Philipijnen - Angeles City

Voormalig lid 12955

Snuffelaar
6 jun 2019
21
23
Idem! Zit er over na te denken om ergens in oktober een tripje te plannen. Net op het randje van regenseizoen/ overgang naar droog seizoen. Wat zijn de beste apps om leuke amateurtjes in de categorie student te ontmoeten in jullie beleving? WeChat en PinaLove? Of werkt zoiets als een Tinder ook goed daar?

klodder

Toogplakker
7 jun 2024
89
104
Idem! Zit er over na te denken om ergens in oktober een tripje te plannen. Net op het randje van regenseizoen/ overgang naar droog seizoen. Wat zijn de beste apps om leuke amateurtjes in de categorie student te ontmoeten in jullie beleving? WeChat en PinaLove? Of werkt zoiets als een Tinder ook goed daar?
Heb via wat tools mijn Tinder profiel een weekje op Manilla gezet, 10 matches zonder Tinder Gold. Weet niet of dat genoeg is voor een weekje gezien niet elke match een date is

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
Ik heb altijd WeChat gebruikt, maar dat was vóór Covid en werd meer en meer overheerst door lady boys. Ik denk dat PinaLove tegenwoordig beter is.

Dilemma

Toogplakker
24 jul 2018
214
140
Werkt Pinalove nog in Angeles dan? Toen ik voor het laatst keek waren verschillende gebieden van de Filipijnen waaronder Angeles niet vertegenwoordigd op de site.

IYANBYAG

Ervaringsdeskundige
2 aug 2020
601
1.001
Vorig jaar april werkte PinaLove nog in Angeles City. Weet niet of eea is veranderd in de tussentijd. Eigenlijk toen nooit problemen gehad nergens niet waar ik was in de Filipijnen of erbuiten. Zal in november weer er zijn en kijken hoe het ervoor staat. Mss al eerder om wat contacten te leggen

IYANBYAG

Ervaringsdeskundige
2 aug 2020
601
1.001
Dag 3 - april 2024

Zoals in een ander topic ook aangegeven zal ik samen met mijn wandelmaat in november (2025) weer de Filipijnen aan doen. Ik heb van mijn vorige trip nooit meer mijn verslagen afgemaakt. Achteraf gezien jammer want als ik het zo terugkees herbeleef je eea weer helemaal. Mooie herinneringen.

Dus de ervaringen zijn van april 2024 en de verslagen worden wat korter maar wie weet hebben jullie er iets aan.

Wat ik mij kan herinneren van de derde dag is dat de hype langzaam begint te settlen. Twee dagen alcohol achter elkaar begint ook zijn tol te eisen volgens mij en we doen het wat rustiger aan overdag. Standaard eten en naar de mall en wat slapen. In de avond weer op pad. Proberen voor 21uur de deur uit te zijn. Dit keer langs diverse clubs en uiteindelijk geslaagd bij Atlantis. We waren lang bezig met kiezen. Mijn maat was verliefd geworden op een dame die buiten stond. Mooie dame met wat kapsones. Ze ging uiteindelijk mee maar me maat had spijt ondat ze alleen met condoom wilde neuken.

Ik mam Bella mee. Een klein vrolijk Chinees achtig meisje. Leuk haar, beetje plat gezicht en een lekker slank lichaam met een wat lichtte huid waar ik kick. Ladydrink -> Barfine -> naar de kamer. Even wat gegeten en gedronken en wat gesproken. Ik merkte aan Bella dat ze wat meer doorgewinterd was. Ze was aardig en speelde haar rol goed. Vrolijk maar kon niet echt een connectie maken. Ik wist dat dit een shorttime zou worden.

Op de kamer standaard draaiboek uitgevoerd. De sex was normaal, niet spannend. Maar zelfs normale sex met Filipijnse vrouwen is erg goed. Ze genoot en ik kon me gang gaan. Standaard gfe lekker tongen etc. Pijpen deed ze volgens mij niet. Likken reageerde ze goed op.

Na 1 ronde naar huis gestuurd. Me maat was al klaar met zijn dame omdat ze moeilijk deed over condooms. Zelfs voor extra wilde ze niet. Wat een pech. Pijpen kon ze goed begrijp ik. Uiteindelijk ook naar huis gestuurd.

De avond was nog jong. Denk 00.00 ofzo en was nog geil. Heb Leslie (dag2) gevraagd om te komen en die nog een keer volgespoten. Zij nam een vriendin voor me maat mee. Een wat oudere dame met de meeste bos haar ooit op haar kut begrijp ik die me maat ooit heeft gezien.

Moest voor zonder condoom €150 aftikken. Hij trof het niet helaas weer. Wel gedaan uit geilheid.

Leslie volgespoten en een beetje koetjes en kalfjes gesproken. Haar en die vriendin ook weer naar huis gestuurd. De nasmaak van Angeles City was nu wel een beetje te proeven. Je kan het treffen of niet. Dezelfde film hebben we al vaker gezien maar gezien het vele jonge aanbod nog steeds mateloos enthousiast.

Foto van Bellas toegevoegd links en dame van maat van me rechts. En wat sneaky fotos van bella in de badkamer…
IMG_5728.jpegIMG_5732.jpegIMG_5730.jpegIMG_5731.jpeg

IYANBYAG

Ervaringsdeskundige
2 aug 2020
601
1.001
Te leen ja voor dat moment. Ze moest toch wat aan na het bubbelbad…😜

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
211
320
Dag 3 - april 2024

Zoals in een ander topic ook aangegeven zal ik samen met mijn wandelmaat in november (2025) weer de Filipijnen aan doen. Ik heb van mijn vorige trip nooit meer mijn verslagen afgemaakt. Achteraf gezien jammer want als ik het zo terugkees herbeleef je eea weer helemaal. Mooie herinneringen.

Dus de ervaringen zijn van april 2024 en de verslagen worden wat korter maar wie weet hebben jullie er iets aan.

Wat ik mij kan herinneren van de derde dag is dat de hype langzaam begint te settlen. Twee dagen alcohol achter elkaar begint ook zijn tol te eisen volgens mij en we doen het wat rustiger aan overdag. Standaard eten en naar de mall en wat slapen. In de avond weer op pad. Proberen voor 21uur de deur uit te zijn. Dit keer langs diverse clubs en uiteindelijk geslaagd bij Atlantis. We waren lang bezig met kiezen. Mijn maat was verliefd geworden op een dame die buiten stond. Mooie dame met wat kapsones. Ze ging uiteindelijk mee maar me maat had spijt ondat ze alleen met condoom wilde neuken.

Ik mam Bella mee. Een klein vrolijk Chinees achtig meisje. Leuk haar, beetje plat gezicht en een lekker slank lichaam met een wat lichtte huid waar ik kick. Ladydrink -> Barfine -> naar de kamer. Even wat gegeten en gedronken en wat gesproken. Ik merkte aan Bella dat ze wat meer doorgewinterd was. Ze was aardig en speelde haar rol goed. Vrolijk maar kon niet echt een connectie maken. Ik wist dat dit een shorttime zou worden.

Op de kamer standaard draaiboek uitgevoerd. De sex was normaal, niet spannend. Maar zelfs normale sex met Filipijnse vrouwen is erg goed. Ze genoot en ik kon me gang gaan. Standaard gfe lekker tongen etc. Pijpen deed ze volgens mij niet. Likken reageerde ze goed op.

Na 1 ronde naar huis gestuurd. Me maat was al klaar met zijn dame omdat ze moeilijk deed over condooms. Zelfs voor extra wilde ze niet. Wat een pech. Pijpen kon ze goed begrijp ik. Uiteindelijk ook naar huis gestuurd.

De avond was nog jong. Denk 00.00 ofzo en was nog geil. Heb Leslie (dag2) gevraagd om te komen en die nog een keer volgespoten. Zij nam een vriendin voor me maat mee. Een wat oudere dame met de meeste bos haar ooit op haar kut begrijp ik die me maat ooit heeft gezien.

Moest voor zonder condoom €150 aftikken. Hij trof het niet helaas weer. Wel gedaan uit geilheid.

Leslie volgespoten en een beetje koetjes en kalfjes gesproken. Haar en die vriendin ook weer naar huis gestuurd. De nasmaak van Angeles City was nu wel een beetje te proeven. Je kan het treffen of niet. Dezelfde film hebben we al vaker gezien maar gezien het vele jonge aanbod nog steeds mateloos enthousiast.

Foto van Bellas toegevoegd links en dame van maat van me rechts. En wat sneaky fotos van bella in de badkamer…
Bekijk bijlage 22767Bekijk bijlage 22764Bekijk bijlage 22766Bekijk bijlage 22765

Mooi verhaal en dank voor de mooie foto's! Bella ziet er heel schattig uit.
Weet je nog hoeveel je ongeveer kwijt was aan de barfine en ST met haar?
Begrijp ik goed dat je met haar wel NZC kon doen, maar je maat niet (of jullie beiden niet)?

IYANBYAG

Ervaringsdeskundige
2 aug 2020
601
1.001
@Sklaas : Uit mijn hoofd 5000 pesos volgens mij. Zelfde prijs eigenlijk for een longtime. Daar werd niet echt een verschil in gemaakt destijds. Gaat dan meer om de klik en wat je vooraf bespreekt.

Zelf heb ik een 100% score gehad op nzc in de Filipijnen. Over 16 dagen 12 verschillende dames geneukt. Me maat ongeveer 8/9 dames geneukt waarvan er twee volgens mij moeilijk deden.

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
211
320
Ik zag op youtube dit filmpje:
(op de een of andere manier weet dat algritme vrij snel waar je in geïnteresseerd bent)

Hierin legt dat meisje uit dat gewone Filipina's een hekel hebben aan rubber en dat ze het zelfs een belediging vinden als je ermee aankomt (omdat ze dan denken, dat je haar ziet als een hoer). Op zich is dat best wel bijzonder en grappig om te horen, en goed voor onze hobby natuurlijk ;-)

Heb je daar iets van gemerkt?

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
Ja, dat klopt. De redenatie is dat hoertjes condooms moeten gebruiken omdat ze met vele mannen neuken, maar "good girls" neuken met veel minder mannen en hebben daarom geen condooms nodig. Alhoewel de hoertjes in de praktijk ook vaak geen condooms gebruiken; wellicht omdat zij ook niet als hoer gezien willen worden.
Hetzelfde geldt trouwens voor de pil: "good girls" hoeven niet aan de pil, omdat ze niet rondneuken en geen hoer zijn.
Een jaar of acht geleden had ik met WeChat een keer contact gelegd met een leuke jonge meid in Manilla, die meteen aangaf dat ze geen hoer was (ze had een baan in een call center) maar wel graag een 'date' wilde en later liet doorschemeren dat ze wel wat extra geld kon gebruiken. Dus daar ben ik toen een paar keer mee uitgegaan, waarna ze de nacht met mij doorbracht in mijn hotel en ik haar de volgende ochtend een paar duizend peso's toestopte. (Fantastische kont had die meid trouwens, ik zie 'm nog voor me. Jammie 😍.)
Afijn, een maand of drie later toen ik alweer lang en breed in Nederland terug was, berichtte ze mij opeens dat ze zwanger was. We hadden aldoor zonder condoom geneukt, maar ik was wel altijd op haar buik klaargekomen. Ik was echter één keer heel laat geweest met terugtrekken en had toen een beetje 'gemorst' in haar kinderkamer, dus het was best mogelijk dat ze zwanger was.
Ik was een beetje overdonderd en in mijn verwarring en tegen beter weten in vroeg ik of ze niet aan de pil was. Nou, mevrouw was zwaar beledigd :ROFLMAO:. Wat dacht ik wel niet van haar? I'm not a bad girl! I'm not a whore!

Later bleek het trouwens een grapje te zijn dat ze zwanger was. Ze wilde alleen maar even mijn aandacht trekken, omdat ik niet gereageerd had op een eerder bericht van haar dat ik over het hoofd had gezien. Maar omdat ik er serieus op reageerde, liet ze mij nog even zweten, de trut ☺️.

IYANBYAG

Ervaringsdeskundige
2 aug 2020
601
1.001
Heb je daar iets van gemerkt?
Zelf niet direct op die manier omdat ik niet in een situatie gekomen ben dat ik zelf om een condoom vroeg😜 maar uitleg van @Moggie past wel in het beeld wat ik heb met daarbij dat condoom gebruik vanuit religie volgens mij not done is net zoals abortus plegen en anticonceptie gebruik etc. Daarom veel jonge dames met kinderen. En idd de pro's/ hoeren ook bijna geen enkele die om condooms vroegen. Me maat dus pech maar alleen bij de doorgewinterde dames.

Ik heb 1x gehad dat een dame met condoom wilde en dat was een straight up hoer. Maar met wat extra centjes ging die snel overstag. En dat kan mss ook wel de truuk zijn can wat doorgewinterde pro's die het als verdien model zien. Maar ja. Een 1000 peso extra kijk ik zelf niet op of om voor.

Wel wat angst bij sommige dames gezien bij de semi amateurs en jonge dames als je cip doet. Super bang om zwanger te raken.

Dilemma

Toogplakker
24 jul 2018
214
140
CIP is dan ook een beetje roulette. Zit ze in de vruchtbare periode, heb je een redelijke kans dat het fout gaat. Bij de pros gebruiken velen wel gewoon anticonceptie, maar het gaat best wel vaak mis in dat land en aan abortus doen ze niet. Voor iets meer zekerheid zou je vanuit hier een aantal dozen plan B kunnen meenemen. Als de geilheid is gezakt, is de kans anders best groot dat je toch gaat stressen.

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
Ja, het katholieke geloof speelt zeker een grote rol! Was ik vergeten te vermelden, dus bedankt voor de aanvulling, IYANBYAG.

En nog iets: sinds kort staan er op de International Sex Guide een aantal verontrustende berichten dat meer en meer meisjes om een condoom vragen. Dit omdat het aantal SOA's in de Filipijnen enorm gestegen schijnt te zijn, en de overheid daarom een safe sex campagne is begonnen :(.

IYANBYAG

Ervaringsdeskundige
2 aug 2020
601
1.001
Dag 4 - Angeles City Mary Joyce (MJ)

Oeioei ooei. hoe kan ik deze dag en dame beschrijven zonder een heel boekwerk van te maken…. We gaan ons best doen.

Mary Joyce (MJ) is een van de allerlekkerste en mooiste meisjes die ik ooit heb mogen volspuiten. Alles waar ik mij over heb ingelezen over Filipijnse dames, heb ik denk ik wel een beetje meegemaakt met haar.

Kan me voorstellen dat je erin kan trappen. Ik heb echt oprecht een leuke tijd met haar gehad maar ook wel wat drama. Volovergave gfe. Een timide meisje. Klein en fijn. Wordt echt nat maar suoer claimerig en uiteraard money rules the world.

Op PinaLove heb ik een bepaalde modus/ draaiboek:. Dame benaderen. Standaard tekst gestuurd. Ben voor zaken in de Filipijnen. Heb een lokale tourguide nodig. Snel richting whatsapp doorschakelen en kijken wat eruit te halen valt.

MJ reageerde niet of nauwelijks op PinaLove maar uiteindelijk nummer gekregen en we raakten aan de praat. Ze is 20 en zat op school. Wel al afgemaakt ofzo???

Wilt een business starten etcetc. Ik vertelde haar dat ik voor zaken in Manilla moest zijn en in AC maar dat ik ook naar Palawan wilde. Ik zoek een lokale guide en of ze kon helpen. Ja tuurlijk maar ze vertelde dat ze heel erg verlegen is. En ze kon pas in het weekend vanwege school en niet te lang wegblijven. Max 2 dagen vanwege familie etc. Blabla. Of ze dan mss al kon komen want als ze laat uit huis ging viel het op. Naja. Hele gedoe erbij.

Dag 4 was de dag dat ze zou komen. Ze woont zelf in Manilla celebre ofzo of Banker Village 2.
Toch 2 uur ongeveer of 1,5 uur met het ov naar AC. Ik was duidelijk dat ik niet haar reis ging betalen maar als ze zelf kwam op haar eigen kosten ik haar zou belonen. Zij met grap motorbike bus tuktuk alles erop en eraan onderweg naar mij toe

Super spannend allemaal want in de gehele aanloop deelde ze langzaam fotos en leerde ik haar beter kennen via whatapp. Ook onderweg naar mij toe kreeg ik de hele tijd updates. Je wordt er helemaal excited van. En Wat een knappe dame. Ze liet doorschemeren dat ze dit nog nooit had gedaan (jaja) en het allemaal te spannend vond. Wel eerder een Koreaanse vriend gehad maar die liet na twee maanden niks meer weten. Wilde niet weer pijn hebben etcetc.

Mijn maat en ik gingen in tussen naar Dollhouse en hij nam weer een dame mee. Ik weet niet meer welke maar het was iig een goede en heeft het debacle van de avond ervoor gecorrigeerd.

Ik wachtte op MJ. Rond de klok van 23.00 uur kwam ze aan bij de maccie. Ik ontmoette haar en ik zie het meest schattige iniemiene meisje die ik ooit heb gezien. Super knap leuk gekleed. Zo mooi lang zwart haar. En een muizen stemmetje. Beetje kinderlijk (gedrag soms) ook wat me soms wel wat irriteerde maar ok…

We gingen naar de kamer waar het feest al begonnen was (bubbelbad modus -> aan!) met mijn maat en zijn dame. MJ was erg verlegen. Stelde zich bijna niet voor en ging zitten en hele tijd met haar hand voor haar mond in verlegen stand. Mijn kleine IYAN was al gestegen met het idee dit snoepgoed zometeen te kunnen uitpakken.

Als de andere weg waren uit de ruimte opende en sprak ze met me. Ze had trek dus bestelde ik wat eten. Niet het bubbelbad in gegaan voor het betere voelwerk maar gelijk naar de kamer en daar vollop gfe gedaan.

Rustig opbouwen. Zachtjes kussen en haar lichaam verkennen. Super preuts onder de dekens.

Praten lachen en langzaam leerde ik haar kennen. Super verlegen nog steeds. Een jonge dame die echt wel weet wat ze doet. Kan het goed uitspelen allemaal maar aan de andere kant ook echt wel serieus door het leven getekend en een mooie ziel.

Haar verhalen waren consistent en gedetailleerd. Kon haar niet op een leugentje betrappen toen. Denk gewoon een dame die doet wat ze moet doen om verder te komen en zo slecht heeft ze het niet. Gewoon normaal hard werken voor weinig maar voldoende.

Voor haar was het iig dat ze na de school die ze nu had afgemaakt niet verder kon studeren dus moest ze wel gaan werken. En jah. Dat zorgt ervoor dat haar dromen niet uitkomen. Ze had even in een callcenter gewerkt maar was ontslagen. Snap ik wel als je zo verlegen bent. Ze wilde een chefkok worden nu. Ehm ok…

De sex was positief en negatief. Ik bedoel je hebt met een amateur te maken. Heerlijk tongen, voelen masseren echt pussyjuice heerlijk. Echt klaarkomen. Maar lastig met bepaalde standjes. Nog steeds een beetje een bolle rug met doggy stijl en als ik haar had gebeft wilde ze niet zoenen. Wel echt een super strak kutje die ik die avond drie keer heb volgespoten. Neuken zoenen in haar ofen kijken in missio en klaarkomen in het kutje terwijl je elkaar blijft aankijken en soms even je ogen dicht moet doen om te genieten.

Maar Mj is gewoon echt nog een puber en zeer verlegen ook al is ze 20. Super hangerig en claimerig. Wilt alleen maar in de kamer blijven en praat alleen met mij. Je kan er niks mee. Vraagt veel aandacht. En je wilt die ook wel geven want je kan haar ontzettend goed sturen. Dat zoenen na he tbeffen is later wel goed gekomen. Maar pijpen wilde ze niet doen. Later zei ze nog dat ze het wel wilde als ik het echt wilde maar ben daar niet meer aan toegekomen om te ontdekken.

Na een leuke eerste avond iig gingen we de volgende dag toch al door naar Palawan en besloot ik om haar niet mee te nemen. Ze wilde wel en had geregeld dat ze langer kon blijven maar heb de boot afgehouden met een smoes.

Volgende ochtend ontbijtje gedaan en laten gaan. Ze ging weer naar huis of ergens anders naar toe. Ze vroeg niet om geld maar heb haar 10k gegeven en was zo blij als een kind.

Aangegeven dat als we terug uit Palawan waren we weer zouden ontmoeten. In de tussentijd hebben we dagelijks wel geappt of gevideobelt. Je krijgt echt het gevoel alsof ze verliefd op je is maar je krijgt ook sneaky opmerkingen van me lader van me laptop is stuk. Of ik heb een nieuwe zonnebril nodig. Ze zal niet direct om geld vragen maar wel erop hinten. Ik heb direct vanaf het begin de regel ingesteld: Geld krijg je alleen als ik je fysiek zie. Als je je daaraan houd raar je niet verstrikt in de illusies.

Zal later meer schrijven over MJ gezien ik haar nog een keer ontmoet heb en nog wel een leuke tijd heb gehad maar ook drama.3bccb45b-b3d7-41d9-b46b-840407b61a90.jpeg21af076f-f4d8-4858-a07b-3a717e4052fd.jpeg

IYANBYAG

Ervaringsdeskundige
2 aug 2020
601
1.001
@Dilemma : ja is idd gevaarlijk spel. Ik moet eerlijk bekennen dat het idee om een kindje te hebben met een dame uit de Filipijnen destijds wel een gedachte was waar ik mee speelde. Ook met het idee om dan gewoon geld te sturen etc. En regelmatig terug te gaan. Maar gezien de recente ontwikkelingen is die behoefte er niet meer en ga ik jouw advies opvolgen dank je🙏🏽

IYANBYAG

Ervaringsdeskundige
2 aug 2020
601
1.001
@Moggie @tim : jullie ook bedankt voor de aanvullingen. Dat is toch schrikken en essentiele info. Ik heb de vorige keer prep gebruikt en dat zal ik weer doen. Doe ik altijd in hoog risico gebieden. Mijn maat niet maar ga dat nu wel adviseren.

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
De sex was positief en negatief. Ik bedoel je hebt met een amateur te maken. Heerlijk tongen, voelen masseren echt pussyjuice heerlijk. Echt klaarkomen. Maar lastig met bepaalde standjes. Nog steeds een beetje een bolle rug met doggy stijl en als ik haar had gebeft wilde ze niet zoenen. Wel echt een super strak kutje die ik die avond drie keer heb volgespoten.
Lekker ding hoor, die Mary Joyce en qua gedrag een herkenbaar verhaal.
Maar was je niet bang om haar zwanger te maken? Of ben je gesteriliseerd en/of was zij aan de pil?

Terug
Naar boven