Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ben door omstandigheden helaas beperkt tot Gent en directe omgeving en ik zoek een dame die met plezier wekelijks pzc met cim. Neuken zonder is niet noodzakelijk maar een pluspunt.
Ik ben er recent nog bijgeweest. Het is een echte milf met F-cup en pzc en cim. Qua prijs-kwaliteit kan je zeker niet klagen voor 60€. Het is eerst langzaam aftrekken endan pijpen en goed opbouwend en ze doet het echt goed.
Zeker voor herhaling vatbaar en ze is nog mooi, een moederfiguur met een serieuze balkon.
Het is +- 15 min maar dan echt ook de volle volledige 15min bii haar.
Ze adverteert niet altijd maar in periodes. Haar advertentie is al een week weg dus ik verwacht nu dat ze een tijdje offline is want ze zei dat ze een kleine ingreep had en paar weken rust nodig ging hebben.
Indien ze online is, is haar naam ''sofie'' 48 jaar en privé te gent en enkel bereikbaar via mail dus je zal geen nummer mogen verwachten. Ze antwoord ook elke dag maar max paar mails maar ze is correct in communicatie en service.
Het is een ''pijpbeurt'' voor 60 euro maar je kan wel met haar lichaam kussen en tetten maar niet tussen de benen en intiem.
Ze ontvangt niet in gent zelf maar ten zuiden van gent, dicht bij N 60 × Makro die gemeenten.
Ik adviseer om gwn af te wachten tot ze weer een advertentie plaatst na haar operatie en dan sws deze goede kans te grijpen bij haar.