Polen

Michel010

Toogplakker
6 mei 2022
35
163
Deze week met de auto naar Polen geweest voor zaken. Even na de grens gestopt om te overnachten. Leek gewoon een fatsoenlijk hotel.

Om 3.00 werd ik wakker en had ik heel erg dorst. Opgestaan om te kijken of ik bij de receptie/bar iets te drinken kon krijgen. Wat schetste mijn verbazing: duidelijk 3 dvp's aan de bar. Eentje sprak me onmiddellijk in het duits aan. Ze vond mij heel aantrekkelijk zei ze....sure....mijn euro's bedoelde ze denk ik...Beetje milf type met enorme tieten. ik gaf aan geen zloty te hebben maar alleen euro's. Geen probleem. Beetje gebabbeld en ingestemd met haar voorstel.
Mijn kamernummer gegeven en 10 minuten later klopte ze aan. 50 afgerekend zonder te hebben gesproken over de opties.

In no time was ze naakt en begon meteen als een bezetene lekker nat te pijpen. Na zo'n 10 minuten kwam ze gehurkt boven me zitten en liet mijn pik zo blank in haar kut verdwijnen. Leek wel of zij geiler was dan ik. Hard op en neer ging ze terwijl ze steeds riep en kreunde: fick mich mit deiner geiler schwanz....dit leek niet gespeeld. Na verschillende standjes in doggy afgemaakt en over haar prachtige ronde kont gespoten. Ze ging even douchen, kwam terug, gaf een tongzoen en een knuffel en vertrok weer. Aangenaam begin van mijn reis.

Het aparte was dat de volgende ochtend bij het ontbijt weer hele gewone mensen zaten zoals stellen en gezinnetjes.

Pastore69

Ervaringsdeskundige
17 apr 2018
763
642
Na m'n laatste bericht nog 3 keer in Gdansk geweest voor zaken maar het blijft gewoon een waardeloze stad wat betreft betalend neuken met of zonder condoom. Zo erg dat ik gisteren gekozen heb voor een massage met manueel einde 😆😆😆
Ok, was een prachtig jonge deerne uit Oekraïne maar niet te vergelijken met neuken uiteraard.

jurgen1975

Snuffelaar
11 nov 2023
5
3
Deze week met de auto naar Polen geweest voor zaken. Even na de grens gestopt om te overnachten. Leek gewoon een fatsoenlijk hotel.

Om 3.00 werd ik wakker en had ik heel erg dorst. Opgestaan om te kijken of ik bij de receptie/bar iets te drinken kon krijgen. Wat schetste mijn verbazing: duidelijk 3 dvp's aan de bar. Eentje sprak me onmiddellijk in het duits aan. Ze vond mij heel aantrekkelijk zei ze....sure....mijn euro's bedoelde ze denk ik...Beetje milf type met enorme tieten. ik gaf aan geen zloty te hebben maar alleen euro's. Geen probleem. Beetje gebabbeld en ingestemd met haar voorstel.
Mijn kamernummer gegeven en 10 minuten later klopte ze aan. 50 afgerekend zonder te hebben gesproken over de opties.

In no time was ze naakt en begon meteen als een bezetene lekker nat te pijpen. Na zo'n 10 minuten kwam ze gehurkt boven me zitten en liet mijn pik zo blank in haar kut verdwijnen. Leek wel of zij geiler was dan ik. Hard op en neer ging ze terwijl ze steeds riep en kreunde: fick mich mit deiner geiler schwanz....dit leek niet gespeeld. Na verschillende standjes in doggy afgemaakt en over haar prachtige ronde kont gespoten. Ze ging even douchen, kwam terug, gaf een tongzoen en een knuffel en vertrok weer. Aangenaam begin van mijn reis.

Het aparte was dat de volgende ochtend bij het ontbijt weer hele gewone mensen zaten zoals stellen en gezinnetjes.
Over welk hotel gaat dit ?

Sephiroce

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
618
421
Inderdaad welk hotel 😉 ik kom vaak in Polen, hele knappe vrouwen daar ook op straat maar die taalbarrière is brutal en om de hele tijd met Google translate te zitten kutten is ongemakkelijk

Voormalig lid 36254

Toogplakker
26 feb 2023
64
83
In hotels kan zijn van die kelders of zalen met dansvloer/discotheek, oldskool.
Ook daar valt wat te halen...of als je te lui bent, zie bovenstaand. Dan is het wel de knip trekken.

Michiel de Spuyter

Toogplakker
7 jun 2021
42
54
Ben benieuwd welk hotel :>) Nu al zin om te gaan boeken
Toen ik twintig jaar geleden regelmatig zakelijk in Polen kwam, waren er vrijwel in *elk* groter hotel s'avonds dvp aanwezig. Daar zal niet veel aan veranderd zijn.
Gewoon een groot hotel kiezen dat een bar heeft.
Ik was eens elf nachten in het Novotel in Katowice. Op de eerste avond een dvp meegenomen en een scherpe prijs afgesproken als ze elke dag komt.
Elke dag 45min nzc geneukt tegen dertig euro.
Niks beters om in slaap te vallen dan nog even je ballen te laten leegzuigen.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
534
Net over de grens bij Berlijn - Frankfurt.
Ik was voor werk even in Berlijn en dacht ach waarom niet even kijken in Polen en tegelijk tanken voor het bedrijf lekker goedkoop.
Een 2 kilometer over de grens zag ik langs de weg een hele mooie slanke blonde jonge dame met vooruitstekende borsten. Leuk jurkje aan, wat bleek dat het enige was.
Ik draaide om en reeds naar haar toe.
Ik opende het raam en ze keek heel lief en glimlachte breed uit met mooie witte tanden.
Ze zei of ik lust habe? Ik ja naturlich. Zei zei €30 voor alles. Ik zei was ist alles.
Zei tilde haar jurkje omhoog en liet haar mooi glad geschoren poesje zien met daarboven een mooi driehoekje dik zwart haar. Ze zei ich geil und sehr sauber.
Ik zei und deine busen. Ze boog naar voren en trok haar jurkje over haar borsten en liet haar werkelijk prachtig gevormde borsten zien in peervorm recht naar voren staan met donkere harde tepels. Ze zei pure nature met big smile.
Ik zei alles ohne oké. Ze zei meteen oke €30 fur 15.
Ik zei bitte 30 min und langzam Oke?
Ze zei €50 dur alles was du wilst met een nog grotere smile.
Ik zei oke en liet haar instappen.
Toen ze naast me zat begon ze meteen vol te zoenen en heerlijk te tongen. Ze smaakte heerlijk en fris.
Ik zei whohin? Ze wees me aan waarheen te rijden. Een paar minuten later stonden we op een doorlopende staatje achter een leegstaand huisje. Hier oke zei ze.
Ik vroeg haar op de achter bank te gaan zitten, ze was heel slank en ik schat max. 160 dus ze klom heel eenvoudig naar de achter bank. Ik stapte uit en deed beide stoelen max naar voren zodat we een hele ruime achter bank ruimte hadden.
Ik kwam naast haar zitten en ze klom meteen op me om weet super geil hartstochtelijk te gaan zoenen. Haar heerlijke tong voelde in in mijn mond overal. Ze zat met haar blote kutje op me al harde paal…. Heerlijk. Ik deed haar jurkje omhoog en uit.
Wat een prachtig mooi lichaam had ze, schitterde mooie punt borsten met heerlijk harde en lange zuig tepels. Wat een schoonheid.
Ze kleden mij ook helemaal uit en keek verlekkerd naar me keiharde schuin omhoog staande paal. Ze likte haar lippen en likte van mij ballen omhoog naar boven. Toen in een hap nam ze me paal in haar mond en begon aan ene pijpbeurt in ene woord waanzin.
Ik moest haar stoppen anders had ze moeten slikken…
Ze keek me geil aan, kwam schuin omhoog en bood haar kutje aan om te likken. Wat een mooie schoon lekker fris kutje had ze. Haar beffen was een genot. Na 2 keer haar orgasme klom ze op me, liet haar klets natte spleetje boven me kloppende paal komen, zette met paal tussen haat lippen en liet zich zakken.
Wat volgde was een waanzinnig neuk partij met nostop tongen en zuigen aan haar harde spenen waar ze kreunend van genoot. Ook nu kwam ze 2 keer klaar voordat ik met een knal met vele stralen sperma klaar kwam in haar kutje. Er kwam geen eind aan het spuiten. Haar ogen werden dan ook heel groot van de hoeveelheid geil welke ze ingespoten kreeg.
Hierna zijn we uitgestapt en hebben ons met natte doekjes opgefrist.
Ze heeft haar kutje heel grondig schoongemaakt na zich zelf gevingerd te hebben om mijn zaad uit haar kutje te laten vloeien.
Ik heb haar terug gereden naar haar plekje waar ik haar had opgepikt. Alleen wilde ze hier niet blijven maar naar een soort snackbar, ze had honger zei ze.
Ik heb haar daar afgezet. €50 en €10 gegeven voor haar lunch. Ze was super blij en zei bis snel hoffe ich😜

Nu ik dit schrijf geniet ik nog steeds van deze schoonheid van 18 jaar. Ze had me haar ID laten zien!

Oja, haar nummer kreeg ik niet ook haar naam niet!

Dit soort pareltjes zijn meestel eenmaligZ
Dat ik terug ga als ik weer in Berlijn moet zijn 100% zeker weten.

Voormalig lid 36254

Toogplakker
26 feb 2023
64
83
Daar is weinig te zien over de grens eerlijk gezegd, 2 km na de grens, welke....bedoel je de overgang in Frankfurt Oder in de stad zelf of via de snelweg de grens over.

Bovendien, vanaf Berlijn is het drie kwartier a 1 uur rijden nog naar beide overgangen....

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
534
Iets voorbij plaats Stubice of nog in deze.
Straat heet volgens mij 1Maja

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
706
534
Daar is weinig te zien over de grens eerlijk gezegd, 2 km na de grens, welke....bedoel je de overgang in Frankfurt Oder in de stad zelf of via de snelweg de grens over.

Bovendien, vanaf Berlijn is het drie kwartier a 1 uur rijden nog naar beide overgangen....

Bijlagen

• IMG_7186.png
    IMG_7186.png
    1,5 MB · Weergaven: 78

Oostblokliefhebber

Ervaringsdeskundige
6 jun 2026
300
227
Ik heb haar daar afgezet. €50 en €10 gegeven voor haar lunch
Dat is heel aardig van je maar besef dat als dames door hebben dat je makkelijk en meer geld
aan ze geeft dat ze dit dan ook snel als instap tarief gaan gebruiken.
Volgende keer zal ze bij andere klant dus meteen 60 vragen, zo werkt dat met die dames en dat
is ook te begrijpen.
Soms verpesten wij ook zelf de markt.

Terug
Naar boven