Rachel - (vh Kimmie) - Veghel (vh Diepenveen)

BraveH

Toogplakker
12 jun 2018
167
11
Mail contact gehad, ik vertrouw het niet. Denk dat het weer de meid is die je in de auto laat betalen en dan met een smoesje er vandoor gaat. Ben op je hoede!

Zoef

Snuffelaar
20 dec 2016
6
0
Ik dacht hier juist mijn eerste nzc ervaring op te doen. Tot nu toe wat heen en weer gemaild...maar jullie raden het dus af?

real_person

Toogplakker
30 jul 2015
102
2
Klinkt niet echt heel betrouwbaar idd. Ik heb ook wat heen en weer gemaild. Het klinkt zoo als de scam van hierboven. Mijn stelregel: Als het het te goed geregeld is, dan is het waarschijnlijk fake.

BraveH

Toogplakker
12 jun 2018
167
11
Ja, het begint al met het antwoord wat je krijgt, geen reply is op het bericht dat ze van sexjobs krijgt. Zo schermen ze dus het email adres af waarmee de advertentie is aangemaakt. Dan weet ik al genoeg..

Zoef

Snuffelaar
20 dec 2016
6
0
Bedankt voor de tips heren. Mijn situatie is inderdaad heel vergelijkbaar met de eerder vergeleken scam.

Onder andere het antwoord van een ander mailadres.

Ik heb haar inmiddels vriendelijk bedankt.

Zoef

Snuffelaar
20 dec 2016
6
0
Zoef zei:
Bedankt voor de tips heren. Mijn situatie is inderdaad heel vergelijkbaar met de eerder vergeleken scam.

Onder andere het antwoord van een ander mailadres.

Ik heb haar inmiddels vriendelijk bedankt.

Inmiddels ben ik behoorlijk uitgescholden door de dame na het netjes aangeven geen interesse meer te hebben in een afspraak.

What the Bare Fock

Toogplakker
15 nov 2018
167
72
Was er al bang voor. Alle voortekenen wezen erop.

Heb dit ook een keer meegemaakt. Toen de oplichtster instapte heb ik haar een gesloten envelop gegeven gevuld met wat papier ter grootte van 50 euro biljetten, omdat ik het niet vertrouwde. Had nog een envelop bij mij waar het geld in zat, mocht het wel een betrouwbare dame blijken te zijn. Toen ze zogenaamd even een iets moest ophalen heb ik haar de envelop met het papier meegegeven. Zo heb ik uiteindelijk het hardst gelachen. Kreeg daarna nog wel eerst wat smeek telefoontjes die daarna steeds dreigender van toon werden, dus pas wel op met dit soort stunts.

A

Anonymous

Guest
What the bare fuck... wtf

Geweldige actie! Zo moet het. Dit soort wanpraktijken keihard aanpakken en terugslaan.

Larsdegroot

Snuffelaar
5 aug 2019
6
0
What the Bare Fock zei:
Was er al bang voor. Alle voortekenen wezen erop.

Heb dit ook een keer meegemaakt. Toen de oplichtster instapte heb ik haar een gesloten envelop gegeven gevuld met wat papier ter grootte van 50 euro biljetten, omdat ik het niet vertrouwde. Had nog een envelop bij mij waar het geld in zat, mocht het wel een betrouwbare dame blijken te zijn. Toen ze zogenaamd even een iets moest ophalen heb ik haar de envelop met het papier meegegeven. Zo heb ik uiteindelijk het hardst gelachen. Kreeg daarna nog wel eerst wat smeek telefoontjes die daarna steeds dreigender van toon werden, dus pas wel op met dit soort stunts.

Goed aangepakt! Ik had dit moeten doen in Antwerpen waar ik €400 voor niks kwijt was aan edn sluwe dief

drummerboy71

Toogplakker
21 apr 2015
61
15
Heb ook contact gezocht. Ze zoekt idd iets voor 29 en 30 november. Zouden afspreken op een parkeerplaatsje in Oss om elkaar even eerst te zien..... nav dit draadje, vriendelijk bedankt.

BraveH

Toogplakker
12 jun 2018
167
11
Eens even gegraven in mijn archief, dame is al actief sinds tenminste juli 2017, toen was ik er bijna ingetuind, maar vond ik via haar telefoonnummer onderstaande review

Terug
Naar boven