Relax Massage - Mönchengladbach

alphasierra

Toogplakker
11 mei 2017
93
30
In Mönchengladbach vlak over de grens vind je een massage winkel genaamd Relax Massage, het adres vind je door de titel van deze post in Google Maps op te zoeken :)

Ik was vorige week in deze zaak, vroeg in de ochtend, rond 10 uur. Ik werd ontvangen door ene Yiyi (niet haar echte naam). Afgesproken prijs 130 voor alles compleet. Yiyi is een mooie verschijning, rond 35 schat ik. Ze kleedde zich uit, we kusten hartstochtelijk, de tijd stond stil leek het... Ik kwam eigenlijk voor een massage maar.. Ze begon mijn ballen te likken en deed het heel goed. Toen weer kusjes en knuffels.. ondanks mijn leeftijd kreeg ik een paal alsof ik 18 was ... Yiyi en begon me te berijden, we bleven grapjes maken met elkaar, de stemming zat er goed in. Na 10 minuten omdraaien en ik was in Missio positie, 5 minuten hard doorgaan en toen ging alles los en vulde ik haar poesje met mijn warme Sahne... Geen haast, rustig uitlekken, even reinigen met een ZeWa doekje en dan een laatste massage tot afsluiting, ik stapte fris en blij de winkel uit.. Wiederholungsfaktor 100%.

Laatst bewerkt door een moderator:

JoeyCoco

Toogplakker
18 sep 2019
34
10
Hier gisteren ook geweest, ook bij Yiyi. Eigenlijk exact zelfde verhaal als Alphasierra hierboven. Hele leuke vrolijke meid. Haar Duits is niet fantastisch maar je kan er een redelijk gesprek mee hebben en dat is een verademing vergeleken met andere massagesalons.
Ik schat haar inderdaad ook rond de 35, natuurlijke cup b, beetje hangend maar daar hou ik van, en mooi plukje haar.
Herhaling inderdaad ook 100% alleen gaat ze volgende maand op vakantie terug naar China en ze weet nog niet hoe lang precies.

Er liep nog een andere masseuse rond, haar foto staat op de site (gestreept shirt).

Krullebol

Toogplakker
4 jun 2022
69
106
Dit is inderdaad een adres waar ik ook positieve ervaringen heb met meerdere dames. Niet altijd bare maar wel altijd frans zonder en in de mond klaarkomen zijn ze ook niet vies van. ook hier veranderen de dames om de paar maanden en gaan ze naar bevriende salons.
Ik ben hier al zo vaak geweest dat ik als een koning ontvangen wordt. Van de dame achter de balie krijg ik altijd een kus op de mond en soms grijpt ze dan ook in mijn kruis. Ja dan lachen we wat en zit de stemming er al in. Ze weten natuurlijk ook waar ik voor kom . Prijzen welke ik betaald heb voor all-inn voor een uur 130,- (een dame waar het mee klikt) maar ook 150,- of zelf 160,- voor een uur.
De laatste keer zag ik toen ik weer naar buiten ging en nog even een praatje had in het voorportaal meerdere leuke dames zitten.
Zeker een bezoek waard maar wel discreet graag. Het is op papier een gewone massage salon. Gewoon netjes vragen op de kamer wat er mogelijk is en dat je wel voor meer open staat.

Wil1972

Ervaringsdeskundige
28 sep 2019
527
360
Dit is een goed adres met leuke dames.
Ik had Jojo , ca 30 jaar slank en ferme tieten. 160€ alles komplett. Massage was stevig. Als snel likte ze mijn oor, voluit tongzoenen. Heel goed. Ze zag mijn lul groeien en kroop er meteen blanco bovenop en ze begon gehurkt te rijden , ik heb alles in haar poes geschoten. Zalige dame. Nog een stevige goede massage gehad. Voor chinese begrippen zeer goed. Ze wist wat ze deed. Aan het einde zag ze mijn lul weer groeien ( normaal kan ik niet makkelijk 2x klaarkomen in 1 uur). Zij begon eraan te trekken, tongzoende me tot ik weer klaar kwam. Heerlijk. Echt een heerlijke dame. Mooier dan degene op de profiel foto van WhatsApp.

kyan123

Toogplakker
7 dec 2020
69
37
Na het lezen van de recensies over de Duitse massage salons ook maar eens een bezoek gebracht vanochtend bij Jojo. Een heerlijke stevige massage waar ik wel van hou. Vrouw met een prima lichaam voor haar leeftijd. Voor aanvang vroeg ze meteen wat ik allemaal wilde. Dus ik zei massage, pijpen en neuken zonder condoom dit was 180 euro met condoom 160. Ik had gehoopt dat het goedkoper was. Verder was het een prima sessie met eerst massage daarna uitgebreid 69 en eindigen met sex en half in haar klaargekomen. Tongzoenen was prima. Herhalingsgevaar aanwezig maar eigenlijk net zo duur als een uur in Nederland

alphasierra

Toogplakker
11 mei 2017
93
30
Die prijzen zijn meestal wel onderhandelbaar hoor. Er is ook een andere salon richting Rheydt waar je voor 100 euro een half uur (150460) het complete pakket krijgt incl nzc en cip. Op verzoek van de dame deel ik het adres niet op dit forum maar alleen via PB.

Krullebol

Toogplakker
4 jun 2022
69
106
Nou ik betaal hier nooit 180,- euro. Maar Yoyo heeft dit wel gevraagd. Ik heb aangegeven dat ik dat niet doie men dat ik dan geen klant meer ben.
Dit heb ik ook besproken met Anni en zij was er niet blij mee dat dit gebeurd. Bij mijn laatte bezoek was Yoyo er al niet meer.
Even duidelijk wat de normale prijzen zijn 160,- max. all-inn. 130,- met condoom. 100,- BTB met pijpen voor een uur.

Wil1972

Ervaringsdeskundige
28 sep 2019
527
360
Dat zegt helemaal niets dat Yoyo er niet was. Ze hebben uitwisseling met andere salon.

Krullebol

Toogplakker
4 jun 2022
69
106
Afgelopen week weer een keer naar relax massage geweest. Nu bij mijn favoriet namelijk Lili. Van te voren een app gestuurd of zij aanwezig was , en toen dit bevestigd werd gelijk gebeld om een afspraak te maken. Het leuke is dat Lili dan ook zelf de deur open maakt. Ze bood het zelf aan om samen te gaan douchen voor de sessie , wat ik natuurlijk wel kon waarderen. Daar ik haar al vaak bezocht heb weet ze dat ik voor de all-in massage kom voor 160,- per uur. Eenmaal samen in de douche heb ik haar lekker ingezeept en ze begon met haar kont tegen mij aan te schuren.
Ik begon haar borsten van achteren te masseren en mijn jongeheer stuurde ik van achteren tegen haar poes. Nee nog niet direct vol erin maar haar eerst opgeilen. Ze trok een sexy slipje aan en ik kreeg een handdoek om en we liepen zo naar haar massage kamer. hier kreeg ik een lekkere tongzoen van haar . Ze ging op der massage tafel liggen en ik moest haar beffen en vingeren, maar het slipje had een verrassing namelijk er zaten kralen aan welke voor haar kruis zaten. Deze kraaltjes mocht ik in haar poes duwen en haar daarna lekker likken. Dit heb ik langdurig gedaan waarna ik ook haar kontgaatje heb gelikt. Het had zijn uitwerking want de poes werd goed nat. Ook ik werd bloedgeil en ze trok mij op de massage tafel boven op haar. Mijn jongeheer verdween in haar natte poes en ik begon rustig haar te verwennen. Hierbij ook lekker zoenen . Het tempo werd door mij opgevoerd en zij moedigde mij aan om in haar klaar te komen. Dit gebeurde ook snel. Eigenlijk te snel want we hadden nog wel tijd over.
Ze weet dat ik nu even 10 minuten pauze nodig heb voor er een volgende ronde komt. Dit overbruggen we door dat ik een massage van haar krijg.
Daarna is het omdraaien en op de rug liggen. Laat mij maar het werk doen zegt ze en begon aan een pijpsessie deze begint bij mijn kontgaatje en dan werkt ze omhoog naar de ballen en mijn genotsstaaf. Pijpen op haar rustige manier is super en ze neemt ook de tijd.
Daarna klimt ze boven op mij en gaat op mijn piemel zitten. Van hieruit proberen we altijd verschillende standjes uit. Nieuw was voor mij het standje waarbij we allebei als in een V- vorm liggen dus haar voeten bij mijn hoofd en mijn voeten aan haar hoofd. Zo heb ik haar heerlijk zonder geneukt.
Uiteindelijk afgemaakt waarbij ik stond aan de massage tafel en haar achterlangs stevig genomen heb. Je merkt aan haar dat ze het leuk vind als je haar vaker bezoekt . Mijn eerste bezoek aan haar was zeker niet verkeerd, maar het was toen NMC. Aan het eind weer samen onder de douche waar ze zich bij mij verontschuldigde , want er was en volgende klant voor haar binnengekomen. Met een kus hebben we afscheid genomen en ik heb haar beloofd om haar weer te komen bezoeken. Ik heb mij in alle rust verder kunnen aankleden op de kamer waarna haar collega nog even een praatje kwam maken. Met een flesje water mee , werd ik naar buiten gelaten.
Ik heb haar overigens gevraagd of ik deze recensie over haar mocht plaatsen . Dat vond ze goed maar liever niet op een Duits forum .
Oh ja anaal bij haar is helaas niet mogelijk maar verder kom je niets tekort. Deze dame weet wat wij heren nodig hebben om te ontspannen.

Voormalig lid 39311

Toogplakker
24 aug 2023
58
30
Gemasseerd door Judy, heerlijk. Gekozen voor een uur en PZC voor 100 euro,- Ik vermoed dat wel meer mogelijk zijn, maar koos voor uur massage en PZC. De volgende keer misschien!

Voormalig lid 39311

Toogplakker
24 aug 2023
58
30
Gemasseerd door Lili. Gekozen voor een uur en PZC voor 100,- euro. Zij begon eerst mijn nek masseren en daarna rug en dan op laatst de benen. Na een tijdje masseren, begon zij mij overal likken. Ook de billen. Uiteindelijk omgedraaid en Lili ging verder mijn hele lichaam likken. Een keer begonnen we flink tongzoenen en ik mag haar tepels likken/zuigen. Zij genoot ervan en daarna heeft zij mij lekker rustig diep gepijpt. Zonder condoom natuurlijk. Ik kwam heerlijk klaar. Schoon gemaakt en daarna ging zij mij verder masseren. Geen klokkijker, zij nam de alle tijd. Ik zat meer dan een uur binnen. Voordat ik naar huis ging, gaf zij mij knuffel en zoen. Ik kom zeker terug. Tongzoenen was echt super lekker.

Voormalig lid 39311

Toogplakker
24 aug 2023
58
30
Ik was vandaag weer in Mönchengladbach had zin in massage bij Lili. Een afspraak gemaakt via Whatsapp. Eenmaal aangekomen maak Lili de deur open en zij was blij om mij te zien en gaf me een dikke kus. Gekozen voor een uur en zij wil graag neuken. Betaald 130,- euro voor pijpen ZC en neuken met condoom (helaas). Misschien de volgende bezoek. Het was super en zij was mega geil. Geneukt met condoom en op de einde heeft zij mij lekker gepijpt en ik kwam klaar in haar mond. Zij vond niet erg dat ik in haar mond spoot. Het was geweldig uur met Lili.

Wil1972

Ervaringsdeskundige
28 sep 2019
527
360
Lili is van iedereen. Hoe vaak ze niet gevraagd heeft of ik een hotelkamer wil boeken en een hele nacht met haar wil.. Als er maar geld verdient word.

Krullebol

Toogplakker
4 jun 2022
69
106
Ja , met mij wilde ze zelf mee naar mijn huis. Dan hebben we iedere dag sex zei ze tegen mij. Een mooi voornemen maar toch maar niet gedaan.
Ik geniet gewoon van se heerlijke uurtjes met haar.

Zoekertjejac

Toogplakker
3 nov 2017
141
31
Dit is inderdaad een adres waar ik ook positieve ervaringen heb met meerdere dames. Niet altijd bare maar wel altijd frans zonder en in de mond klaarkomen zijn ze ook niet vies van. ook hier veranderen de dames om de paar maanden en gaan ze naar bevriende salons.
Ik ben hier al zo vaak geweest dat ik als een koning ontvangen wordt. Van de dame achter de balie krijg ik altijd een kus op de mond en soms grijpt ze dan ook in mijn kruis. Ja dan lachen we wat en zit de stemming er al in. Ze weten natuurlijk ook waar ik voor kom . Prijzen welke ik betaald heb voor all-inn voor een uur 130,- (een dame waar het mee klikt) maar ook 150,- of zelf 160,- voor een uur.
De laatste keer zag ik toen ik weer naar buiten ging en nog even een praatje had in het voorportaal meerdere leuke dames zitten.
Zeker een bezoek waard maar wel discreet graag. Het is op papier een gewone massage salon. Gewoon netjes vragen op de kamer wat er mogelijk is en dat je wel voor meer open staat.
Spreken ze ook Engels, want mijn Duits is niet om naar huis te schrijven, eigenlijk nul komma nul

Terug
Naar boven