Petra/Valerija - Rotterdam (vlakbij Markthal)

Voormalig lid 23028

Ervaringsdeskundige
14 aug 2021
271
58
Edit moderatorteam: titel aangepast.

Enkele (>10jr?) jaren geleden maakte een jong meisje gebruik van de woonruimte van een lid van het vorige nzc forum. Zij deed ook wel eens gangbangs die de eigenaar van die woonruimte organiseerde. Dat was aan de Nieuwstraat aan de Markthal in Rotterdam. Was makkelijk parkeren in de ondergrondse garage.
Ik heb nooit meegedaan met die gangbangs (not my cup of tea; niet mijn ding) maar ik heb wel fantastische en geile 1 op 1 dates (2x denk ik zo) met haar gehad.
Bij 1 afspraak kwamen wij tegelijkertijd aanlopen en gingen samen de woning binnen.
Ze was/is van Oost-europese (ex-Joegoslavië) afkomst maar mogelijk in NL geboren, klein en jong, klassiek Balkan gezicht, prachtige peervormige borsten en wat werd zij in de actie op bed nat zeg!! Echt een heerlijke meid!
Ik ben (helaas) haar naam kwijt; Petra?
Mogelijk ontving haar moeder ook, in Rotterdam eo (Capelle?).
Het was in de tijd dat ook Faya (uit Blijdorp) veel besproken werd op dat vorige forum.
Wie herinnert zich haar nog en heeft misschien nog contact met haar?
>10 jaar later zou ze wel eens een zéér aantrekkelijke dame kunnen zijn.

Laatst bewerkt door een moderator:

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Ik weet heel precies wie jij bedoelt. Heb er genoeg foto's en filmpjes van.
Petra/Valerija noemde ze zich.
en jij weet wel erg veel ook die van Blijdorp

gezien je nickname zou ik bijna denken dat je het zelf bent daar van de Nieuwstraat.

Maar toeval bestaat niet toch?

Bijlagen

• IMG_0882~2_Original.jpeg
    IMG_0882~2_Original.jpeg
    57,2 KB · Weergaven: 163

Voormalig lid 23028

Ervaringsdeskundige
14 aug 2021
271
58
Hahaha nee de nickname is pure toeval. Ik heb de beroemde collega niet gekend. Ik heb daarnaast totaal niets met 010 😜.
Zo af en toe ben ik er omdat het thuisfront daar wilt winkelen en voor de bekende sate kambing in de Witte de With.
Ik was er wel veel, toen in die "mooie" tijd.

Voormalig lid 23028

Ervaringsdeskundige
14 aug 2021
271
58
Ik weet heel precies wie jij bedoelt. Heb er genoeg foto's en filmpjes van.
Petra/Valerija noemde ze zich.
en jij weet wel erg veel ook die van Blijdorp

gezien je nickname zou ik bijna denken dat je het zelf bent daar van de Nieuwstraat.

Maar toeval bestaat niet toch?
Ow wat lekker zeg. Poe … ik durf het bijna niet te vragen 🫣

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
Fijn dat mijn posting klakkeloos is verwijderd. Was zeker relevant en on topic. Maja, verwacht maar eens communicatie van een IT nerd

Terug
Naar boven