Raven - Spijkenisse

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
LTW zei:
Ik zal de site in de gaten houden 😁

Nou ze gaat woensdag 10 november weer een creampie gangbang houden in de regio Rotterdam.
Stuur me maar een pb en ik breng je wel in contact.
;)

Bijlagen

• CAC78CF8-3993-4E53-8764-76814CD4059C.jpeg
    CAC78CF8-3993-4E53-8764-76814CD4059C.jpeg
    537,4 KB · Weergaven: 1.124

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Gisteren onverwachts Raven nog even mogen volspuiten.
Ze had sinds haar gb niet meer geneukt zei ze dus vond ze het weer heerlijk.
maar ze zegt ik wil elke dag wel geneukt worden.
Maar we begonnen eerst lekker te tongzoenen daarna pakte ze mijn al harde pik vast en begon er lekker aan te zuigen.
Haar kutje was al wat nat maar ze geniet er van om gebeft te worden dus dat eerst gedaan waarna ze nog natter werd.
Vervolgens mijn pik in haar geschoven. Dat voelde weer lekker nat en strak.
We hebben verschillende standjes gedaan waarvan doggy haar favoriet is.
Ik vind het echt geil om zo leuk slanke meid op je te zien zitten of als ze onder je licht.
Maar uiteindelijk via missionair in haar klaar gekomen. Ze spoorde me aan lekker diep in haar te spuiten, nou dat was niet
tegen dovemans oren gezegd :lol:

Ze kijkt alweer uit naar haar creampie gb volgende week zei ze en heeft er veel zin in.
Nou ik dus ook ;)

Groet,
LD

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
lekker ding zei:
Maar we begonnen eerst lekker te tongzoenen daarna pakte ze mijn al harde pik vast en begon er lekker aan te zuigen.
Haar kutje was al wat nat maar ze geniet er van om gebeft te worden dus dat eerst gedaan waarna ze nog natter werd.
Ik vind het echt geil om zo leuk slanke meid op je te zien zitten of als ze onder je licht.
Maar uiteindelijk via missionair in haar klaar gekomen. Ze spoorde me aan lekker diep in haar te spuiten, nou dat was niet

Ze kijkt alweer uit naar haar creampie gb volgende week zei ze en heeft er veel zin in.
Nou ik dus ook ;)

Groet,
LD

Jij heb deze forum begonnen

Niet brutaal of niks bedoeld , maar ik snap niet waarom je meer dan 1x moet blijven schrijven ? :lol: :lol: :lol: :D

Deze kon beter in beerput of van alles want jij ben einigste die haar neuk en post :p

Ze heeft geen profile op kinky of SJ dus schiet niks op hier elke keer posten ;) ;)

A

Anonymous

Guest
lekker ding zei:

Nou ik dus ook ;)

Groet,
LD

Hoi je avonturen zijn inderdaad leuk te lezen, maar ik moet Bailey helaas ook een beetje gelijk geven. Die Raven kunnen we nergens vinden en doet alleen gangbangs. Het is dus voor zeer weinig wandelaars mogelijk om met haar af te spreken. Vaak heb je meiden die gangbangs doen en voordat de gangbangs beginnen doen ze nog wat 1 op 1 dates omdat nou niet iedereen voorstaander is van gangbangs of ook om gangbang liefhebbers een beetje te kunnen laten genieten wanneer ze alleen met de dame zijn en niet hoeven te delen. Het zou leuk zijn van je om bijv. een keer aan te geven dat die Raven binnenkort ook een dagje 1 op 1 dates gaat doen. Het feit dat ze elke dag geneukt wilt worden en 1 op 1met jou doet geeft aan dat ze het best wel kan en zou willen. Het kan zo zijn dat ze dan selectief is maar goed dat is het recht van iedere dame!

We horen het graag van je en probeer ons behalve jezelf ook een beetje blij te maken.

Reuze bedankt voor alles!!!

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Ik wist dat deze reacties weer zouden komen.
Jullie mogen denken wat je willen.
Maar de dame ontvangt wel degelijk 1 op 1 en ja doet vooral gangbangs.
Maar als eerder geschreven niet iedereen schrijft nou eenmaal recensies hier.

En de goede lezer had intussen wel geweten hoe contact te leggen.
En had ook gelezen hoe de dame aan mij is gekomen. ;)
Dus dat ze ook zelf op zoek is naar mannen die ergens adverteren.
En ze schijnt ook op Suikerarrangement te staan.
Meer ga ik niet geven dat deel ik weer ergens anders.

En of ze voor of na een gb ook nog wat 1 op 1 dates doet is niet aan mij.
Zo gb is best pittig en vooral voor zo mooie tengere dame.

En ja ze gaat eerdaags ergens weer 1 op 1 ontvangen heeft ze me gezegd.
En misschien plaats ze dan een advertentie.
Maar er zijn ook nog bepaalde sociale media groepen waar deze meiden worden door gegeven.
En ja dan moet je er voor zorgen dat je daar ook bij komt.

Succes,
LD :)

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
lekker ding zei:
Ik wist dat deze reacties weer zouden komen.
Jullie mogen denken wat je willen.
Maar de dame ontvangt wel degelijk 1 op 1 en ja doet vooral gangbangs.
Maar als eerder geschreven niet iedereen schrijft nou eenmaal recensies hier.

En de goede lezer had intussen wel geweten hoe contact te leggen.
En had ook gelezen hoe de dame aan mij is gekomen. ;)
Dus dat ze ook zelf op zoek is naar mannen die ergens adverteren.
En ze schijnt ook op Suikerarrangement te staan.
Meer ga ik niet geven dat deel ik weer ergens anders.

En of ze voor of na een gb ook nog wat 1 op 1 dates doet is niet aan mij.
Zo gb is best pittig en vooral voor zo mooie tengere dame.

En ja ze gaat eerdaags ergens weer 1 op 1 ontvangen heeft ze me gezegd.
En misschien plaats ze dan een advertentie.
Maar er zijn ook nog bepaalde sociale media groepen waar deze meiden worden door gegeven.
En ja dan moet je er voor zorgen dat je daar ook bij komt.

Succes,
LD :)

Nou ik pest je gewoon , meid is niet mijn type :p

Enigste wat ik vond lekker is hou haar schaam lippen uitzag na het gngbang :p

9 van 10 mannen mailen / vragen veel en posten tog niks dat snap ik

Als die profiel had zou ik allang langs geweest zijn , niet omdat het moet maar omdat het kan :lol: :lol: :lol: :lol:

En ja ze gaat eerdaags ergens weer 1 op 1 ontvangen heeft ze me gezegd. ( hier hebben wij niks aan )

En misschien plaats ze dan een advertentie. ( MISSCHIEN) misschien verdien beerput of van alles verhalen is geen onvang meid

En als ze momenteel alleen gangbang doet hoort ze tog ook hier niet :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
Ik moet LD bijtreden. Ik heb onlangs ook met Raven afgesproken. Is een lekkere jonge frisse meid die er wel pap van lust. Ze adverteert inderdaad (nog) niet op de bekende sites maar ze gaat wel 1 op 1 ontvangen omdat ze een plekje heeft gevonden waar dit mogelijk is. Dan zal er een advertentie komen. LD heeft al enkele hints gegeven hoe je nu met deze dame in contact zou kunnen komen….

4fun

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
4fun zei:
Ik moet LD bijtreden. Ik heb onlangs ook met Raven afgesproken. Is een lekkere jonge frisse meid die er wel pap van lust. Ze adverteert inderdaad (nog) niet op de bekende sites maar ze gaat wel 1 op 1 ontvangen omdat ze een plekje heeft gevonden waar dit mogelijk is. Dan zal er een advertentie komen. LD heeft al enkele hints gegeven hoe je nu met deze dame in contact zou kunnen komen….

4fun

Dan ben jij net als veel die niks schrijven :p , Lexro en Carrera996 zijn de enigste die iets schreef behalve van LD en nu kom jij uit de kast dat jij ook een date had ( schiet niks op )

Hoe LD al in contact met haar is gekomen hoort gewoon beter bij verhalen van alles of beerput dus ik snap niet waarom deze hier is

Er zijn velle hier die zeker willen afspreken , maar is het mogelijk solo ? Nee dus snap niet waarom deze post onder ZH onvang meiden zit

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Ik snap het probleem niet.
Er staat een uitroep teken boven een recensie.
Klikt dat aan als je ergens niet mee eens bent en spuw je gal en dan kan een moderator daar wat mee doen of niets mee doen.

Het wordt wel allemaal een beetje zielig zo.
En dan mag ik hopen dat een moderator dit opschoont.

Groet,
lD

Die vandaag bij Vanessa te Rotterdam was, waar ook niet iedereen zomaar iedereen mee in contact komt maar genoeg anderen wel ;)

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
@baley,

Je leest hetzelfde zoals je schrijft….

Ik heb wel degelijk recensies geschreven en uit de kast hoef ik niet te komen. Ben 100% straight :D :D

4fun

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Er staat een link op Sexjobs voor een bare GB met Raven.

Groet,
LD

Oorspronkelijk bericht aangepast ivm regels en link verwijderd.
Het is niet de bedoeling om je eigen advertentie hier te promoten.

Mvg Moderatorteam

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Geachte Wandelbroeders,

Wij hebben dit onderwerp bekeken en diverse berichten verwijderd.
Vanaf nu enkel nog recensies plaatsen !!!!

Ga je het onderwerp vervuilen met opmerkingen dan wel afwijkende zaken dan loop je het risico op een maatregel.
Dit betekend dat je account geblokkeerd gaat worden en je niet meer direct een bericht kan plaatsen.
Wij moeten je bericht dan eerst goedkeuren en je loopt dus de kans dat het geweigerd gaat worden.

Sommigen van jullie denken te moeten reageren en dat is fout.
Reageren in een onderwerp MAG je, zwijgen is ook een optie onthoudt dit goed.

Op dit bericht hoeft geen reactie gegeven te worden ook dit zal worden verwijderd.

Mvg Moderatorteam

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Vandaag was dus de creampie gb van Raven en deze was uiteindelijk wel weer gelaagd.
Waarom uiteindelijk, omdat een zgn medegangbanger aan het trollen was terwijl die zgn nog buiten was en daarmee hoopte dat de gb niet doorging. Nou dus wel.

We waren weer met een leuk aantal mannen en Raven was er klaar voor.
Ik denk dat ze minimaal 25x gevuld is geweest, zowel in kutje als mondje.
Ze genoot er zichtbaar van en na een korte break ging ze er weer lekker voor.
Hoe ze aan die pikken ligt te zuigen terwijl ze ook geneukt wordt, man wat is dat geil.
Een aantal gasten kwamen wat later en voor een uur dus de vaart werd er in gehouden.
Ikzelf heb der kutje en mondje gevuld. Heerlijk was dat weer.

Op naar een volgende keer.

Groet,
LD

Buto Terong

Snuffelaar
15 dec 2018
24
2
Ik was er vandaag ook en ik kan me slechts aansluiten bij hetgeen LD al heeft aangegeven. Het was gezellig en geil. Raven ging bijna non-stop door en lijkt onvermoeibaar. Zelf ben ik ook lekker in haar mondje en kutje klaargekomen. :D Het was een welbestede woensdag zo.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Raven gaat woensdag 1 december overdag weer een creampie gangbang geven gaf ze aan.
Een advertentie op sj volgt nog. :)

Groet,
LD

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Ik wil graag komen lekkerding, midden op de week en op de dag is het lastig. Raven ziet er lekker uit en daarnaast leuk om andere deelnemers aan te moedigen.

Terug
Naar boven