Philipijnen - Manila

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
De meeste hotels hebben een toegangs en vertrekregeling.
Dat houd in dat de dame moet een identiteit bewijs afgeven bij de receptie, als de dame weer vertrekt dan kan ze deze ophalen.
Maar niet voordat de receptie jou gebeld heeft en gevraagd of alles OK is.
Daarna krijgt de dame haar identiteit bewijs terug.

Alle hotels zijn girlfriendly en er zullen geen extra kosten berekend worden.

Mvg

Naked

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Zelf ben ik er nog niet geweest, maar dat staat spoedig te gebeuren :D
Een andere bekende straat is: Adriatico street

data=RfCSdfNZ0LFPrHSm0ublXdzhdrDFhtmHhN1u-gM,mBIolrpx8VZ9VLSP_JQiM8t-ISsMjqNyyExsCqi4XOehBtg6IPI2MjzfbNS44fA7IhPeeg-0tjHcq_UyfQcxRfmVr6yr6XSmLb7BG9z3PnbeLa2utxqqV1tZO5yEz-8qlS9OjSXQNIqzi8K28BrtEze7OCmt23A3XrHnH6ZM0oCVl-BsdnKg9z0zm4aB393pLQmHYYCzNRzA36ma6GySf7YF0GdsvUl0

Nog wat informatie over de rosse buurten van Manila
http://mongerplanet.com/2014/08/01/edsa-manila/
Mvg

Naked

A

Anonymous

Guest
hoe pak je zo'n reis het best aan ??
los retour ticket en los hotel of gewoon complete vacantie ?

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
297
138
Hangt er beetje vanaf, als je vooruit boekt en niet gelijk met het eerste de beste leuke dealtje er vandoor gaat (even goed uitzoeken dus). zou het heel goed kunnen zijn dat je goedkoper uit kunt zijn als je alles zelf boekt..

voorbeeldje, vorig jaar moest ik een enkeltje terugboeken vanuit Melbourne Australie naar Nederland. Als ik een aaneengesloten vlucht had geboekt via bijv. vliegwinkel.nl ofzo had ik al snel 600-700 euro kwijt geweest. Na wat zoeken en handmatig de tussenvluchten boeken, bleek dat als ik via Bangkok vloog en de volgende vlucht van Bangkok > Amsterdam invulde kon ik de totale vlucht voor 360,- doen! dat scheelde nog al, daarnaast kon ik op deze manier nog 5dagen Bangkok invullen :) en als je een beetje leuke deal opzoekt zit je voor 300euries makkelijk 5dagen in een 4sterren hotel in centrum bangkok.

ergens een soort van all incl. boeken scheelt uitzoeken en er zitten welleens leuke geregelde extra's bij, hangt er een beetje vanaf hoe uitgebreid je het zoekt natuurlijk..

zelf gebruik ik gewoon:
Skyscanner | Schnell die billigsten Flüge finden: Zeit & Geld sparen! < als je ver weg vliegt en echt goed wil zoeken, kan het heel soms dus lonen om zelf de tussenstops los te boeken. Je zou verwachten dat ze dat automatisch kunnen berekenen, maar blijkbaar is dat moeilijk voor de slimme PCs van online vliegmaatschappijen.

Booking.com: The largest selection of hotels, homes, and vacation rentals < Maak een account aan heel soms zijn er hotels die nog net even iets meer korting krijgen voor 'leden'.
Voor hotels ook altijd even de website van het hotel zelf ook nog checken, heel soms is het direct via hun net zo duur of ik heb er zelfs een keer een leuke deal gevonden (3nachten 2 betalen) die via booking.com niet te krijgen was.

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
creampie adriano zei:
hoe pak je zo'n reis het best aan ??
los retour ticket en los hotel of gewoon complete vacantie ?

Een los retourticket kopen is het handigst, als je alleen voor het nacht entertainment gaat.
Zo kan je zelf bepalen waar en wanneer je ergens wil zijn.
Het vervoer daar is vrij goedkoop.( behalve vliegen)

Ik combineer mijn reis altijd met Thailand, ik koop een retour ticket Amsterdam- Bangkok prijzen vanaf ongeveer €600,- voor een directe vlucht.
Dan blijf ik een paar dagen daar en vervolgens bij een plaatselijk reisbureautje koop ik een retour ticket Bangkok - Manilla voor ongeveer €300,-
gemiddeld. ( Thai Airways of Philipine Airlines)
Deze tickets zijn ook verkrijgbaar op de luchthaven in Bangkok
Kan goedkoper met bijvoorbeeld AirAsia, of je komt op een vervelende tijd aan of je moet via via.

Je kan ook rechtstreeks naar Manila vliegen vanuit Nederland of België, maar dan ben je wel ff onderweg.
Vrijwel altijd met tussenlandingen ( Hongkong, Kuala Lumpur, Dubai of Singapore) prijzen ook vanaf € 600,-
via Dubai met bv Emirates ruim 14 uur vliegen en 3 uur wachttijd in Dubai

Hotels zijn er genoeg, je zou van te voren ff kunnen kijken op internet (Agoda, Tripadvisor) welke hotels, zich waar bevinden en wat ze ongeveer kosten.
Dan zoek je het hotel op hun eigen site op en je krijgt dan een realistisch beeld wat de kosten zijn.
En je kan de kamer gelijk telefonisch reserveren, zo kan je als je niet tevreden ben als je daar aankomt er nog onderuit.
Als je online betaald hebt word dat een stuk lastiger.
Je kan het zo gek maken als je zelf wil afhankelijk van je budget.
Maar voor €20,- tot € 40,- heb je meestal wel een goede hotelkamer.

Wil je naar de stranden of wil je meer van het land zien, dan zou je het misschien het beste een rondreis te boeken, daar zit meestal het vervoer en hotels bij inbegrepen.
Let wel de meeste hotels die zij hebben in het pakket staan waarschijnlijk niet in de "uitgaanswijken"

Het is maar net waar je van houd, het is in ieder geval goed te doen als je alles los boekt.

Mvg

Naked

PS: kijk van te voren voor je boekt wat de beste periode is om daar de zijn, als je daar in het regenseizoen zit is het niet prettig
http://www.columbusmagazine.nl/azie_en_midden-oosten/filipijnen/bestereistijd.htmlen
http://www.columbusmagazine.nl/azie_en_midden-oosten/thailand/bestereistijd.html

A

Anonymous

Guest
dank je voor de informatie !!
ik ga het eens uit vogelen ..
ben niet zo'n globetrotter dus als ik al ga dan is het of de Filipijnen of Thailand niet allebij tegelijk

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
creampie adriano zei:
ben niet zo'n globetrotter dus als ik al ga dan is het of de Filipijnen of Thailand niet allebij tegelijk

Als ik jou was zou ik in Thailand beginnen, om een beetje gewend te raken aan de scene.
Filipijnen kan wat rauw op je dak vallen als je het niet gewend ben.

Mvg

Naked

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
naked zei:
creampie adriano zei:

Als ik jou was zou ik in Thailand beginnen, om een beetje gewend te raken aan de scene.
Filipijnen kan wat rauw op je dak vallen als je het niet gewend ben.

Mvg

Naked

Absoluut! De Filipijnen is een derdewereldland. Thailand niet echt meer (uitgezonderd de Isan, de arme noordoosthoek, wellicht) en bovendien is Thailand het meest 'Westerse' Oosterse land waar je relatief snel je draai zult vinden. Niettemin zul je even moeten wennen, dat zondermeer.
In de Filipijnen zou ik beginnen met Angeles. Is allemaal wat kleiner, rustiger en overzichtelijker dan de enorme, stinkende metropool Manila.

En lees je in op de ISG: The International Sex Guide Forum
Is even een vervelend klusje maar het loont de moeite!

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Moggie zei:
Absoluut! De Filipijnen is een derdewereldland. Thailand niet echt meer (uitgezonderd de Isan, de arme noordoosthoek, wellicht) en bovendien is Thailand het meest 'Westerse' Oosterse land waar je relatief snel je draai zult vinden. Niettemin zul je even moeten wennen, dat zondermeer.
In de Filipijnen zou ik beginnen met Angeles. Is allemaal wat kleiner, rustiger en overzichtelijker dan de enorme, stinkende metropool Manila.

Ik zou de Philipijnen niet echt als derdewereldland bestempelen, het behoort op geopolitieke basis ( kapitalistisch, communistisch en niet-gebonden. ) niet tot de armste landen ter wereld.
Dat het anders ingericht is als in de westerse wereld ok, daar is de cultuur ook naar.
Evenals oa in Thailand, is geld verdienen nummer 1, hoe je huis eruitziet of de straat er bij ligt is even minder belangrijk.
Er is veel armoede, zo ook in de rest van Zuidoost Azie ( geld is ongelijk verdeeld)

De opmerking van mij " het kan rauw op je dak vallen", doel ik op de Redlight scene, vooral als je een bar binnen gaat en een tiental dames stormen op je af voor wat aandacht etc etc

Het is trouwens nog al een klus om die website van ISG door te nemen, vaak bestaande topics uit veel non info en is de info niet meer up to date.
Meeste reacties van Amerikanen en Aussies, die toch een andere kijk hebben op de business, betalen meestal te veel voor seks gerelateerde services.
Veel van hen betalen zonder af te vragen waarom zo duur, gewoon 50 dollar voor een uurtje "fun" en dan niet voor een nummertje, nee, voor een massage met handmatig happy end.

In grote steden zoals Manila, zijn er altijd wel plekken te vinden waar het even minder fris ruikt, ligt er aan waar je je bevind.
In de toeristen gebieden valt het allemaal wel mee vind ik.

Behalve dat Angeles( Clark) een kleinere plaats is, verschillende bars niet of nauwelijks, behalve de prijzen dan( Angeles iets goedkoper).

Mvg

Naked

A

Anonymous

Guest
De opmerking van mij " het kan rauw op je dak vallen", doel ik op de Redlight scene, vooral als je een bar binnen gaat en een tiental dames stormen op je af voor wat aandacht etc etc

Mvg

Naked[/quote]

dank je voor de info

ik vermoed dat het toch Filipijnen ga worden .

die storm van vrouwelijk schoon zal ik me maar doorheen slaan .
zulke stormen heb je in zuid Amerika ook als je daar als gringo ergens binnen stapt
maar de philipijnse dames komen mij blijer ( aantrekkelijker ) over dan de thaise dames . ( dit maak ik op uit diverse filmsite's )

mijn ervaring met thaise dames is nihil . maar daar in tegen de ervaring die ik met een Filipijnse dvp ( haar ouders zijn beide Filipijns zij is geboren en getogen hier ) op doe is iedere keer overweldigend ( alleen alles met een jasje aan )

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
naked zei:
Moggie zei:

Ik zou de Philipijnen niet echt als derdewereldland bestempelen, het behoort op geopolitieke basis ( kapitalistisch, communistisch en niet-gebonden. ) niet tot de armste landen ter wereld.
Ontwikkelingsland is denk ik een betere term. Volgens de Wikipedia behoort het tot de landen met ontwikkeling in hoog tempo maar daar ben ik het niet zo mee eens. De Filipijnen loopt zwaar achter op de andere landen in de regio.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Ontwikkelingsland

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
naked zei:
Moggie zei:

Het is trouwens nog al een klus om die website van ISG door te nemen, vaak bestaande topics uit veel non info en is de info niet meer up to date.
Meeste reacties van Amerikanen en Aussies, die toch een andere kijk hebben op de business, betalen meestal te veel voor seks gerelateerde services.
Veel van hen betalen zonder af te vragen waarom zo duur, gewoon 50 dollar voor een uurtje "fun" en dan niet voor een nummertje, nee, voor een massage met handmatig happy end.

Is inderdaad een hele klus, zeker als je nieuw bent, maar het is gewoon een must als je alle ins en outs van het wandelen in ZO-Azië wilt leren kennen. Goed voorbereid kost even tijd, zeg maar.
Ben het met je eens dat er veel non-info tussen staat (men blijft niet altijd on topic :) ) waardoor het veel tijd kost om te lezen. Ook is het slechts in grote lijnen gestructureerd waardoor je de informatie vaak her en der bijeen moet schrapen. Maar dat heb ik liever dan dat ik zelf alles met vallen en opstaan moet uitvinden.

Niet up to date? Dat geldt niet voor de grote wandelplaatsen zoals Manila, Angeles, Bangkok en Pattaya. Daar wordt zoveel over geschreven dat het meestal wel up to date is. Wel is het zaak om, als je eenmaal ingelezen bent, het bij te houden omdat er nogal eens wat verandert.

Over de prijzen die men betaalt voor de diverse diensten zijn regelmatig heftige discussies. Ik zou niet durven stellen dat het meestal Amerikanen en Australiërs zijn die teveel betalen. Ik denk niet dat dat gebonden is aan specifieke nationaliteiten. Uitgezonderd Japanners en Koreanen, die staan erom bekend dat ze met geld smijten (vaak letterlijk in de agogo's waar ze briefjes van 20 rondstrooien :D ).

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
creampie adriano zei:

Mvg

Naked
maar de philipijnse dames komen mij blijer ( aantrekkelijker ) over dan de thaise dames . ( dit maak ik op uit diverse filmsite's )[/quote]

Dat klopt wel denk ik, in het algemeen. Ze zijn wat liever en ongecompliceerder dan Thaise meisjes en geven meer een GFE.
Maar het belangrijkste is toch wel, voor mij tenminste, dat ze zo makkelijk ZC neuken :)
Daar staat echter tegenover dat Thaise meisjes in het algemeen meer ervaring hebben met seks en daardoor ook meer vaardigheden hebben op dat gebied. De Filipijnse meisjes zijn vaak wat onschuldiger en 'kuiser' opgevoed.

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
PZC is op zich wel standaard maar veel meisjes willen/kunnen niet pijpen. Het zit niet in hun (seks)cultuur en bovendien hebben veel meisjes sowieso nog weinig seksuele ervaring (streng Katholiek land).

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Moggie zei:
......................Ben het met je eens dat er veel non-info tussen staat (men blijft niet altijd on topic :) ) waardoor het veel tijd kost om te lezen. Ook is het slechts in grote lijnen gestructureerd waardoor je de informatie vaak her en der bijeen moet schrapen. Maar dat heb ik liever dan dat ik zelf alles met vallen en opstaan moet uitvinden.........

......Over de prijzen die men betaalt voor de diverse diensten zijn regelmatig heftige discussies. Ik zou niet durven stellen dat het meestal Amerikanen en Australiërs zijn die teveel betalen. Ik denk niet dat dat gebonden is aan specifieke nationaliteiten. Uitgezonderd Japanners en Koreanen, die staan erom bekend dat ze met geld smijten (vaak letterlijk in de agogo's waar ze briefjes van 20 rondstrooien :D ).

Het heeft ook wel wat om zelf dingen uit te vinden vind ik, een beetje avontuur mag wel
Een beetje inlezen is sowieso wel verstandig, andere cultuur en eigenschappen.
Het is tenslotte niet zoals in Europa

Ook in de topics van ISG van de niet grote steden kwamen nl vooral de Amerikanen en Aussies naar voren als big spenders,
Is natuurlijk niet gebonden aan nationaliteit, hier in Europa betaalt men soms ook te veel naar mijn smaak.
Japanners en Koreanen staan er inderdaad om bekend veel uit te geven aan dit soort dingen, in hun land is het nl ook niet goedkoop.

Mvg

Naked

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Moggie zei:
maar de philipijnse dames komen mij blijer ( aantrekkelijker ) over dan de thaise dames . ( dit maak ik op uit diverse filmsite's

Dat klopt wel denk ik, in het algemeen. Ze zijn wat liever en ongecompliceerder dan Thaise meisjes en geven meer een GFE.
Maar het belangrijkste is toch wel, voor mij tenminste, dat ze zo makkelijk ZC neuken :)
Daar staat echter tegenover dat Thaise meisjes in het algemeen meer ervaring hebben met seks en daardoor ook meer vaardigheden hebben op dat gebied. De Filipijnse meisjes zijn vaak wat onschuldiger en 'kuiser' opgevoed.

De Thai is zakelijker in deze business( uitzonderingen daar gelaten natuurlijk) dan de Pinay
Mijn ervaring is ook dat de Philipijnse dames er niet moeilijk over doen om ZC te neuken
Ervaring met seks zal wel ongeveer gelijk liggen, de benadering is inderdaad vrolijker dan de meeste thai.

Mvg

Naked

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
creampie adriano zei:
dank je voor de info

ik vermoed dat het toch Filipijnen ga worden .

die storm van vrouwelijk schoon zal ik me maar doorheen slaan .
zulke stormen heb je in zuid Amerika ook als je daar als gringo ergens binnen stapt
maar de philipijnse dames komen mij blijer ( aantrekkelijker ) over dan de thaise dames . ( dit maak ik op uit diverse filmsite's )

mijn ervaring met thaise dames is nihil . maar daar in tegen de ervaring die ik met een Filipijnse dvp ( haar ouders zijn beide Filipijns zij is geboren en getogen hier ) op doe is iedere keer overweldigend ( alleen alles met een jasje aan )

Ben benieuwd naar jouw ervaringen in Zuid Amerika :D

De Philipijnse dames benaderen je inderdaad wat vrolijker
Daar in de Philipijnen laten ze het jasje net zo lief uit :D

Een tip: maak snel je keuze, anders blijf je lange tijd met een grote groep dames opgescheept zitten, die allemaal je aandacht proberen te trekken en een drankje van je verwachten.
Kan een duur grapje worden

A

Anonymous

Guest
mijn ervaringen in zuid Amerika zijn er geen voor dit forum want in landen als brazilie , Venezuela en mexico zijn ze als de dood voor aids
als je daar al dames treft die er geen probleem mee hebben om bare te gaan met een gringro mag je er van uit gaan dat het fout is !

ben daar verschillende malen geweest en geen 1 nacht alleen geslapen ( humhum )

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
naked zei:
Een tip: maak snel je keuze, anders blijf je lange tijd met een grote groep dames opgescheept zitten, die allemaal je aandacht proberen te trekken en een drankje van je verwachten.
Kan een duur grapje worden

Of kies er meteen 1 of 2 uit die bij je mogen blijven zitten en stuur de rest weg. Dan kijken ze wel even sneu maar dat is vaak toneel. Ze zijn het wel gewend.
Aan de andere kant kan het ook heel leuk zijn, een stuk of 6 van die meiden om je heen :cool: . Dus als je je het financieel kan veroorloven, kun je het ook gewoon een keer laten gebeuren.
Ik was een keer de enige klant in een agogo in Cebu en had al snel alle aanwezige meisjes (6 of 8 ofzo) om me heen. Na een paar lady drinks voor de hele groep werd mijn jongeheer uit de broek gehaald en werd ik ter plekke gepijpt door een paar meisjes, terwijl ik ondertussen onder wat rokjes mocht voelen :D :cool: ;)
Heeft me een paar duizend Peso's gekost maar dat gaf niet voor een keer.

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Het komt langzaam weer allemaal boven drijven.
In Januari ook nog op en rond P. Burgos verbleven
De beste freelance oppikplaats vind ik Café Cubana, er zitten regelmatig dames alleen of met z'n tweeën of bij een of andere vent samen met nog een vriendin.
Bied een drankje aan de dames en je hebt zo goed als beet.
(Nog een voordeel haar drankje kost even duur als jouw drankje ;) )

Een keer raakte ik aan de praat met een oudere Australiër, die zat te praten met een stel leuke dames, na wat rondjes over en weer, werd het steeds gezelliger.
Op een gegeven moment vertrok de Australiër en zat ik met 2 leuke dames, een daarvan vertelde dat ze een Italiaanse vriend had, deze zou de volgende dag vertrekken.
Hij kwam nog even langs om te zeggen dat ie zijn koffer in ging pakken en dat hij haar over een uurtje wel weer zou zien.

Ik zag mijn kans schoon om haar en haar vriendin uit te nodigen voor een uurtje in mijn hotel, na een stevig robbertje bridge met haar en haar vriendin, haar nog van een interne donatie voorzien.

Wij terug naar Café Cubana, om nog even wat te drinken, we zaten nog geen kwartier, toen haar vriend terug kwam van zijn kamer en vroeg of zij hem gemist had, haar vriendin en ik moesten ons inhouden om niet in lachen uit te barsten :D
Zij wist zelf even geen houding te nemen :D prachtig gewoon.

Afgelopen Januari:
De laatste nacht in Manila, ik moest eigenlijk vroeg naar bed want mijn vlucht naar Bangkok ging heel vroeg, toch de GoGo's in geschoten met wat kennissen, uit de grote groep dames een leuk poppetje gekozen en een beetje met haar zitten kletsen en dergelijke.
Ik zei wanneer ben je klaar, ze zei 5 uur in de ochtend, ik zei tegen haar dat ze dan naar mijn hotel moest komen omdat ik geen zin had een groot barfine bedrag neer te tellen, ik zei dat ik dat liever rechtstreeks aan haar zou willen geven.
Dit vond ze wel spannend en goed idee, haar het adres van mijn hotel doorgegeven en gezegd dat ze gewoon kon laten bellen in de ochtend.
Ik dacht bij mijzelf die komt tocht niet, tot mijn verbazing ging om 5 uur de telefoon, de receptie, dat er een dame beneden voor mij was gekomen.
Ja zie ik, afijn zij kon naar boven komen.
Half slaapdronken deed ik open, ze liet er geen gras over groeien, kleede zich meteen uit en begon Naked junior oraal te begroeten.
Die was gelijk in opperste stemming, toen ze dat merkte, spietste zij zich zelf op Naked junior met als gevolg een plezierig samen zijn.
Van slaap is het daarna niet meer gekomen, dus ik gebroken het vliegtuig in :D
Wat kan een vakantie toch zwaar zijn :D

Mvg

Naked

Terug
Naar boven