Ping - Düsseldorf

Status
Niet open voor verdere reacties.

gerald1

Snuffelaar
11 nov 2023
12
21
alvast bedankt. Excuses voor 3 korte berichten maar dan kan ik weer gebruik maken van PM

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Wat is er mis met de vraag van gerald Beer? Alleen maar omdat ie terecht paar keer je heeft gewezen op je kinderlijke lompe taalgebruik? En het gezeur over een tientje meer of minder bij de toch al spotgoedkope clubs als villa venus.

Ben bang gezien jou, en nog van meerderen, zuinigheid dat deze chinese massage toch te duur is voor jou. Dus waarom je hier in discussie mengen?

Laatst bewerkt:

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Ook nu weer moet je beetje inhouden potentebeer.
Waarom gelijk iemand pannenkoek noemen?
Je begaat inderdaad regelmatig onnodig lomp taalgebruik.
Hopelijk gedraag je je bij dames niet zo lomp.
Indien wel niet gek kijken als ze niet zc willen met je.

20 aug 2022
1.328
767
Goed lezen, ik heb het over zijn tientje meer of minder gezever, daar heb ik het nooit over gehad. Dingen niet verdraaien.
Voor de rest zal het mij een zorg zijn.

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
Denk dat bedoelt wordt dat je regelmatig meelult met Robbie zijn geklaag al dan niet over tientje meer prijzen.

Soms denk ik wel eens dat jullie eigenlijk een en dezelfde persoon zijn, zo snel als jullie vaak op elkaar reageren.

Maar goed, dit topic is alweer behoorlijk aan het ontsporen en ik zal dit bericht (mijn eigen, als dit kan) rapporteren met een verzoek tot opschonen van niet relevante posts.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
704
534
Hallo hallo kunnen we ergens anders elkaar afzeiken !! Dit topic gaat over deze heerlijke super slanke dame Ping. Ze pijpt voortreffelijk en net zo lang als je wil. Diep en goed nat en slikt als je dat wil gewillig. Je kan je zalig berijden en wordt niet snel moe. Ze kijkt ook steeds hoe je paal haar kutje vult als ze wipt. Zaad in haar doosje vindt ze heerlijk. Zoenen zalig en ze is niet vies van als ze betrapt wordt op haar neven activiteiten haha. En ja als ze je leuk vindt en ze kan dan kan je misschien de volgende keer afspreken in hotel. Dan heb je voor hotel kosten ('wel een mooie kamer wil ze) en €100 of €150 voor haar een waanzinnig nacht vol Sex en. Echt vrijen. Ik hoop dat ze snel weer ja zegt tegen mij🤗

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven