Petra - Leeuwarden

jasonwachtmeester

Toogplakker
17 dec 2016
175
35
Wel raar ik lees overal dat ze een junk is maar als ik haar vraag om een wap date dan zegt ze dat ze geen drugs gebruikt en ze kan er ook niet aan komen zeg ze.

gbeer40

Toogplakker
16 jun 2021
220
31
Mmmh ik heb haar ook 1x bezocht. Junkie ? Ik weet ik niet, geen sporen in haar armen gezien, mager wel ja. Ik had geen interventie van haar vent /geroep van beneden. Zij is qua dame van plezier wel wat op leeftijd, ze heeft ook op de Weaze gewerkt vertelde zij mij maar dat was jaren geleden.

Blowjob oké, neuken ook maar ik hou toch meer van wat dames met rondingen. Deze is wel erg mager moet je van houden.

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
jasonwachtmeester zei:
Wel raar ik lees overal dat ze een junk is maar als ik haar vraag om een wap date dan zegt ze dat ze geen drugs gebruikt en ze kan er ook niet aan komen zeg ze.

Ik vermoed dat ze liever snel geld scoort zodat ze alleen ballen kan scoren en roken, dan dat ze met een klant een lange wapdate heeft met MDMA of coke.

jasonwachtmeester

Toogplakker
17 dec 2016
175
35
Ja dat zou kunnen.

Ik zou dan juist denken van hey 1 persoon om te neuken en drugs
Lijkt me een win/win.

Het is niet de bedoeling om in dit onderwerp een vraag te stellen waardoor het onderwerp straks over andere dames gaat.
Als je wat wilt weten dan kan je de vraag stellen in onderdeel Waar kan ik terecht voor...?.

Mvg Moderatorteam

Man1880

Toogplakker
23 feb 2020
65
19
Ook meegemaakt dat er een man riep dat het met jou (Petra) afgelopen moest zijn, kwam boos over.
Wat er afgelopen moest zijn werd mij niet duidelijk.
Dat is mijn broer die bij mij op bezoek is zei zij.
Een bezoeker doe zich zo gedraagt lijkt mij wat stug.
Inderdaad erg mager, hele kleine hangtietjes.
Pijpt goed, kutje vond ik nog behoorlijk strak voor haar leeftijd.
Ondanks dat zij niet duur is, niet voor herhaling vatbaar.

A

Anonymous

Guest
Hoeveel heb je betaald en voor hoe lang ? En in haar kutje klaar gekomen ?

Man1880

Toogplakker
23 feb 2020
65
19
Ik heb haar beloofd om niemand te vertellen hoeveel ik heb betaald.
Dus dat doe ik dan ook niet.
Zij heeft mij zc gepijpt, rustig aan.
Daarna neuken zc in verschillende standjes en haar kutje volgespoten.
Zal een 20 minuten zijn geweest.

A

Anonymous

Guest
Nee, paar weken terug een keer gebeld, haar telefoon stond uit, maar haar advertentie was ook even niet actief. Als ze bereikbaar is dan is een afspraak zo gepiept, even bellen gaat het snelst.

gbeer40

Toogplakker
16 jun 2021
220
31
ik heb Petra deze week weer voor een 2e keer bezocht, bij gebrek aan dames nzc toch maar weer gebelt.
ze nam vroeg in de ochtend de telefoon niet op, eind van de ochtend wel, afgesproken op haar huis adres,ze adverteerd nu duidelijk met "woon sinds een paar dagen weer alleen, relatie is vertrokken !"
waarschijnlijk leest ze ook de forums waarbij aangegeven wordt dat haar vent loopt te roepen en te storen.
ik ben met haar naar boven gelopen en hoorde gelijk al een vent mopperen in de woonkamer.
dat heb ik genegeerd, echter tijdens de afspraak meerdere keren geroep van beneden aan de trap : Petraaaa. waarop zij reageerde : ja ben zo klaar.

heel vervelend en afleidend.
nog iets wat me de vorige keer al opviel , ze is echt lelijk en ook echt veeeeel ouder dan de leeftijd waar ze mee adverteerd, ik denk dat ze ver over de 60 is, hele kleine tietjes en rimpels op haar buik en zelfs haar kontje hangt, niets slanke milf gewoon oud en mager.
dan nu de positieve dingen, ze is op zich wel vriendelijk in omgang, pijpen is echt goddelijk,laat haar, doe je ogen dicht en laat haar ff 10 min haar gang gaan en ze gaat steeds lekkerder en dieper, wellicht probeerd ze je te laten komen dan hoeft ze niet te neuken......
maar ik geniet wel maar kom niet snel dus laat haar ff haar best doen.
toen ik zei nu ff neuken zou ze een condoom pakken terwijl ik aangegeven had dat ik pzc en nzc wilde( dat was oke)
toen ik melde dat we de vorige keer ook zonder hadden geneukt , klom ze zonder verder te protesteren op mij lul en begon te rijden.
heb het doggy afgemaakt en vol gespoten met de ogen dicht , heb haar bij haar tietjes vast gegrepen en goed aangetrokken en plat geknepen, pijn accepteerrd ze zonder problemen/ is ze duidelijk wel wat gewent.
ze zit onder de blauwe plekken en ik vond dat wel afleidend...........dus ogen zo veel mogelijk maar dicht gedaan, gevoel is oke,verder wel lekker geneukt
op zich wel

herhaling? tja na de 1e keer dacht ik nee niet weer , maar door het weinige aanbod toch maar weer gedaan.
Herhaling ? op zich niet maaaar als er verder geen dames in LWD nzc zijn mogelijk toch wel ......................

A

Anonymous

Guest
Ik heb hetzelfde als jou, bij gebrek aan beter... Ik ga meestal eerst naar de Jumbo vlakbij, haal ik even een halve liter bier, dan ziet de wereld en Petra er een stukje beter uit 😂. Haar kutje is trouwens wel lekker strak.

A

Anonymous

Guest
gbeer40 zei:
ik heb Petra deze week weer voor een 2e keer bezocht, bij gebrek aan dames nzc toch maar weer gebelt.

Wat heb je trouwens betaald en voor hoelang ?

A

Anonymous

Guest
Ik haar een paar keer bezocht, maar de laatste maanden niet, ze adverteert wel regelmatig.

Peter6666

Snuffelaar
26 jan 2022
20
1
Van het weekend geweest wat een oplichtster , dik uur afgesproken gepijpt in haar mond klaar gekomen en op naar tweede ronde bare maar toe was ze al 2 keer naar beneden gegaan omdat daar opeens een man stond te roepen , weer naar boven en verder maar weer naar beneden toen de man boos naar haar riep dat ze moest komen , snel aangekleed en weg gegaan , hoorde ze buiten nog schreeuwen en roepen , niet heen gaan echt onveilig gevoel

bigpapa

Ervaringsdeskundige
1 jun 2021
431
80
Je was niet de eerste die dit mee maakte ,volgens mij wordt dat bewust gedaan om de klanten weg te jagen

Man1880

Toogplakker
23 feb 2020
65
19
Niet om klanten weg te jagen denk ik.
De schreeuwer, haar pooier vind dat zij teveel doet voor te weinig geld.
Ze brengt eerst altijd het geld naar beneden.
Ik krijg regelmatig laat op de avond mailtjes dat ze geen geld heeft en vraagt mij dan om te komen tegen belachelijke lage prijzen. Een verslaafde dus.

Terug
Naar boven