Rebekka, Vulkan huis 27, kamer 1

kraassy

Ervaringsdeskundige
18 mei 2015
349
160
Toen ik deze mooie jonge slanke vrouw op haar stoeltje voor kamer 1 van huize 27 zag zitten, dacht ik die zal het wel niet zonder doen. Ze lachte me zo lieflijk toe met hasr mooi snoetje dat ik toch met haar praatte. 50€ voor een halfuurtje zei ze. En doe je het zonder gummi? Ja geen probleem. En ik wil graag zoenen. Ja dat doe ik zelf ook graag zei ze.
Dus maar naar binnen voor wat een super GFE ging worden met deze echt mooie Bulgaarse. Staande begonnen we al erg diep te tongzoenen als verliefden nog voor ik haar had betaald. Ze vroeg me of ik mijn edele delen wat wou wassen en wachtte mij naakt op het bed op. Verdee lekker gekust en gestreeld, waarna ze me heerlijk pijpte en op mijn vraag intens de ballen likte. Ik heb haar lekker ruikend en smakend poesje gebeft, wat haar clitje meteen deed zwellen. Dan lekker missio geneukt en het duurde niet lang voor ik spoot.
Ze werkte er nog maar tien dagen. Vandaar misschien de super service.

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
Ik herken je verhaal. Ik was afgelopen weekend in Duisburg en toen ik haar zag staan had ik gelijk al het gevoel dat ze wel eens zonder condoom te nemen zou zijn.
Alleen bij mij gaf ze aan dat ze liever "sperma inside" wilde hebben. Omdat ze het zo lief vroeg heb ik aan haar verzoek voldaan. :)

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.876
@Jajoh
.sperma inside zeg je dus je mocht intern lozen of bedoel je niet intern klaarkomen? En zit deze meid op de begane grond of 1e verdieping?

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
koenontheroad zei:
Ik zie enkel nr 25 en niet 27. Waar moet je ergens binnengaan?
je moet nummer 25 binnengaan en dan meteen om de hoek voorbij het trappenhuis is nummer 27 en de eerste kamer rechts is kamer 1.
Dat is wel begane grond en ik zie in het plattegrond dat er op de eerste verdieping ook een kamer 1 is,
maar ik vermoed dat begane grond bedoeld is.(dus kamer E1; Erdgeschoss 1)
Ik was een tijdje geleden (iets langer dan een jaar) ook op kamer 1 (begane grond) en daar was een blonde bulgaarse die ook zonder deed maar
had het niet zo met kussen en ook niet intern klaarkomen. Ik geloof ze heete Gelina.
Blijkbaar is daar weg en nu en nieuwe dame daar op kamer 1.

Plattegrond van Vulkanstrasse/Charlottenstrasse
http://www.bordellcommunity.com/pages/duisburg_vulkan/

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
Robbie zei:
@Jajoh
.sperma inside zeg je dus je mocht intern lozen of bedoel je niet intern klaarkomen? En zit deze meid op de begane grond of 1e verdieping?

Ah, tikfoutje. Ze wilde liever GEEN interne lozing... :oops:

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
Gisteren stond er op dit nr. of een andere dame, of ze noemt ze nu anders ?
Kleine jonge dame, iets mollig, donkerblond lang haar, ze noemde zich Martine uit Roemenië.
Alles zonder was mogelijk voor € 50, toen ik heb nog 3x gevraagd dat het dan intern lozen is en niet op het buikje, ja dat was ok.
Uiteindelijk afgehaakt, gaf geen goed gevoel, omdat het hier toch om een andere dame ging blijkbaar.

Voor de duidelijkheid, ik was op kamer E1; Erdgeschoss 1.

Terug
Naar boven