Redlights chat

fonzie_boy

Toogplakker
14 okt 2015
51
4
Omdat het op de redlights chat gewoon een hele hoop zever is (heel veel fake en dikkenekken), heb ik daar men account opgezegd. De advertenties bij redlights zeggen me niet zoveel.

Wat zijn jullie ervaringen met de redlights chat ? Of ben ik de enige die chat de moeite niet waard vind

iamnaughty

Ervaringsdeskundige
7 sep 2015
291
66
Onder de mannen kan wel es een leuk gesprek ontstaan.

Verder heb je Sharon die altijd zaagt dat we niet neuken en faken :)

Ik mis donna chat van eeuwen terug. Kon je tenminste amateurtjes scoren.

deedydude

Ervaringsdeskundige
8 jun 2020
334
156
Alles draait daar om een select groepje vaste chatters die vooral zichzelf de hemel in prijzen en anderen als 'randoms' bezien.

Hoe slechter de reputatie van een dame, hoe meer ze 'beschermd' wordt.
Slechte ervaringen en slechte recensies op forums zijn volgens hun altijd de fout van de klant.

Zelfs wie fake is of oplichtster wordt daar met de mantel der liefde bedekt.

Realiteit is dat dames die daar op zitten niks beter te doen hebben en bijna altijd een slechte reputatie hebben die dikwijls al langer bewezen is op forums e.d.
Tegenwoordig zit het daar ook vol met valse profielen van dames. Geen telnr. of foto, valse foto, enkel whatsapp, enkel paysafe kaart, enkel filmkes verkopen, noem maar op.
Het grappige is wel dat het daar ook vol mongolen zit die telkens reageren op die profielen en dan komen bleiten dat ze opgelicht zijn of 1547 keer iemand aanspreken die niet antwoord en dan nog niet door hebben dat ze fake zijn.

Er wordt ook enorm hypocriet gedaan over nzc. Dames die het al jaren aanbieden en daar doen alsof ze heiliger zijn dan de Paus en Chatters die moord en brand schreeuwen als er eens iemand achter vraagt of iets over zegt.

Ook het belachelijke gedoe omdat men een dame een privébericht stuurt zonder het eerst te vragen in de algemene chat is totaal absurd.

Die Sharon blijkt ook geen dame te zijn maar de gefrustreerde telefonist van dat massagesalon die zich als de eigenares voordoet.

Dame van op de chat daar = wegblijven!

dgludo

Ervaringsdeskundige
26 aug 2018
588
250
Vroeger toch een paar leuke vrouwen tegengekomen op de chat. Helaas steeds dames die deze hobby niet lang beoefend hebben.
laatste maanden helaas weinig succes

peeklak

Toogplakker
21 mrt 2022
199
29
Blijkbaar is het forum niet geïnteresseerd in meer informatie over de huidige gang van zaken op de chat van RL. Strange.

Hotboy8001

Ervaringsdeskundige
10 feb 2018
336
157
Ik had met Cindy een afspraak gemaakt en ben tot het adres gereden wat zijn mij gegeven had… onderweg heel veel sex pictures en video's gekregen. Eens bij het adres aangekomen werd de whatsapp geblokkeerd en na zei of evt de faker niet meer op dus voor niks tot in Sint Niklaas gereden

Voormalig lid 8890

Snuffelaar
19 mrt 2018
18
7
Enkel nog een paar wijven die denken dat de evenaar door hun reet lopen en wat wijven die enkel virtuele shit verkopen. Wegblijven dus van die chat.

Bema*

Toogplakker
5 okt 2023
211
226
Wil je blote vrouwen zien neuken, dan biedt het internet toch genoeg mogelijkheden? Ik zou denken, wie betaalt daar nu geld voor, maar blijkbaar verdienen die dames met hun fotootjes en hun filmpjes goed geld. Sekswerk doen zonder seks te hebben, waar gaan we naartoe. Op de chat van Redlights is al enkele jaren echt niets meer te beleven behalve die shitrommel.

ddnk

Ervaringsdeskundige
4 mei 2015
740
230
ik heb hier eens contact kunnen leggen met amateur die hier ook topic had
afspreken ging vlot en ik kon haar via de chat alles vragen
maar dat was de enige afspraak tot hier toe

Terug
Naar boven