Piya (Bambi) Ts Rotterdam/Amsterdam

Gebruiker1234

Snuffelaar
29 apr 2024
23
17
Ik had dinsdag eindelijk een goed moment om af te spreken met Piya. Heb haar kunnen treffen bij Lila Thai in Den Haag. Mooie grote kamer met douchegelegenheid. Ik heb € 150,- betaald voor een half uur.

Ze begon met een massage. Daarna 69 met mij pijpen en ik heb haar kont helemaal verrot gelikt. Daar kon ze echt van genieten. Toen we overgingen op de seks vroeg ze of ik een condoom wilde gebruiken. Ik gaf aan dat ik het liever zonder doe zolang zij dit toestaat, waar gelukkig op werd ingegaan. Seks gehad met zoenen in missio, zij rijdend en daarna geëindigd in doggy. Heerlijk die kont gevuld met een creampie.

Contact en de seks was niet zakelijk. Hele lieve meid. Alleen ze zei dat ze de volgende keer mij wil neuken. Weet niet of ik daar zin in heb :p

loperken

Legende
17 okt 2016
1.795
717
Ik zou zeggen,Gebruiker1234,niet twijfelen om jou te laten neuken.:D
Je zal er geen spijt van krijgen.:p
Misschien wel aangeven dat het waarschijnlijk jouw eerste keer is,dat je geneukt zal worden.;)

Gebruiker1234

Snuffelaar
29 apr 2024
23
17
Had gisteren weer een goed moment om met Piya te kunnen afspreken. Opnieuw een afspraak gemaakt voor een half uur. Toen ik onderweg was vroeg ze om mijn afspraak te verzetten. Gelukkig heb ik maar 20min extra moeten wachten.

Na het schoonmaken en aangeboden drankje kon de pret beginnen. Ze begon weer met een massage waarna ze mij ging pijpen, we 69 deden en ik haar kont weer heerlijk uitlikte. Likken duurde iets minder lang als vorige keer omdat ze gelijk mijn lul bare in haar kontkutje gleed. Heerlijk is dat. Na ff wat geneukt te hebben in missio gaf ze aan dat ze mij heel graag wilde neuken. Was mijn eerste keer en omdat haar penis geen groot formaat heeft heb ik de poging gewaagd. Moet zeggen dat ik het niet echt veel aan vond, ondanks dat zij er wel lekker van genoot. Ben wat dat betreft toch wel echt top en geen bottom.

We hadden dan weer de rollen omgedraaid met enkele standjes wat eindige in doggy. Hele date was met veel meer passie en zoenen als de eerste keer. "Come inside me please" kreunde ze en toen had ik heerlijk vier dagen aan opgespaard zaad gelost in haar asspussy. We hadden beiden onszelf schoongemaakt en toen ben ik weer tevreden vertrokken.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
@Gebruiker1234 dat is wel cool van je dat je geswitched had. Piya is een schatje en lekker zaad geil.

Gebruiker1234

Snuffelaar
29 apr 2024
23
17
Ze werkt afwisselend onder de namen Piya, Nikky of Bambi. Tegenwoordig vaak Piya. Je moet Kinky in de gaten houden en bij 'Afkomst' filteren op 'Aziatisch'. Als haar advertentie online staat, kun je een afspraak maken via WhatsApp. Wanneer ze in Den Haag is, is het zover ik weet altijd bij Lila Thai.

Terug
Naar boven