Petra 1964

Vriendje3

Ervaringsdeskundige
6 mrt 2018
292
83
Was dit "stel" al niet fake bevonden op het oude forum?

Er staat mij zoiets bij.
Maar ik heb geen hard bewijs oid.

V

Verwijderd lid 18909

Guest
Hallo Petra, je mag als je wilt bij mij je gangbang feestjes organiseren. Ik woon in Arnhem centrum. Lijkt me geil om te zien hoe lekker je verwent wordt en volgespoten wordt. Mag ik dan telkens jou volgespoten kutje likken. Heerlijk om dan zo n gevulde natte doos te likken. Als je interesse hebt om je creampie parties hier bij mij te houden. Ben je altijd welkom.

Bergvlas

Ervaringsdeskundige
27 dec 2021
288
137
@petra1964 ik ben benieuwd of je wat aan bovenstaand aanbod hebt. En of er al contact geweest is.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Nou Petra....ik was sceptisch en blijkbaar niet voor niets.
Dit soort topics levert tot op heden dus inderdaad niets op.

Bighans1

Snuffelaar
23 jun 2022
6
0
Heb tot 3 keer toe ruimte aangeboden voor GB maar geen enkele reactie, toch beetje vreemd als je zo naar locatie op zoek bent

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Gewoon weer de zoveelste onzin.
Dit soort topics is nooit serieus.
Ik wist het al vanaf het begin, dame werd verontwaardigd maar zie
nu hoe het ervoor staat.
Jammer en geen idee waarom ze dit dan doen, aandacht?

baron043

Toogplakker
20 mei 2018
70
20
deze dame is wel actief, en heb haar mogen laten genieten van mijn zaad , foto,s te zien op ism

basbare

Snuffelaar
14 aug 2022
5
0
Deze vrouw heb ik wel eens bezocht op één georganiseerde betaalde gangbang party. Zij was toen net 40 jaar zij gebruikte toen wel een andere naam; Anja. Zij was ook één van de weinige vrouwen op dat adres die alles zonder condoom deed. Alle party bezoekers mochten haar gewoon in colonne zonder condoom neuken en het zaad in haar dumpen. daar op locatie werden er ook vele foto`s van gemaakt. Kom haar ook geregeld actief tegen in een seks sauna.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
als ze echt zo actief zou zijn , dan zouden we hier toch wel wat verhalen van haar tegen moeten komen , al dan niet door haar geschreven .....

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
@lex777: pfff.....ben het met schrijver na jou (katwesel) eens: als ze echt actief is of was,
dan zouden we toch wel meer van haar horen of lezen.
Maar het blijft stil dus ik zeg tot tegendeel bewezen is: fake! Of gewoon iemand die
hier de boel wil opgeilen en dan niks laat horen.
Gezien de andere reacties lijkt dat meest waarschijnlijk.
De berichten, al dan niet positief stromen in elk geval niet binnen hier.

basbare

Snuffelaar
14 aug 2022
5
0
jammer dat er profielhouders op deze forum zijn met meer als 1600 berichten met alleen maar commentaar op reacties. vrouwen gelijk als fake bestempelen . ga eerst op het net op onderzoek uit dan zal je op diverse chatboxen deze vrouw tegen komen als echt stel zijn gecontroleerd zelfs als gecontroleerd stel op sexjops. waar zij toch regelmatig een oproep plaatst.
ik kan zeggen dat ze geen fake is. omdat ik haar live heeft mogen ontmoeten.
een mening geven is deze NZC forum ook voor opgezet .maar wees altijd oprecht en zeker van je zelf als je een mening op een mede form profielhouder. laten we met respect voor elkaar met ze allen genieten van deze forum

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Dit forum is vooral opgezet om recensies over de dames te schrijven dus ervaringen te delen met elkaar.
Dus ik begrijp helemaal wat Cerato bedoelt.

Nu komen er dan opmerkingen van ik ben er geweest. Nou dat is fijn voor je maar deel dan eens je ervaring en kijk niet alleen rond. Vertel hoe het was enz. En nu niet gaan zeggen tis geen verplichting, dat klopt, maar dan krijg je dit soort opmerkingen ook niet van medewandelaars die hier allang rond struinen.

Tis geven en nemen maar er wordt vooral genomen, letterlijk en figuurlijk ;) :lol:

Groet,
LD :D

o en ik zie net dat ik al ruim 2000 berichten heb, waarvan heel wat recensies. :p

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Net als Cerato al aangeeft , het valt vooral op dat de merendeel van de reakties dat je echt gangbangs doet door personen zijn die nog maar kort lid zijn de harde "kern" zoals andere zeggen hoor je niet in dit geval . Als je echt zo aktief bent schrijf er dan zelf eens over .
Ook je verhaal van een deelnemer komt voor mij niet serieus over ...

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Rest mij nog op te merken dat mijn meer dan 1600 berichten niet slechts bestaan uit
opmerkingen over anderen.
Kijk maar eens goed: enorm veel recensies door mij geplaatst.
Dus kritiek op mij mag best, maar dan wel op feiten gebaseerd.
Dat is in dit geval niet zo.
En ik sluit mij aan bij katwesel en lekkerding: als ze echt zo actief was dan zouden er wel
meer positieve berichten staan, ook van oude kern leden.
Dat is dus niet zo vandaar de blijvende scepsis, al zal ze best wel ontvangst gedaan hebben.
Dat ontken ik niet, maar wel haar oproep in deze rubriek: vanuit haar blijft het stil.

basbare

Snuffelaar
14 aug 2022
5
0
lekker ding zei:
Dit forum is vooral opgezet om recensies over de dames te schrijven dus ervaringen te delen met elkaar.
Dus ik begrijp helemaal wat Cerato bedoelt.

Nu komen er dan opmerkingen van ik ben er geweest. Nou dat is fijn voor je maar deel dan eens je ervaring en kijk niet alleen rond. Vertel hoe het was enz. En nu niet gaan zeggen tis geen verplichting, dat klopt, maar dan krijg je dit soort opmerkingen ook niet van medewandelaars die hier allang rond struinen.

Tis geven en nemen maar er wordt vooral genomen, letterlijk en figuurlijk ;) :lol:

Groet,
LD :D

o en ik zie net dat ik al ruim 2000 berichten heb, waarvan heel wat recensies. :p
lekker ding; voor een deel moet ik je gelijk geven. ik had inderdaad eerst mijn ervaring moeten delen over deze petra / anja toen ik haar party bezocht was dat onder de naam Anja

Denn

Snuffelaar
14 apr 2017
3
0
Ik ben normaal meer een lezer op het forum.
Maar ik kan bevestigen dat ik Petra en haar man heb ontmoet op 18 Augustus in de ero cinema in Arnhem.
Via ISM waren we in contact gekomen en hebben we daar afgesproken.
Na een korte kennismaking heeft ze mij en haar man heerlijk gepijpt op het bed in de hetero zaal.
Vervolgens heb ik haar in een glory hole hokje staand van achteren bare geneukt en heerlijk volgespoten.
Dus dit stel is wel degelijk echt.

Terug
Naar boven