Paula - Reuver

Voormalig lid 1209

Ervaringsdeskundige
5 jul 2015
607
319
Na 50 posts zou je toch wel mogen verwachten dat je weet dat dit soort vragen in "wie heeft ervaring met" thuishoren. En dat de titel moet zijn NAAM - PLAATS, dus Paula - Reuver of Paula + Dave - Reuver

Josverzeilberg

Toogplakker
24 aug 2018
83
17
Heb ongeveer 10 x gereageerd, zij vragen om een Whatsappje, maar er staat geen telefoonnummer bij, hierom gevraagd, maar krijg geen reactie. Denk dus fake. Maar er zullen vast mannen zijn die mazzel hebben. Ze zal toch moeten denken wat is het rustig op mijn telefoon.

Voor iedereen vast een goed uiteinde en een gezond 2026. En mocht er iemand zijn die responsie krijgt van dit stel laat het a.j.b weten.

Josverzeilberg

Toogplakker
24 aug 2018
83
17
Met dank aan pijpfitter, ik had hun nummer niet gezien in de schermafbeelding, maar na ge-appt te hebben ben ik er alweer klaar mee. In de advertentie lijkt ze vriendelijk " we gaan eerst wat drinken en dan uit de kleren hi hi " . Dat lijkt toch vriendelijk.

Maar mannen van mij in ieder geval de beste wensen voor 2026 en dat we er weer een mooi bare jaar van maken.

Mat36

Toogplakker
14 sep 2015
32
10
Hoi ik probeer al een tijdje met haar een date t krijgen ze reageerd slecht op appjes is wel redelijk beleefd

kapitein66

Toogplakker
2 apr 2015
54
21
Krijg het idee van fake, paar keer, binnen de in de ad gestelde tijden kontakt gezocht, maar steeds niet beschikbaar. Soms ook geen antwoord.

Gr Kap

Joost8

Toogplakker
20 aug 2020
35
69
Ik heb ooit een date gehad met dit koppel. Was best goed bevallen. Weet nog dat die dude te snel zijn kruit verschoot destijds en dat zaad belandde op de grond., terwijl ik door haar werd gepijpt. Dat deed ie op met een doekje en daarna was ie weg en bleef ik over met dit type huisvrouw. Was toen met condoom geneukt maar toch geslaagd. Daarna reageren ze niet meer.

Terug
Naar boven