versc20841
Toogplakker
- 2 jul 2017
- 43
- 7
Een aantal jaar geleden deed ik dit met 2 gasten die ik toen op het toenmalige "no condom no problem" van sammeke heb leren kennen :
We huurden Gina-Blone in met 2 van haar vriendinnen en spraken af in een suite van het Van Der Valk hotel in Heerlen (NL, bij Landgraaf).
De GB was voor 3 uur en werd volledig op film vastgelegd. De beelden kregen wij nadien op DVD.
Wij betaalden toen voor 3 uur en 3 grieten 600€ de man plus 50€ voor de sneltest en de kosten van de kamer.
Ik weet dat dit niet goedkoop is. Diegene die liever grieten volpompen aan 50€ per beurt kunnen zich best onthouden.
Het hoeft ook geen 3u te duren want dat bleek in het verleden vaak te lang.
Dus misschien eerder 2 uur en misschien 4 man en 4 grieten ofzo ... ?
Voor wie Gina niet kent (gina-blonde Amateur Profilseite | MyDirtyHobby).
Gina is gestopt met bare GB in Duitsland omwille van de nieuwe wetgeving.
Maar, ze kan nog wel naar NL/België komen voor privé feestjes ...
DUS: na jaren van afwezigheid wil ik deze hobby weer eens nieuw leven in blazen.
Bij voldoende interesse zal ik dit verder onderzoeken.
PM voor zij die ernstig zijn.
Grts,
R
We huurden Gina-Blone in met 2 van haar vriendinnen en spraken af in een suite van het Van Der Valk hotel in Heerlen (NL, bij Landgraaf).
De GB was voor 3 uur en werd volledig op film vastgelegd. De beelden kregen wij nadien op DVD.
Wij betaalden toen voor 3 uur en 3 grieten 600€ de man plus 50€ voor de sneltest en de kosten van de kamer.
Ik weet dat dit niet goedkoop is. Diegene die liever grieten volpompen aan 50€ per beurt kunnen zich best onthouden.
Het hoeft ook geen 3u te duren want dat bleek in het verleden vaak te lang.
Dus misschien eerder 2 uur en misschien 4 man en 4 grieten ofzo ... ?
Voor wie Gina niet kent (gina-blonde Amateur Profilseite | MyDirtyHobby).
Gina is gestopt met bare GB in Duitsland omwille van de nieuwe wetgeving.
Maar, ze kan nog wel naar NL/België komen voor privé feestjes ...
DUS: na jaren van afwezigheid wil ik deze hobby weer eens nieuw leven in blazen.
Bij voldoende interesse zal ik dit verder onderzoeken.
PM voor zij die ernstig zijn.
Grts,
R