Pattaya of Angeles City

wandelstudent

Toogplakker
4 okt 2020
176
60
Ik zou dit jaar of volgend jaar nog eens een bare sextrip willen doen. Vorige keer dat ik naar Thailand ben gegaan, werd ik ziek waardoor ik niet echt heb kunnen genieten van de dames.

Nu twijfel ik of ik weer Thailand zou bezoeken ( deze keer Pattaya) of eens de Filipijnen (Angeles City).

Waar zijn de dames "beter"? Ik heb graag een GFE en seks wil ik zeker zonder condoom.

Is er iemand naar beide geweest die mij kan helpen met de keuze? Voorlopig wint thailand omdat tickets goedkoop zijn, maar als de extra kost het waard is voor de Filipijnen, wil ik die wel neerleggen.

Alvast bedankt!

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Ik zou dit jaar of volgend jaar nog eens een bare sextrip willen doen. Vorige keer dat ik naar Thailand ben gegaan, werd ik ziek waardoor ik niet echt heb kunnen genieten van de dames.

Nu twijfel ik of ik weer Thailand zou bezoeken ( deze keer Pattaya) of eens de Filipijnen (Angeles City).

Waar zijn de dames "beter"? Ik heb graag een GFE en seks wil ik zeker zonder condoom.

Is er iemand naar beide geweest die mij kan helpen met de keuze? Voorlopig wint thailand omdat tickets goedkoop zijn, maar als de extra kost het waard is voor de Filipijnen, wil ik die wel neerleggen.

Alvast bedankt!
Pattaya is goed al vond ik het aanbod zonder condoom maar povertjes de laatste twee jaar.
Ook de prijzen 2000-3000 bath voor jonge poojes die shirt time aanbieden.

Manila wil ik zeker es doen binnenkort om te vergelijken.
Qua eten en massages zal Thailand sowieso winnen, weet ik nu al.

Hotboy8001

Ervaringsdeskundige
10 feb 2018
336
157
Ben nu ff in phuket, heb al 3 keer zonder kunmen neuken.
De eerste keer in het massage salon ze was me naakt aan masseren en kreeg mijn grote in actie ze kwam er blank opzitten.

De tweede keer een jonge heel knappe 21 jaar skinny echte dikke tetten ik zei 2000 without ze was direct akkoord.

De derde zag ik lopen opweg naar het hotel mee genomen voor 1000 zie foto twee nachten mee geslapen wat eten en kleren voor betasld.

IMG_4194.jpeg

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.813
1.257
Ben nu ff in phuket, heb al 3 keer zonder kunmen neuken.
De eerste keer in het massage salon ze was me naakt aan masseren en kreeg mijn grote in actie ze kwam er blank opzitten.

De tweede keer een jonge heel knappe 21 jaar skinny echte dikke tetten ik zei 2000 without ze was direct akkoord.

De derde zag ik lopen opweg naar het hotel mee genomen voor 1000 zie foto twee nachten mee geslapen wat eten en kleren voor betasld.

Bekijk bijlage 26491
die zou ik mijn hele verblijf koesteren..

Flipper

Toogplakker
30 jan 2017
52
16
In Pattaya heb je meer keuze en vertier en een leuk strand en beter eten, maar wel 90% nmc
Angeles City als je voor nzc gaat, bijna alle meiden doen het zonder. Er zijn voldoende bars, maar buiten de party scene is er niet heel veel te doen. Wel een leuk sfeer, meiden spreken Engels en zijn liever en natuurlijker dan in Thailand.

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
Voor een GFE kun je het beste naar Angeles gaan (of elders in de Filipijnen). Filipina's zijn in in het algemeen wat liever en minder zakelijk dan de Thaise meisjes. En zonder condoom is in de Filipijnen wat makkelijker te verkrijgen dan in Thailand, maar wel minder makkelijk dan in het verleden, volgens berichten op de International Sex Guide. Ben er zelf voor het laatst geweest in 2019, en toen was het nog redelijk makkelijk.

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
Ik ben vóórdat Corona kwam, in 2020, heel vaak naar zowel Pattaya als Angeles geweest. Ná Corona alleen nog maar naar Pattaya.
De redenen daarvoor zijn:
- Pattaya is makkelijker, sneller en vaak ook goedkoper te bereiken dan Angeles. Er zijn geen rechtstreekse vluchten naar Angeles of elders in de Filipijnen, en dat vind ik een groot nadeel. En ook de vluchttijden zijn minder prettig.
- Het aanbod in Pattaya is veel groter dan in Angeles.
- Het eten is veel beter.
- De infrastructuur is beter.
- De Thaise meisjes hebben in het algemeen betere seksuele vaardigheden.
- NZC is óók in Pattaya ruim verkrijgbaar.

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
In Pattaya heb je meer keuze en vertier en een leuk strand en beter eten, maar wel 90% nmc
90% NMC? Dat is niet mijn ervaring. Ik concentreer mij voornamelijk op de freelancers in Thai Friendly, en vraag altijd van tevoren of ze willen NZC.
Ik hou het niet zo precies bij, maar ik denk dat zeker 60 à 70 procent meteen instemt met NZC. Soms tegen wat extra geld, maar meestal niet eens.

En ik hoor / lees ook regelmatig dat veel meisjes in Pattaya (zowel freelancers als bar girls en agogo girls) bij de eerste ontmoeting alleen met condoom willen neuken, maar dat het vanaf de tweede of derde ontmoeting ook zonder mag.
Maar die route bewandel ik zelf nooit meer, omdat NMC mij domweg niet meer lukt.

Mikebike

Toogplakker
27 mei 2026
25
13
@Moggie Even een persoonlijke vraag. Gebruik je wel andere beschermende dingen zoals Prep? NZC is natuurlijk het lekkerst, maar ik moet toch altijd goed nadenken met wie wel en niet. Is vaak op gevoel.

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
@Mikebike Nee, ik gebruik geen prep of andere medicijnen. Lijkt me niet zo gezond namelijk, als je geen klachten hebt.
Maar net als jij steek ik hem ook niet zomaar overal in. Sommige straatmeisjes in Angeles bijvoorbeeld, kun je maar beter links laten liggen. En anaal doe ik ook heel weinig.

Terug
Naar boven