Prijzen

Hetentish

Toogplakker
18 jul 2021
40
14
Ligt het aan mij of zijn de prijzen van de belgische dames ongelooflijk onbegrijpelijk duur geworden.. als ik kijk, 250/u 275/u is allemaal de norm geworden.. dan heb je nog niet eens de gedachte bovengehaald van hoeveel onze hobby zou moeten kosten.. verschrikkelijk

Pietjemeteenrietje

Ervaringsdeskundige
21 mei 2018
319
214
De enige reden dat de prijzen blijven stijgen is omdat mannen het blijven betalen. Marktwerking is een super simpel concept in een mark zo vrij en ongereguleerd als prostitutie. Ik betaal echt niet meer dan 200 voor een uurtje nzc 250 als er anaal bij zit.

Pietjemeteenrietje

Ervaringsdeskundige
21 mei 2018
319
214
Ben ik met je eens hoor ted. Maar het was 10 jaar geleden al 150 voor een uurtje. Sure die meiden waren een stuk jonger maar ik vind 200 all in voor een uurtje met huidige inflatie een correcte prijs. Daar moet dan niet nog eens 50 voor dit of dat bij komen.
Ik zou ook liever 150 betalen maar das gewoon niet meer realistisch na de laatste paar jaar. 100 voor een half uur is ook gewoon fair als een uur 200 is toch? Meeste dames moeten bij mij harder werken in een uur dan in een half uur :ROFLMAO:

Bema*

Toogplakker
5 okt 2023
211
226
Voor de goede orde: ik vind 200 of 300 euro ook veel geld hoor. Waaraan ik mijn euro's besteed, daarover beslis ik echter zelf. Als ik andere dingen of diensten koop, beslis ik dat ook zelf. Zo vind ik bv de prijs voor een flesjes Cola in die Pakistanenwinkeltjes rond het SKW ook fel overdreven. Maar ik zaag daar niet over. Als ik dat te duur vind, koop ik dat niet en haal ik Cola in een warenhuis wat verderop.

Iedereen koopt en geeft geld uit aan wat hij of zij wil. Maar wat is nu aub het nut om op een forum steeds weer te lopen klagen over prijzen??? Als je wil gaan neuken tegen betaling, is er ongelofelijk veel keuze, en wel in totaal uiteenlopende prijsklassen. Niet iedereen zal een dame van 300 euro kunnen of willen betalen, net zoals niet iedereen een dure A-merk auto kan of wil kopen, dacht ik.

Helaas zijn er blijkbaar heel wat wereldvreemde sukkelaars-wandelaars die het maar niet kunnen verkroppen dat er dames zijn waarvoor zij een stijve piet krijgen, maar die zij niet kunnen of willen betalen. Ga dan neuken in vrede met jouw budget, maar hou toch aub op met dat gelul over te hoge prijzen.

Voormalig lid 38208

Toogplakker
21 jun 2023
189
99
Ik neuk ook alleen dames die binnen mijn zelf opgelegde budget liggen.
Valt niet eens tegen moet ik zeggen, heb altijd nog genoeg keuze.. dus zeuren hoor je mij niet, maar vind wel dat een aantal belachelijke prijzen vragen. Die zal ik ook niet bezoeken.
Ik heb wel het geluk dat 20-30min voor mij prima zijn, dat scheelt een hoop.

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Bema* en al z'n alter ego's krijgen spontaan een hersenbloeding als ze lezen dat iemand de hoerentarieven te duur vindt met dan zeker nog in combinatie met slechte(re) service 🤦🏻‍♂️

Als hij op de barricades kan springen over de neuktarieven is hij er, voor de rest komt er gewoon onzin uit zijn mond, niets nieuws hoor 😂🤣

Peeklak blijft Peeklak 🙈

Maar doe gerust verder alsof je niet dezelfde muppet bent, het is entertainment voor 5 seconden 🙄

Robingood

Toogplakker
28 apr 2020
36
32
Het gaat niet alleen over kosten, maar ook over kwaliteit en de manipulatieve technieken die worden ingezet om zo veel mogelijk geld uit wandelaars te persen.

1. Tweemaal mogen klaarkomen binnen een uur, dan €250 betalen voor bare, en na tweemaal klaarkomen moet je gaan.
  2. De haastige "au, mijn poesje doet pijn" techniek, terwijl er een klodder glijmiddel op je is gesmeerd.
  3. Niet de beloofde diensten aanbieden.
  4. Extra kosten voor services zoals pijpen zonder condoom (iets wat ik nooit in het buitenland heb meegemaakt).
Mijn afspraakjes in Thailand, als ik ervoor betaal, zijn compleet anders. Je wordt behandeld als een koning door een DVP. Ze wast je kleren, eet met je, dient als jouw gids en toont je haar dorp. Je kunt naakt ontspannen in een luxe resort met een betaalbare DVP. Voor een paar honderd euro krijg je dagenlang onbeperkte GFE-ervaring van topklasse.

Laatst bewerkt:

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Edit moderatorteam: diverse berichten verwijderd wegens niet naleven van de forumregels.

Gelieve de forumregels te volgen, zoniet riskeert men dat berichten zonder verwittiging verwijderd worden.
Met vriendelijke groeten,
het moderatorteam.

Walker2

Ervaringsdeskundige
26 aug 2022
367
280
Voor de goede orde: ik vind 200 of 300 euro ook veel geld hoor. Waaraan ik mijn euro's besteed, daarover beslis ik echter zelf. Als ik andere dingen of diensten koop, beslis ik dat ook zelf. Zo vind ik bv de prijs voor een flesjes Cola in die Pakistanenwinkeltjes rond het SKW ook fel overdreven. Maar ik zaag daar niet over. Als ik dat te duur vind, koop ik dat niet en haal ik Cola in een warenhuis wat verderop.

Iedereen koopt en geeft geld uit aan wat hij of zij wil. Maar wat is nu aub het nut om op een forum steeds weer te lopen klagen over prijzen??? Als je wil gaan neuken tegen betaling, is er ongelofelijk veel keuze, en wel in totaal uiteenlopende prijsklassen. Niet iedereen zal een dame van 300 euro kunnen of willen betalen, net zoals niet iedereen een dure A-merk auto kan of wil kopen, dacht ik.

Helaas zijn er blijkbaar heel wat wereldvreemde sukkelaars-wandelaars die het maar niet kunnen verkroppen dat er dames zijn waarvoor zij een stijve piet krijgen, maar die zij niet kunnen of willen betalen. Ga dan neuken in vrede met jouw budget, maar hou toch aub op met dat gelul over te hoge prijzen.

Iedereen mag zijn mening hierover hebben en uiten.

Bema*

Toogplakker
5 okt 2023
211
226
Het is een eeuwigdurend hot item, die discussie over de dvp prijzen.

Ik ga er van uit dat veel mannen een stijve krijgen van een aantal dames die prijzen hanteren die zij niet kunnen of willen betalen, en daarom worden die prijzen dan maar 'belachelijk' of 'zot' genoemd. Het zelfde is aan de hand met alles en nog wat in het leven, maar daar denken ze niet aan. Alles wordt elke dag duurder, maar het zijn enkel de dames die zotte prijzen vragen. Als je daar op wijst, duikt er zelfs altijd wel ene op die je komt uitlachen met het predikaat 'vakbondsman van de dames'. Dat feit alleen al, bewijst hoe krom en wereldvreemd er vaak gedacht wordt over de dames die onze wandelaars hun hobby mogelijk maken.

Er zijn dames in alle prijsklassen en bij de goedkoopsten zijn soms ook hele leuke en goeie meisjes. Maar een man met een stijve, redeneert blijkbaar anders.

Dat is ook een mening, en ik uit die. Persoonlijk vind ik die mening minder wereldvreemd dan een aantal andere zaken die ik lees.

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Bema*-Peeklak, je lult weer tegen de sterren op hoor.

Het kan mij geen bal schelen wat de prijzen van gas of bloemkool zijn, het gaat hier over de bare neuktarieven. 4-5 jaar geleden 100-150€/u, vandaag over het algemeen minimum 150 tot gemakkelijk 200-250u met dan meestal nog een slechtere service.

Het is onze keuze of we daarop ingaan of niet, maar als een wandelaar de graaiflatie bij de hoertjes aanklaagt, moet jij altijd weer in een kramp schieten en domme commentaar geven, alsof je je verplicht voelt om die grieten te verdedigen 🤦🏻‍♂️

Jij bent de wildvreemde pipo, maar je beseft het zelf niet eens 😂

Terug
Naar boven