Privé GB ( Oproep ) - Gina-Blonde.com

versc20841

Toogplakker
2 jul 2017
43
7
Een aantal jaar geleden deed ik dit met 2 gasten die ik toen op het toenmalige "no condom no problem" van sammeke heb leren kennen :

We huurden Gina-Blone in met 2 van haar vriendinnen en spraken af in een suite van het Van Der Valk hotel in Heerlen (NL, bij Landgraaf).
De GB was voor 3 uur en werd volledig op film vastgelegd. De beelden kregen wij nadien op DVD.
Wij betaalden toen voor 3 uur en 3 grieten 600€ de man plus 50€ voor de sneltest en de kosten van de kamer.
Ik weet dat dit niet goedkoop is. Diegene die liever grieten volpompen aan 50€ per beurt kunnen zich best onthouden.
Het hoeft ook geen 3u te duren want dat bleek in het verleden vaak te lang.
Dus misschien eerder 2 uur en misschien 4 man en 4 grieten ofzo ... ?

Voor wie Gina niet kent (gina-blonde Amateur Profilseite | MyDirtyHobby).
Gina is gestopt met bare GB in Duitsland omwille van de nieuwe wetgeving.
Maar, ze kan nog wel naar NL/België komen voor privé feestjes ...

DUS: na jaren van afwezigheid wil ik deze hobby weer eens nieuw leven in blazen.
Bij voldoende interesse zal ik dit verder onderzoeken.
PM voor zij die ernstig zijn.

Grts,
R

A

Anonymous

Guest
Tenminste een dame die intelligent genoeg is om te beseffen dat het met BARE over en uit is, hehalve in de filmindustrie.
Nog veel dromers, zowel hier als in Duitsland, die denken dat de soep niet zo heet gegeten wordt..

Makkie

Ervaringsdeskundige
26 mrt 2015
342
126
Solodates only in Aachen
Gangbang I can do in antwerp.

If I would do just like my own parties. Duration in total 3h, of which 2h sex, since I can also take a break around To breathe. I charge 1100
euro up to max. 10 participants incl. Travel ! Security deposit 500 euro wich has to be pay in advance to my bank account in belgium. I am definitely in the company from Juergen, who is always present at my parties. I also offer a quick test. Short fingerpics
and after 10 min you have the result. The Test is included .no anal Questions? On www.gina-blonde.com there are also videos of many in the memberarea parties Bussy Gina Blonde www.gina-blonde.com

did heb ik vandaag in mijn mailbox gekregen toen ik haar een mailtje stuurde met de vraag of ze ook eens naar Belziek zou willen komen !
grtjs

Makkie

Ervaringsdeskundige
26 mrt 2015
342
126
In belgium no problem
For this reason everybody have to make a quick test I provide

op de vraag of het een bare gb is of niet ?

grtjs

Terug
Naar boven