Zonder moeite
Legende
- 4 jun 2019
- 1.808
- 1.485
En koester je vaste goeie dates zeer belangrijk
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke ramen? De goede buurten er uit kiezen man...Geen goede ervaringen met de ramen.
Goedkoop en goed. Veel beter dan al dat online gedoe. Geen photshop maar windowshop.Duur en slecht. Dat is niet de combinatie die ik zoek.
Dat begrijp ik niet hoor. In een privehuis heb je slechts de keuze uit een beperkte line up. Peanuts in vergelijking met bv het Schipperskwartier.Meer kans op een prettige wedstrijd bij privé huizen.
Hoe lees je door een advertentie door? Sommigen zijn zichtbaar nep, anderen lijken net echt.@raddelider
kies 99 van de 100x goed, je moet leren om door een advertentie heen te kijken ook voor bare dates..
Ola mijnen beste, wat er veralgemening. Je bedoelt waarschijnlijk de Oosteuropese die gepooierd worden en zogenaamd prive ontvangen maar om de paar weken op een andere locatie hokken? Net hetzelfde heb je met andere nationaliteiten die in zo een circuit werken hoor. Probeer het maar eens met de Chineesjes als je dit niet gelooft.oost Europees standaard vermijden dan kom je al een heel eind
Volgens mij zijn dames in het algemeen wel gevoelig voor complimentjes. Met een complimentje bereik je meer dan met gezaag.en normaal vrouwvriendelijk gedrag, begin met een compliment op de app. Oekraïense dames zijn daar enorm gevoelig voor enorm
Niet zeuren, en serieus blijven aub. De prijzen van de dames zijn in vergelijking met de algemene stijging van de levensduurte en de muntontwaarding door inflatie relatief goedkoper geworden. In het Schipperskwartier is de basisprijs al dik 20 jaar 50 euro. Hanteert jouw supermarkt ook nog steeds de prijzen van 20 jaar geleden?De tijden zijn veranderd idd. Vooral sinds covid19 is het zoveel moeilijker en duurder geworden.
Begrijpend lezen beheers je iig niet.Niet zeuren, en serieus blijven aub.
Zeuren over de prijzen en de kwaliteit, terwijl dat eigenlijk fel overdreven is, DAT helpt geweldig, niet?Buitengewoon veel dank voor jouw inzichten raddelider.
Daar heb je de sukkels op NZC die zich niet kunnen redden geweldig mee geholpen.
Ik vraag me af of jij zelf begrijpt wat inflatie en zo betekent. Hoeveel is je winkelkar duurder geworden in de tijd dat de dames nauwelijks hun prijzen konden verhogen?Begrijpend lezen beheers je iig niet.
Dat is overdreven gesteld. Ten eerste kies ik geen dames op het internet. Sexjobs en Kinky? Wat is daar van 'waar'? Niets zo gemakkelijk dan mannen oplichten met dit soort sites. Ga naar de ramen of naar clubs. En kijk wat je kiest.Check sexjobs of kinky eens... Wat voorheen 80e was, is tegenwoordig makkelijk 200 per uur.
Helemaal niet mee eens. Er zijn altijd al slechte en goede geweest en dat is nog altijd zo.En het ergste is dat de service niet veel beter is geworden ...
Helaas, ik heb een goed geheugen.Nou ik vind dat je een slecht geheugen hebt voor prijzen.
Zonder anaal (ik doe geen anaal) hier op een paar kilometer van mijn deur, 140 € voor een uur, of 70 voor een half uur, voor al wat je daar opnoemt. Vlaams, jong en vriendelijk. Ontvangst in haar eigen huis, netjes. En zo vind je d'r vast nog als je wat rondkijkt. Vermoedelijk ben je Nederlander. Misschien is NL anders dan B. En in Antwerpen kennen we ook 2 soorten Nederlanders: de prijsklagers en de big spenders.Als je nu een leuke 1 uur date wilt met een jonge dame met een beetje tongen, pijpen zonder, beffen en met condoom neuken ben je toch echt in 90% van de gevallen minstens €250 kwijt met anaal erbij €50 meer.
Die van 150 tien jaar geleden doen het nu vast voor 200, maar als jij naar duurdere wil kijken, mag je dat niet met elkaar vergelijken. Je gaat depressief worden. 10 jaar geleden heb ik dates gedaan die toen ook al 300 en 350 per uur kostten. Het is maar wat je er wil aan uitgeven. Tegenwoordig betaal ik een stuk minder en ik bezoek er méér. Uiteindelijk is de prijs die ze vragen zelden een aanduiding voor de service die je krijgt. Ik heb al dure dames gedate die tegenvielen, en ook goedkope die ik super vind.10 jaar geleden was dat €150 met anaal erbij €50 meer.
Van 150 naar 200 is 1/3, dat is 33%. Kijk eens, de helft van wat je zegt en waar je jezelf ongelukkig mee maakt.Dat is echt bijna 70% meer mijn salaris is geen 70% gestegen.
Dat zal sterk afhangen van de streek waar je die hobby gaat doen, denk ik.Onze hobby (nzc) vergelijken nu en 10 jaar geleden is moeilijk, ik denk dat het 10 jaar geleden duurder was dan nu. Misschien is dat verwarrend
Het mijne helaas ook niet. Maar ik ben wel veel sterker geworden. Tien jaar geleden moest ik mijn beide handen gebruiken om mijn winkeltas uit de supermarktkar te tillen, en nu lukt mij dat al met 1 pink.mijn salaris is geen 70% gestegen.