peiling/peiling, topics verwijderen of niet? (Roosje)

topics over Roosje laten staan of vuilbak in?

• laten staan

Stemmen: 13 38,2%
  • Vuilbak in

Stemmen: 21 61,8%

• Totaal stemmers
    34

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
beste leden.

Nu mickey besloten heeft om vanaf 5 uur niet meer te reageren op het forum (Barefan boud even tussen door een feestje) en Roosje ook niet meer op het forum gaat komen lijkt me deze 3e wereld oorlog over zonder winnaars en alleen maar verliezers.

Ik stel voor om die topics gewoon in zijn geheel de vuilbak in de knikkeren.
Want ik ga ze echt niet allemaal doorlezen om te kijken wat wel en wat niet relevant is voor het topic.
Dus wat denken jullie laten staan of geheel de vuilbak in?

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
Of je laat ze staan en pleurt er per direct een groot slot op... ;)

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Jajoh zei:
Of je laat ze staan en pleurt er per direct een groot slot op... ;)

Goede optie. Men mag best wel weten hoe de dame of haar verhuurder reageren en zelf niets wasr kunnen maken v.w.b. hun toezeggingen.

En door het weg te halen speel je die twee helemaal in de kaart.
Je kan het ook wat kuisen maar wel met een verwijzing naar dat soa gedoe en dat het mooit duidelijk is geworden of het nu wel of niet zo was/is.

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
297
138
Ik heb me er niet echt in gemengd, maar wel beetje mee gelezen.. Ik vind dat er met erg veel modder is gegooid en wat mij betreft is het beter weg dan dat het er staat.

Moet er wel bij zeggen dat ik het niet 100% eerlijk is tegenover Roosje... Ja sorry, maar eerlijk is eerlijk, er waren gewoon een paar ongeduldige posters die wel erg zaten door te zeuren waarom ze nu nog niks had laten zien van bewijs etc etc etc. Terwijl we allemaal weten dat het +- een week duurt voor je de uitslag krijgt.. Zij werd geirriteerd etc etc.. laat ik het daarbij houden qua herhaling. Ik snap in ieder geval de frustratie van beide kanten en het is jammer dat het zo uit de hand moest lopen.

Maar wat er dus niet eerlijk is, is dat als alles word weggegooid er geen topic over blijft wat betreft 'recensie roosje'. En goede of slechte recensie, die zou er wel tussen moeten blijven denk ik? Maar nogmaals, onderaan de streep, in dit geval beter kwijt dan rijk, het is wel echt een stoorzender die topics.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Ik heb gekozen voor verwijderen maar dat is omdat Barefan geen zin heeft om alle reacties die geen recensie betreffen te verwijderen.
Als de reacties die wel een recensie zijn overblijven mag het van mij zonder slotje blijven bestaan maar er moet wel en dat geldt voor meer onderwerpen veel sneller zaken verwijderd worden wat niks met recensie te maken heeft zoals discussies die over hoeveel iemand wel of niet betaald heeft.

A

Anonymous

Guest
Bjilven staan want iedereen mag wel zien wat 'r speelt, Zowel nieuwe als oude leden.
Al een lid die deze topic had gelezen en daardoor niet heen ging vanwege SOA test en zo voort. Is wel zo transparant en belangrijk.
IK zou liever zien dat mickey hier wegblijven, permanent.

nestorix

Toogplakker
7 apr 2015
201
7
kan je niet het topic laten staan over roosje, in de soa rubriek, en de rest verwijderen?

jeroom

Toogplakker
26 mrt 2015
208
65
Ik vond dit een leuk forum, tot nu toe... maar herrietopics hoef ik niet.

Dus ik stel voor aan de leiding : snel ingrijpen als het dreigt uit de hand te lopen. Vrije meningsuiting is mooi maar het moet wel plezant blijven. Anders zullen mensen wegblijven (en eventueel een nieuw forum oprichten)...

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Snel ingrijpen als threads ontsporen en opruimen.
Stribbelt de aanstichter nog even tegen bij de leiding tot die merkt dat het kansloos is.
Dooft het uit of account verwijderen.

Noorman

Terug
Naar boven