Poolse uit ubach palenberg

Pastore69

Ervaringsdeskundige
17 apr 2018
763
642
Hoe oud schatten jullie deze bruid? Ik vind het moeilijk om te zeggen aan de hand van de foto's op Telegram.

duitselull

Snuffelaar
1 mei 2024
23
30
Iemand succes gehad met haar afspreken?
Het is echt moeilijk met haar. 🙄

Een bericht ontvangen "Was machst Du?" op Ouderjaardaag maar ik was bezig. Daarna geen respons meer.

WWreiziger

Toogplakker
16 aug 2023
129
343
Afgelopen weekend, bij dit heerlijke weer, een cardate afspraak gemaakt. Opgehaald en ik was nog niet vertrokken naar ons plekje of mevrouw zat al aan mijn rits te trekken…. Nog voor de tweede bocht had zij mijn lul er al uit en begon ze zeer vakkundig te pijpen; ik trapte pardoes het gaspedaal wat harder in ( zouden de f1 coureurs een pitspoes onder de kap hebben?;)). Aangekomen bij de plek moest ik toch wel mijn hele broek naar beneden laten, zodat alle onderdelen ruime aandacht konden krijgen. Ze pijpte heerlijk en ondertussen vingerde ik haar stevig, waarbij ik merkte dat ze vochtig werd en haar clitoris groter:oops:! Na ik schat zo'n 15 min, stapte ze uit en liep naar de bestuurderskant van de auto. Deur open en mevrouw bukte zich al en haar legging hing op haar enkels. Wat een heerlijk uitzicht op die magistrale kont. Mijn lul werd door haar ( mmm..) in haar kutje gestopt. Behalve deze positie, ook haar op haar knietjes op de bestuurdersstoel gezet. Heerlijk neuken in doggy en ondertussen stak ik een vinger in haar kontje. Oei, dat vond ze heerlijk en na wat teasen verdween mijn lul warempel in haar kontje:cool:. Niet te lang daar, want wilde klaarkomen in haar kutje. Terug naar haar kutje en met wat ferme kreunen passeerde ik de finish. Even bijkomen en haar toen weer afgezet op de ophaalplek. Het was weer een heerlijk half uurtje. Wordt vervolgd.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
WT zijn de kosten voor al dit lekkers in een half uurtje? Volgens mij heb ik dat nergens gezien

WWreiziger

Toogplakker
16 aug 2023
129
343
Lastig om te zeggen; ik betaal soms ook combi cash-drank. App haar even. ;) Anders pb mij.

Pastore69

Ervaringsdeskundige
17 apr 2018
763
642
Denk eraan volgende week een bezoekje te brengen.. Kan ze goed ontvangen en ziet ze er een beetje uit als op de foto's of…?

Pastore69

Ervaringsdeskundige
17 apr 2018
763
642
Gewoon het nummer toevoegen of dergelijke via telegram, kan je een hoop foto's van haar zien.

trippeltrappel

Ervaringsdeskundige
28 apr 2020
255
195
Best forumlid @drummerboy71 ,
Om toch nóg slimmer te worden kunt u onderstaande link uitvoeren om op uw mobiel of laptop de applicatie Telegram te krijgen.
https://bugs.telegram.org/c/4006
Daarin ziet u meer afbeeldingen en video's van deze Poolse dame.
groet Trippeltrappel

trippeltrappel

Ervaringsdeskundige
28 apr 2020
255
195
In bericht #33 schreef u dat er wél WA-contact geweest is.
Indien je met diezelfde naam vanuit je contacten naar de Telegram-applicatie gaat en daarin diezelfde naam in de zoekfunctie plaatst krijg je diverse filmpjes van haar te zien door te klikken op haar naam (links zie je een profielfoto van haar en aan de rechterkant een telefoon-icoontje) en dan zie je die onder in beeld bij 'verhalen'. Door daarop te klikken gaan er tijdbalkjes lopen met filmpjes van deze Poolse dame.
groet Trippeltrappel

drummerboy71

Toogplakker
21 apr 2015
61
15
ik kan het nummer wel invoeren/zoeken in Telegram en dan vind ie iets van "@nafibabe" , maar ik zie dan verder niks

Terug
Naar boven