy

Toogplakker
4 jul 2015
26
8
Ik ga eind november voor 2 maanden naar Thailand.(chiang mai)Ben benieuwd hoe het deze keer zal zijn.Ik hoop dat de barretjes dan weer open zijn.

A

Anonymous

Guest
Ze zijn in het algemeen nu ook open, maar geen muziek en sterke drank.
Met de tijd zal dat wel minder worden want hoe dan ook gaat het leven door en ze moeten hun brood verdienen.

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
samurai zei:
Ze moeten hun tijd nemen om te rouwen, en dat zal de bevolking zeker ook doen de volgende 12 maanden. Wat mij betreft mag de touristen voorlopig ergens anders heen en de dames met rust laten. Maar ja, mijn mening telt niet zo zeer mee want voor heel veel dames zijn dit gewoon hun inkomen.
Ik leef met hun mee. Niet alleen vanwege mijn vriendin, maar omdat ik besteed veel tijd in Bangkok en dan leer je veel over alles en nog wat. Ook hoe belangrijk de koning is voor de Thai.

Je hebt helemaal gelijk, ze moeten de kans krijgen om dit te verwerken en inderdaad als men vaker in Thailand is geweest en daarnaast nog echt interesse getoond hebt voor de Thaise cultuur weet men dat dit een groot verlies is.

Mvg

Naked

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Meggy zei:
Ik ga eind november voor 2 maanden naar Thailand.(chiang mai)Ben benieuwd hoe het deze keer zal zijn.Ik hoop dat de barretjes dan weer open zijn.

Ze zullen best tegen die tijd wel weer open zijn, maar verwacht dat het voorlopig een stuk minder vrolijk is dan voorheen.

A

Anonymous

Guest
In Bangkok zijn alles wel open nu maar gaat om middernacht dicht. Geen harde muziek en de neon lichtjes zijn op plekken niet zo zeer aanwezig.
Vele dames dragen zwart en moet niet geprikkeld worden om over hun koning te spreken met een "varang". Alles is natuurlijk heel gevoelig.
Ook niets negatief zeggen over hun koning want dit is namelijk strafbaar en mag gewoon niet.

Terug
Naar boven