Recalha - nu Haren GN (Zwerfbaredijsje)

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Advertentie verscheen vandaag eerst op Kinky met als grappige plaatsnaam Maffe (een dorp in de Belgische provincie Namen en een deelgemeente van Havelange). Daarbij stond nzc niet aangevinkt, zie 1e printscreen. Enkele uren later zag ik dat de ontvangstlocatie was veranderd in Haren in de provincie Groningen en nzc nu wel staat aangevinkt, zie 2e printscreen. Dat is dan wel héél snel reizen. Maar laat nu net een deel van het Zwerfbaredijsje daar nu óók adverteren. Oftewel, dit is wéér een nieuwe van dat dubieuze cluster.

Recalha - Leuk dat jullie me adverntie kijken
www.kinky.nl/advertentie_?id=575234
> advertentie aangemaakt wo 25-10-2017

(klik op de plaatjes om te vergroten)

-

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Voor deze advertentie blijkt dezelfde dame gefotografeerd te zijn waarmee het 'management' van het Zwerfbaredijsje 12 dagen doorvoor ook al een nmc-advertentie voor aanmaakte.

Kijk en vergelijk, let even op de tatoeage in de rechterknieholte:
(klik op de plaatjes om te vergroten of op de directe fotolink)

Links foto 3 van bovenstaande advertentie (directe fotolink) en rechts foto 7 uit een eerdere nmc-advertentie (directe fotolink)

Die rechtse foto is afkomstig van deze nmc-advertentie:

Naomy New Heren - Geile Dominicaanse
www.kinky.nl/advertentie_?id=574737
> advertentie aangemaakt vr 13-10-2017 met als plaats Enschede en tel.nr. 0647015295

Waar ik dan zo benieuwd naar ben, is hoe Support zich weer zo sullig heeft laten ringeloren met de zogenaamde strenge controle met kopie van ID en webadres tonen. Het stelt allemaal weinig voor, want een ID wordt toch niet met eerdere ID's vergeleken en is zó weer opnieuw te gebruiken bij een andere advertentie. En de ene Support-sukkel weet natuurlijk niet dat de andere Support-sukkel dezelfde dame al eens een papiertje met webadres heeft zien tonen.
Aldus rommelt Kinky maar wat aan, en de foute adverteerders dus ook, waardoor Kinky onderhand de grootste misstand is in de commerciële seksbranche. Evenzogoed had hier weer eens een minderjarige achter kunnen steken.
De Delftse oplichter zal onderhand jaloers zijn hoe het 'management' van het Zwerfbaredijsje meer dan 20 advertenties op Kinky beheert, zie deze update.

Gangbare procedure is dat bij een 'dubbele advertentie' de adverteerder een vermaning krijgt, beide advertenties offline gaan, en vervolgens moet aangeven welke advertentie hij wil laten terugkomen. Nou, daar liggen de fraudeurs echt niet wakker van. Helpt allemaal niks, want het 'management' maakt naar believen met gemak weer nieuwe advertenties aan waaraan Kinky tot hun grote vreugde dan lekker kan verdienen met alle updates. En de modjes die het Kinky-forum onderhouden, zien daar geen cent van want doen dat gratis.

Enfin, doe de groeten van EmenA als je dit op het Kinky-forum meldt.
-

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
LOL, nog even en je wordt een postillon d`amour tussen Bram Jobse en mij vanuit mijn vakantieadres...
-

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Met eerder op Kinky gestane foto's (zie de back-ups hierboven) is gisteren weer een nieuwe (nzc-)advertentie aangemaakt van het Zwerfbaredijsje en vandaag goedgekeurd door Support, die foto's duidelijk niet controleert op wat in het eigen bestand zit:

Beyonce nieuwe latina - Tropische verrassing
www.kinky.nl/id=578678
> aangemaakt ma 29 jan 2018
* topic op Kinky zie hier

Ook maar op het Kinky-forum wat uitgebreider gepost, zie http://forum.kinky.nl/showthread.php?p=291118#post291118
-

Terug
Naar boven