Philipijnen - Manila

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
naked zei:
Een keer raakte ik aan de praat met een oudere Australiër, die zat te praten met een stel leuke dames, na wat rondjes over en weer, werd het steeds gezelliger.
Op een gegeven moment vertrok de Australiër en zat ik met 2 leuke dames, een daarvan vertelde dat ze een Italiaanse vriend had, deze zou de volgende dag vertrekken.
Hij kwam nog even langs om te zeggen dat ie zijn koffer in ging pakken en dat hij haar over een uurtje wel weer zou zien.

Ik zag mijn kans schoon om haar en haar vriendin uit te nodigen voor een uurtje in mijn hotel, na een stevig robbertje bridge met haar en haar vriendin, haar nog van een interne donatie voorzien.

Ja ja, ze zijn erg betrouwbaar die Pinays :D. Not...

We hebben elkaar trouwens net gemist, ik was in februari in Manila. Maar ik ben na een week naar Angeles 'gevlucht'. Leuke meisjes hoor in Manila, en heel véél meisjes natuurlijk maar ik kon niet langer tegen de verschrikkelijke luchtvervuiling, vooral in Makati :shock:. In Ermita ging het nog wel.
Desondanks zal ik nog wel een keer teruggaan voor de meisjes maar dan probeer ik wel een hotel te vinden in de buurt van de kust (frisse lucht).

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Na 2 dagen Thailand al weer ontvlucht :D

Op naar Manilla,
Aangkomen in Makati, mijn gold old girlfriend Abby gebeld, haar een aantal jaren geleden getroffen in Angeles.
Na aankomst ff gaan snacken bij Jolibee ( een Philipijnse Mc Donald), met een zeer smaakvolle burger genaamd " the Champ"
Daar kunnen ze bij MC Donalds en Burger King nog wat van leren.
dat terzijde.

Terug in het hotel weer een echte GFE experiance gekregen.
Voldaan gaan slapen om het in de ochtend nog eens dunnetjes over te doen.

De volgende dag ons verplaatst naar Ermita, om dat ik ook wel eens wat anders wilde zien.
Was uit eindelijk niet veel te beleven behalve dan in LA Cafe, waar het stierf van de mooie dames, die allemaal op zoek waren naar een date.
Helaas was ik al bezet, want er liepen/ zaten genoeg snoepjes ( ze zouden de naam moeten veranderen in Candy Shop)
Als ik alleen had geweest die avond had ik het wel geweten.

Mvg

Naked

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Na een korte break op Palawan Eiland, terug in Manila,

Terug naar Makati,

Verdacht rustig op straat zo ook in de bars, tsja het zal wel aan de feestdagen liggen.
Op naar Ballagio om een hapje te gaan eten, er zaten wel leuke dames maar die waren elk bezet.

Na het eten zag ik dat een van de " bezette" dames vrij kwam, genaam Salvie een dame van 32 met een slank figuur en een leuk koppie.
Na een leuk gesprek en een aantal drankjes, haar mee genomen naar mijn hotel.

Elkaar bijna geen tijd gegeven om uit te kleden, wij aan de slag, Naked junior had er zin in mede doordat de dame redelijk strak was vanonder.
Waardoor er continu gevoel was zeg maar.
Haar 2x voorzien van een interne donatie die nacht en de volgende ochtend nogmaals :shock: ik wist niet dat ik dat nog kon.

Ze klaagde wel dat ze een schraal gevoel had, ik zei dat gaat vanzelf weer over.
Gevraagd of ze die avond ook kwam, ze zei ok
Haar 3000 peso gegeven voor bewezen diensten.

Mvg

Naked

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Nog een tip voor de Philipijnen ganger neem voldoende cash mee, de bank automaten weigeren wel eens dienst.
Met verschillende kaarten van verschillende banken, kon ik geen geld opnemen.

Erg vervelend als je daar wil verblijven zonder cash.

Mvg

Naked

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Gisteren weer in Manila aangekomen, na ff opgefrist te hebben, op weg naar Club Cubana in het Belagio hotel.

Het was extreem rustig in geheel Burgosstreet, vanwege de verkiezingen werd er geen alcohol geschonken, behalve voor de toeristen :D
daardoor was het voor de meeste dames behoorlijk saai.

Doordat het zo rustig was ook weinig keus, daarom even een van de barren ingeschoten, ook daar kon je een kanon afschieten en je zou niemand raken zo stil.
Na een paar biertjes op weg naar mijn hotel, daar kwam ik 2 slanke straatmadeliefjes tegen, deze waren wel te porren voor een gezellig uurtje. ik wilde ze eigenlijk allebei tegelijk, maar helaas ik moest kiezen,
Eerst even wat gaan drinken met beide dames voordat ik mijn keuze kon bepalen.
Puur op mijn gevoel gekozen een slank snoepje genaamd Kelly, in het hotel namen we niet eens de tijd om uit te kleden.

Schoof Naked Junior zo naar binnen ( geen commentaar :D ) pas toen we de rest van onze kleding verwijderden, kwam de vraag waarom ik geen condoom gebruikte, ik zei dat ik dat niet prettig vind.
Ze zei ok laten we verder gaan.
Ze heeft me alle hoeken van het bed laten zien, was echt een wilde, had ik niet verwacht van dat op het oog verlegen dametje.

Stille wateren hebben diepe gronden laten we maar zeggen.

Uiteindelijk haar voorzien met wat vaginale lotion.

Afscheid genomen na ontvangs van haar nummer.

Deze komt zeker nog een keer terug.

Mvg

Naked

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Gisteren weer in Manila aangekomen, na ff opgefrist te hebben, op weg naar Club Cubana in het Belagio hotel.

Het was extreem rustig in geheel Burgosstreet, vanwege de verkiezingen werd er geen alcohol geschonken, behalve voor de toeristen :D
daardoor was het voor de meeste dames behoorlijk saai.

Doordat het zo rustig was ook weinig keus, daarom even een van de barren ingeschoten, ook daar kon je een kanon afschieten en je zou niemand raken zo stil.
Na een paar biertjes op weg naar mijn hotel, daar kwam ik 2 slanke straatmadeliefjes tegen, deze waren wel te porren voor een gezellig uurtje. ik wilde ze eigenlijk allebei tegelijk, maar helaas ik moest kiezen,
Eerst even wat gaan drinken met beide dames voordat ik mijn keuze kon bepalen.
Puur op mijn gevoel gekozen een slank snoepje genaamd Kelly, in het hotel namen we niet eens de tijd om uit te kleden.

Schoof Naked Junior zo naar binnen ( geen commentaar :D ) pas toen we de rest van onze kleding verwijderden, kwam de vraag waarom ik geen condoom gebruikte, ik zei dat ik dat niet prettig vind.
Ze zei ok laten we verder gaan.
Ze heeft me alle hoeken van het bed laten zien, was echt een wilde, had ik niet verwacht van dat op het oog verlegen dametje.

Stille wateren hebben diepe gronden laten we maar zeggen.

Uiteindelijk haar voorzien met wat vaginale lotion.

Afscheid genomen na ontvangs van haar nummer.

Deze komt zeker nog een keer terug.

Mvg

Naked

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Nog een tip met betrekking tot taxi's

Neem als je aankomt in Manila altijd de gele metertaxi, alle andere zullen je een poot uitdraaien.
Als je teruggaat naar de luchthaven, vraag of de meter aan kan , zo niet maak een goede prijsafspraak.

Zo overkwam mij de laatste keer dat ik Manila verliet, dat de chauffeur in eens een prijslijst tevoorschijn haalde met de prijs van 1500 peso vanuit Makati naar de luchthaven ( normale prijs is max 300 tot 400 bij drukke tijden).

Aangegeven dat ik dat niet ging betalen, gelijk uitgestapt en de volgende aangehouden, weer die prijslijst, de derde ging met 400 akkoord.

Mvg

Naked

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Eergisteren de laatste dag in Manila voorlopig.

Ik had de avond ervoor een leuke slanke dame genaamd Marie ontmoet in Club Cubana, wat gegeten en gedronken, de dame mee genomen naar mijn hotel.
Daar aangekomen bleek dat ze niet de juiste ID card kon tonen, dus ging het feestje niet door.
Regels van het hotel.

Haar 500 peso gegeven voor de taxi en voor de volgende ochtend afgesproken om 9:30 met een juiste ID card.
Niet verwacht dat ze daadwerkelijk zou komen, maar ze stond net op tijd voor het hotel op mij te wachten.

ID card nog niet geregeld, maar ze had een oplossing; naast het LA cafe in Emirata is een hotel gevestigd waar je ook voor een paar uur terecht kan
OK zei ik en wij op weg.
Tijdes de taxi rit kwam ik te weten dat ze nog 3 zussen had, ik vroeg gelijk hoe oud :D
haar oudste zus was net 21 geworden, ik zei dat is intressant.
Ik gaf aan dat het een van mijn wensen was het een keer met 2 zussen te doen.

Tot mijn verbazing zei ze dat ze dat wel kon regelen :cool:
Gelijk happend op het aanbod, zei ik bel haar maar op.
Ze belde haar zus op en die kon gelukkig komen.

In het LA cafe nog wat gedronken, zij gaf duidelijk te kennen aan de aanwezige dames dat deze jongen al bezet is.
Op naar het hotel, nog geen 10 meter van het LA cafe verwijderd.
Na een korte douche waren wij alvast begonnen al wachtend op haar zus.
Tijdens de opwarmronde vroeg ze of ik een condoom had, ik zei nee helaas :D
Ik vroeg of zij er bezwaar tegen had dat ik een actie foto van haar kon maken, was geen probleem, het werd een filmpje :D

Ik kon vervolgens zonder problemen blank inloggen.
We waren net 5 minuten bezig toen haar zus aanklopte. haar binnen gelaten.
Meteen de douche in en een paar minuten later lag ik daar met 2 wonderschone zussen op het bed.
Ook haar zus had geen bezwaar tegen een filmpje.

Na een paar keer van dame gewisseld te hebben werd ik handmatig / oraal naar een finish gebracht, mijn vingers van beide handen waren ingelogd.
ff gedouched en met de dames ff een hapje wezen eten.

De dames ieder 2000 peso gegeven en 500 voor de taxi.
De contact gegevens heb ik gekregen en zal in de toekomst zeker nog een keer van hun diensten gebruikmaken.

Mvg

Naked

Zonder_Rubber

Snuffelaar
3 nov 2016
15
3
Ik was 2 jaar geleden een lang weekend in Manila.
De beste tip is om je in te lezen je in op de ISG: The International Sex Guide Forum
Hier staan veel bruikbare tips in. Neem echt de tijd om alles te lezen (en dat kost je een paar avondjes) !
Ik was op zoek naar een plek om dvp te ontmoeten. Ik heb me laten afzetten door een taxi op ... (dit moet ik nog even nazoeken).
Vond daar niks en ben gaan rondlopen. In een andere straat werd ik aangesproken door diverse dames, of ik een massage wou. Geen van de dames zag er aantrekkelijk uit. Aan de overkant stonden een aantal dames, waarvan er een aantal goed uitzagen. Ben er op afgestapt. Massage ? Ja, maar wel in mijn hotel. Even bellen naar de madam, prijs voor massage afgesproken en ze ging meteen mee.
Op hotel kamer heeft ze me eerst lekker gemasseerd. Daarna een extra prijs afgesproken zodat zij ook uit de kleren zou gaan. Eerst samen douchen. Verrukkelijk lichaam, leuk koppie. Alles klein, handjes, billen etc. Samen douchen is al een belevenis. De filipijnse meisjes zorgen goed voor je : je wordt ingezeept en afgespoeld. In de douche was een soort bankje : daar begon de actie die zich daarna naar het bed verplaatste. Heerlijk uitgebreid gespeeld. Mocht echter alleen met condoom. Was een beetje tegenvaller, maar we hadden het tenslotte alleen over massage gehad.
Ze is de nacht gebleven. Meteen afgesproken voor de volgende middag, avond en nacht. Ze kwam netjes op tijd en begon mij meteen uit te kleden. Same price ? Yes. Op bed ging ze op me zitten en schoof me zonder jasje zo naar binnen.
Voor ongeveer 300 euro ruim 36 uur met haar doorgebracht waarvan 24 uur zonder condoom. Onvermoeibaar, lief, lekker, zorgzaam, heet, nat.
De Filipijnen zijn wat mij betreft een echte aanrader. Qua veiligheid op straat is het buiten de drukke touristische gebieden niet best in Manila, maar als je eenmaal beet hebt hoef je niet meer naar buiten ;)

Voormalig lid 1209

Ervaringsdeskundige
5 jul 2015
607
319
300 euro is wel verdomd veel geld, ik denk dat dat zwaar overbetaald is. Ik kon in Thailand al voor 40 euro p/n terecht met alles erop en eraan: sperma slikken, atm enz. Zijn de Philipijnen zo duur geworden? Dacnt dat het daar juist goedkoper was dan in Thailand

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
pijpfitter zei:
300 euro is wel verdomd veel geld, ik denk dat dat zwaar overbetaald is. Ik kon in Thailand al voor 40 euro p/n terecht met alles erop en eraan: sperma slikken, atm enz. Zijn de Philipijnen zo duur geworden? Dacnt dat het daar juist goedkoper was dan in Thailand

Over het algemeen zijn de diensten van de dames iets goedkoper, maar dan niet in Manila.
Voor de Bardames liggen de start tarieven al op 2500 peso en hoger, daarbij komt de tip voor de dame nog bij.
Reken op 80 euro voor een nachtje met alles er op en er aan.

Je kan een straat dame van straat afplukken, kosten beginnen bij 1000 / 1500 peso niet bare. extra fee nodig voor zonder condoom.
( 1000 peso is gemiddeld ongeveer € 20,-) afhankelijk van de koers.
Een massage dame die met je mee gaat, heeft als startprijs 500 peso, voor seksuele handelingen leg je al gauw 2000 peso daarbij, als je goed onderhandeld hebt mag je daarvoor ook bare.

Wil je goedkoper, dan moet je naar andere gebieden in de Filipijnen bijvoorbeeld Angeles of Cebu etc etc.

Mvg

Naked

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
naked zei:
pijpfitter zei:

Een massage dame die met je mee gaat, heeft als startprijs 500 peso, voor seksuele handelingen leg je al gauw 2000 peso daarbij, als je goed onderhandeld hebt mag je daarvoor ook bare.

De meeste massage dames die rondlopen in P Burgos en omgeving zijn geen freelancers maar werken voor een zogenaamd legitieme 'massage parlor', wat feitelijk natuurlijk gewoon een dekmantel is voor illegale prostitutie. Deze dames moet je per uur betalen (meestal 400 of 500 peso voor het eerste uur en iets minder voor vervolguren) en zij moeten een groot deel van hun inkomsten afdragen aan de eigenaar van de parlor. En dat geldt ook voor de verdiensten die ze maken met eventuele 'extra service'.
Dat kan de verklaring zijn voor de 300 euro die Pijpfitter kwijt was, wat inderdaad erg veel geld is in de Filipijnen. Waarschijnlijk is hem gewoon het uurtarief in rekening gebracht voor alle uren die ze bij hem was.

Als je goedkoper uit wil zijn, kun je beter een freelance massage dame opzoeken in P Burgos. Deze zijn te herkennen aan het feit dat ze geen 'uniform' (lijkt op een ziekenhuisuniform) van een parlor dragen en meestal alleen of met z'n tweeën rondhangen. Vaak hebben ze wel een 'badge' om hun nek hangen om legitiem over te komen en zullen ze je dezelfde tarieven in rekening proberen te brengen als de 'echte' massage dames, maar als je gaat onderhandelen zullen ze al snel in prijs zakken.
Ze zijn ook vaker bereid tot bare. Prijzen variëren van 1000 tot 2000 peso afhankelijk van hun uiterlijk en hoe hard ze geld nodig hebben, is mijn ervaring.

Gert

Snuffelaar
19 aug 2016
22
21
Ben een aantal keer kort in Mnl geweest.
Eerste keer (paar jaar geleden) een meisje opgepikt in een zgn. Modellen bureau op advies van een taxi chauffeur. Niet goedkoop, geen aanrader.
Meeste dames daar waren uitgewoond en bleken achteraf aan de drugs te zijn.
Een jong fris meisje gekozen die de hele nacht bleef. Voor een bj wou ze een condoom gebruiken. Vaginaal was niet nodig dus me daar maar opgeconcentreerd. Enkele malen lekker in haar klaar gekomen.
De tweede en de derde keer via craigslist een meisje laten komen i.v.m.tijdgebrek voor de hunt. Helaas geen bare, teleurstelling.
Vorig jaar een mooi meisje gevonden op craigslist die bereid was bare te gaan. Op de hotelkamer aangekomen zag ze er fantastisc uit en ik werd direct erg geil van haar.
Ze wist me perfect op te geilen maar bleef haar kleren aanhouden. Na lang aandringen ging uieindelijk alles uit en wat bleek ze had nog wat tussen haar benen bungelen. Niet groot.
Na een eerste teleurstelling beloofde ze me de beste sex ever en inderdaad ladyboys voelen blijkbaar beter aan waar een man behoefte aan heeft. Een onverwachte, maar aangename eerste ervaring. Heb haar op het einde bare genomen en vol gespoten terwijl ik haar speeltje vast had wat keihard was. Ze heeft mij ook bare genomen, wat best wel lekker was, echter heb haar verzocht niet in mij klaar te komen, dus haar zaadjes maar op mijn buikje laten deponeren. Was een behoorlijke lading was. Ook geil om te zien hoe de stralen gedeponeerd werden. Was toch wel een geile ervaring.
Ben over 2 maanden weer kort in mnl. Als iemand van jullie mij aan leuke bare contacten kan helpen heel graag. Want ben er dan ook maar weer kort en craigslist is niet zonder risicos

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
ik was van plan om mij te laten pijpen (pzc) op Burgos street in de Rogues bar. Volgens informatie op internet was dat daar goed mogelijk.
Ik had 2 nachten de tijd voordat ik met mijn vaste filipijnse meid zou ontmoeten en met haar de hele vakantie nzc/pcz.
Helaas de eerste dag in Manila wat moe en een massage op Mabini street genomen in een vage goedkope tent (300p/uur).
Weerd een handjob van 1000p extra en had haar mobielnummer voor de volgende dag om in hotelkamer nog meer service te krijgen zei ze.
Daarna een freelance massage meid (300p/uur) genomen voor op de kamer. Daar was helemaal niks mee aan te beginnen.
Dus alleen reguliere massage en de volgende dag ook niet de andere masseuse niet opgebeld waar meer mogelijk zou zijn.
In de avond op naar Manila Bay Cafe (M.H. Del Pilar street) maar beter bekend als LA Cafe.
Naar binnen en vele meiden die je aankijken/glimlachen, en bij de baar gaan zitten naast 2 dames.
Zeker geen studentes die het af en toe doen. Na wat praten gevraagd wat het kost en zou 2000p zijn.
Ook voor blow job 2000p en kamer vlakbij kost iets van 600p extra of naar Sogo Hotel (voor 250p voor 3 uur).
Nog verder in het Cafe gewandeld en 2 andere dames hadden ook het 2000p tarief.
Ik was het zat na een biertje naar buiten gegaan. Tegenover van LA Cafe is een andere Cafe ook ook op de hoek.
Daar stond een slanke goeduitziende meid die mij vraagde waar ik heen ga. Gevraagd wat pijpen kost en ze zei wat ik voor zou betalen.
800 peso zei ik en wist dat ze daar niet akkoord me zou gaan. Verassend gaf ze aan dat het OK was en liep met mij me.
Jeetje. Ik wilde haar eigenlijk kwijt en liep door zonder wat te zeggen maar ze hield vol en liep gewoon met mij mee,
Ik dacht ze geeft een keer op. Ze praatte nonstop. Leefde in Japan voor een paar jaartjes en kon japans praten.
Ze is 28 (2 kinderen) en woont in Malate en vertelde wat over haar leven en ik begon ze meer en meer sympathiek te vinden.
We zijn naar Sogo op Mabini gewandeld en moest daar nog een half uur wachten voor de 250p kamer.
Ik ging eerst douchen en dan zij. ze ging wel naar BH weer aandoen omdat ze haar borsten lelijjk vond.
Voor pijpen is dat voor mij onbelangrijk. Wij gingen naast mekaar liggen en ze begon kleine Timmie te masseren en groeide snel.
Ze ging dan mijn staaf met haar hand richting naar kutje de manoevreren. Oh, ik wilde niet zonder neuken.
Ben dan eerst haar gaan beffen voor meerdere minuten en ze genot ervaan. Haar grotje was goed nat.
Weer naar boven en haar tongzoenen wat heerlijk was. Haar gevraagd om te pijpen.
Dat deed ze aardig maar zou niet genoeg zijn om te komen. Weer naast mekaar liggen en ze wilde weer mijn staaf in haar kutje douwen.
Ik weerd zo geil en wilde plotseling wel erin, Ging niet makkelijk van zijdelingse positie en
ging haar dan in missionaris langzaam in haar natte kut.
Het glijde zo lekker en duurde niet lang tot ik in haar poesje klaarkwam en de sperma uit kutje zag komen.
Het voelde heerlijjk maar ik had nu dubbel gevoel dat ik een dag later mijn vaste meid zou ontmoeten.
Ik hoopte dat deze meid van deze avond geen SOA zou hebben en ik en mijn vaste meid er geen last van zouden krijgen.
Later geen last gekregen van irritaties (wat nog niet alles zegt over wel of geen SOA) en binnenkort een test doe voor de zekerheid.
Heb de meid uiteindelijk 1000p gegeven voor de short-time.
Zou graag in de toekomst deze meid weer ontmoeten ook praat ze nonstop (behalve bij het neuken)

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Had helaas geen tijd om eerder te schrijven:
Vorige week vrijdag in Manila na de overnachting even een onbijtje gaan halen in Robinson Mall, van eten kwam het nog niet want ik was koud de security gepasseerd en ik werd al aangesproken door 2 dames die vroegen of ik gezelschap wilde, een daarvan zag er best redelijk uit de ander laten we het netjes zeggen niet mijn smaak.

De dame genaamd Vanessa meegenomen naar het hotel voor een met recht snelle wip, binnen een half uur stonden we weer buiten, na haar voor zien te hebben van een vaginale creme spoeling, schade 1500 pesos.

Na mijn brunch intussen een massagesalon opgezocht, geen opties tot enige vorm van happy ending helaas.

In de middag naar LA cafe gegaan( Address: 1429 M. H. Del Pilar St, Manila City, Manila, Metro Manila, Philippines) the place to be om zeer zeer snel een dame te scoren.
Zo ook nu ik zat amper en 2 dames kwamen al op mijn af, niet echt mijn smaak dus deze beide afgepoeierd.

Tijdens mijn eerste drankje, kwam er wel een schone dame naast me zitten na een paar drankjes haar mee genomen naar mijn hotel om haar van een interne creme spoeling te voorzien, totale schade 1500 pesos.

Mvg

Naked

PS nadeel van LA cafe is dat de vrouwelijke bediening wel blijft zeuren om een groeps tequila shot, terwijl ik de eerste keer toch duidelijk had geweigerd

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
naked zei:
Had helaas geen tijd om eerder te schrijven:
Vorige week vrijdag in Manila na de overnachting even een onbijtje gaan halen in Robinson Mall, van eten kwam het nog niet want ik was koud de security gepasseerd en ik werd al aangesproken door 2 dames die vroegen of ik gezelschap wilde, een daarvan zag er best redelijk uit de ander laten we het netjes zeggen niet mijn smaak.

De dame genaamd Vanessa meegenomen naar het hotel voor een met recht snelle wip, binnen een half uur stonden we weer buiten, na haar voor zien te hebben van een vaginale creme spoeling, schade 1500 pesos.

Na mijn brunch intussen een massagesalon opgezocht, geen opties tot enige vorm van happy ending helaas.

In de middag naar LA cafe gegaan( Address: 1429 M. H. Del Pilar St, Manila City, Manila, Metro Manila, Philippines) the place to be om zeer zeer snel een dame te scoren.
Zo ook nu ik zat amper en 2 dames kwamen al op mijn af, niet echt mijn smaak dus deze beide afgepoeierd.

Tijdens mijn eerste drankje, kwam er wel een schone dame naast me zitten na een paar drankjes haar mee genomen naar mijn hotel om haar van een interne creme spoeling te voorzien, totale schade 1500 pesos.

Mvg

Naked

PS nadeel van LA cafe is dat de vrouwelijke bediening wel blijft zeuren om een groeps tequila shot, terwijl ik de eerste keer toch duidelijk had geweigerd

Hey Naked,

Dank je wel voor je verslag..Misschien dat je nog wat tips hebt? Ik ben nu de websites aan het bekijken, maar weet nog niet of het Thailand of de Filipijnen wordt...(via BMAir)...Of ik ga naar Thailand met een uitstapje naar Manila...

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
frankypanky zei:
Hey Naked,

Dank je wel voor je verslag..Misschien dat je nog wat tips hebt? Ik ben nu de websites aan het bekijken, maar weet nog niet of het Thailand of de Filipijnen wordt...(via BMAir)...Of ik ga naar Thailand met een uitstapje naar Manila...

Graag gedaan!
In de Filipijnen de gogo bars mijden, leuk om een keer te zien, maar om een dame mee te nemen van daar een dure grap!
In Manilla voor al in het gedeelte Malate ( hier zit ook LA café ) is genoeg vrouwelijk schoon te bewonderen en een te nemen van de bars op Mabinistreet.
Zelf een beetje onderhandelen prijs tussen de 1000 peso en 2000 peso voor een ST.
In de Filipijnen gaan ze wat sneller bare dan in Thailand is mijn ervaring.
Als je de mogelijkheid hebt zou ik voor beide landen gaan.
De vluchten naar Thailand zijn een stuk goedkoper.
En van uit Bangkok zijn de vluchten eenvoudig te boeken.
En niet duur.

Mvg
Naked

Terug
Naar boven