Relax Massage - Mönchengladbach

Roykewilwel

Toogplakker
28 sep 2021
102
205
Tot nu toe heb ik altijd huisjes van plezier in NL en BE bezocht en dvp's die privé ontvangen. Wel hier veel gelezen over de fkk clubs en chinese 'massagesalons' in Duitsland. En al vaker willen bezoeken maar was er helaas nog nooit van gekomen.

Afgelopen vrijdag eindelijk in de gelegenheid en een bezoek gebracht aan deze salon (voor mij het dichtste bij). Van te voren een appjes gestuurd welke dames er aanwezig waren. Dat waren Lily en Lulu. Er naar toe gereden en vriendelijk ontvangen door mamasan. Ze vroeg welke massage ik wilde en hoe lang. Met een knipoog vroeg ik of er ook andere opties waren. Ze had al snel begrepen waar ik voor kwam. 😄
Lulu was beschikbaar en voor een uur afgesproken. Lulu kwam de kamer oplopen en keek mij al ondeugend aan. Ze ziet er leuk uit, leuk koppie, slank lichaam. Klein beetje een buikje en haar c cup hangt een beetje, maar verder een aantrekkelijk lichaam. Ze spreekt weinig tot geen Engels en Duits.

We deden allebei onze kleren uit en toen kwam ze naakt tegen mij aan staan. Ze begon mij te kussen en haar handen verkenden ondertussen mijn lichaam. Ik ging er vanuit dat ik eerst een massage zou krijgen als opwarmer, maar na een paar minuten kussen ging ze op haar knieën voor mij zitten en begon mij zalig te pijpen. Lekker zacht, langzaam en met gevoel. Zo heb ik het ook het liefste. Ze gebaarde mij om op de rand van het massagebed te gaan zitten en ging weer verder met de heerlijke pijpbeurt. Na een tijdje liet ik haar stoppen, want voelde dat ik anders klaar ging komen.
Ze pakte toen een condoom en gebaarde deze om te doen. Ik knikte nee en gebaarde hoeveel zonder. Ze gaf aan 50, maar ik knikte nee en bood haar 30. Ze was meteen akkoord.
We gingen verder en ik legde haar op haar rug en begon haar te beffen. Al snel begon ze te kronkelen en kwam ff later schokkend klaar. Ze wilde dat ik doorging en duwde mij hoofd weer op haar (behaarde) poes. Toen ze al snel een tweede keer klaar kwam ging ik omhoog en begon haar in missio te neuken. Ze voelde lekker strak aan. Na een tijdje voelde ik m'n zaad opborrelen en vroeg/gebaarde of ik in haar mocht klaarkomen. Dat was geen probleem. Toen voerde ik het tempo op en schoot mij lading diep in haar. We hebben ons even opgefrist en daarna heeft ze mij een heerlijke, stevige massage gegeven. Ronde 2 hoefde van mij niet meer persé, de massage was ook heerlijk genieten.
Al met al een fijne ervaring en met een voldaan gevoel weer naar huis vertrokken. Ik ga zeker nog een terug, dan voor een date met Lily.

Krullebol

Toogplakker
4 jun 2022
69
106
Parkeren kan ook bij hun achterom. ligt inderdaad in een winkelstraat en daar moet je dan 100 meter inrijden. rechts langs de ingang van Relax massage is een ingang/poort. hier ga je achterom waar meestal wel plaats is. Dit is mij door hun aangeboden . Je mag er ook best naar vragen.
Is dan natuurlijk gratis.

Andromedada

Toogplakker
12 feb 2022
34
15
Even op hun website gekeken .
Ik zou graag een afspraak maken met de dame met het geruite kleedje aan .
Is dat Lulu of Lily ?
Thx.

Krullebol

Toogplakker
4 jun 2022
69
106
Nou dat is zeker niet Lily. Haar foto staat op de site onder de naam Ping
ping. Ik heb het haar gevraagd en zij dat, dit haar oude naam was.
Overigens vind ik Lily er best goed uit zien. Klein van stuk met een leuk gezichtje. Zeker niet dik maar ook niet mager.
Een paar lekkere borsten waar je lekker mee kan spelen.

Barth

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
567
160
Ik heb een massage van Lulu genoten.
Lekkere wat vollere beetje saggy tieten en zoals het hoort voor een chinese een toefje haar vanonder.
Lekkere btb, zalige bj en als finale alles diep in haar poes geschoten.
Bij het klaarkomen duwde ze me nog lekker tegen haar aan, maar nadien liep ze in haar blootje wel naar buiten om te spoelen.
Jammer van de afstand, anders zou ik hier wel meer vertoeven

Roykewilwel

Toogplakker
28 sep 2021
102
205
@limbo1978
Ik heb op hun site EN op de WhatsApp profielfoto/verhaal gezien dat er ook een 'nieuwe' dame is. Gevraagd via hun WhatsApp wie de nieuwe dame is. Ze gaven zelf aan dat dit Ting Ting is. 😉👍

Zelf helaas nog geen gelegenheid gehad om er naar toe te gaan om deze nieuwe dame eens te zien en te ervaren.

Roykewilwel

Toogplakker
28 sep 2021
102
205
Deze foto bedoel ik. Volgens hun bericht is dit Ting Ting (neem ik aan).
Screenshot_20231219-235601.png

Laatst bewerkt door een moderator:

Voormalig lid 39311

Toogplakker
24 aug 2023
58
30
Volgens mij is Lulu, ik ben 2 weken terug bij haar geweest. Ik zie via Whatsapp ook geen foto's meer van Lily. Zij heeft me wel verteld dat op vakantie is. Het zou best kunnen dat een nieuwe collgea erbij en heet Ting Ting. Ik ga een keertje navragen bij Anni via Whatsapp.

Blueeyes27

Snuffelaar
29 aug 2022
18
19
Deze week bij Relax geweest. Eerste keer nav de reviews op deze site.
Via whatsapp afspraak gemaakt voor lulu. Stond vervolgens eerst bij de buurman aan de deur, oops
Daarna aangebeld. Anni deed open. Lulu bleek toch bezet. Warrig verhaal maar ik moest 10 minuten wachten dan massage.
Na 15 minuten ging andere klant weg. Anni heeft mij kwartier gemasseerd daarna kwam Ting Ting. Vanwege misverstand was de massage gratis. Daarna aan de slag met Ting Ting. Rubber was niet nodig. Ondanks gebrek aan communicatie gezellige tijd gehad. Uiteindelijk een uur binnen geweest voor €100 allin..

Krullebol

Toogplakker
4 jun 2022
69
106
Heeft iemand al ervaring met Ting Ting bij deze salon?
Vandaag maar weer eens de stoute schoenen aangetrokken en een uur gereserveerd met Ting Ting omdat Lily er niet was.
Ting Ting is een mooi slanke dame met een bloem tatoeage op haar borst en ook een leuk sieraad aan haar buiknavel.
Bij binnenkomst al gelijk een lekker zoen en je voelt je alweer welkom hier.
op de kamer de kosten geregeld en haar proberen te helpen om uit de kleren te komen.
Ze had een jurkje aan met dikke katoenen panty. Dit heb ik veranderd door haar mooie nylon hold -up kousen te schenken.
Zo dat is een succes voor de nylon liefhebber.
De sex zoals altijd hier alweer super. Ze doet haat best en er is veel mogelijk , maar geen anaal bij haar.

Ik kan het alleen vergelijken met Lily en het verschil is dat Lily beter Duits spreekt , maar met de sex begreep ze alles als vanzelfsprekend.
Lily is meer je vriendin met echt tongzoenen en Ting Ting moet je harder aanpakken, maar dat hebben ze wel bij de buren gehoord .
Laat ik het zo zeggen hoer harder je haar stoot des te meer geluid komt eruit.

Kortom het is maar net wat je persoonlijke voorkeur heeft , maar Relax massage heeft er weer een topper erbij.
Het blijft mijn favoriete salon ook omdat de eigenares Anni het goed doet en dat merk ik ook aan de dames als zij zich er goed bij voelen.

Heren ik wens jullie geile kerstdagen en het beste voor het nieuwe jaar.
Graag zou ik zien dat jullie mij ook op de hoogte houden van jullie avonturen.

kyan123

Toogplakker
7 dec 2020
69
37
Gisteren het jaar gestart met Lulu. Meteen lekker tongzoenen en vind dat ze lekkere borsten heeft. Standje 69 gedaan en daarna heeft ze mij lekker zacht gepijpt met deeptroath. Ze was nog niet helemaal nat maar met wat massageolie cow girl gestart en in missionaris afgemaakt. Daarna nog heerlijk van een massage genoten tot het uur vol was voor 150 euro

raetsel

Toogplakker
26 mei 2015
68
63
Vandaag bij deze salon een afspraak bij Lulu gemaakt.
Ze is toch wel een jaartje of 40+ toen ik haar gezicht in het licht van de doucheruimte wat duidelijker zag, maar erg mooie vrouw. Redelijk grote borsten.

Gewoon aan het begin toen we de kamer in liepen gevraagd 1 uur, ohne gummi. Ze typte 160 in op d'r telefoon. Ok. Toen begonnen met massage, dit deed ze zeer uitgebreid en was goed. We begonnen om 18:00 ,en op een gegeven moment hoorde ik de kerkklok 1x luiden, ik dacht, goh zouden we al een halfuur bezig zijn? En ze bleef maar masseren, ik dacht zometeen is er geen tijd meer over voor de wip. Een tijd later hoorde ik de kerk 2x luiden, blijkbaar doet dat ding het elk kwartier. Maar, op een gegeven moment werd de massage een body to body, en ik begon steeds meer opgewonden te raken, toen ze mijn jongeheer in vol ornaat zag, zei ze "my god, please slowly, slowly" ze bood nog aan of we niet ipv neuken alleen pijpen konden doen haha, maar ik zei, niets daarvan, we beginnen langzaam en dan komt alles goed.
Dus erg voorzichtig begonnen, na een tijdje begon ze het wel lekker te vinden, maar ik mocht er niet helemaal tot de bodem in. Maar, met zo'n mooie vrouw onder me, duurde het maar een paar minuten voordat de kinderkamer compleet opnieuw gesaust was. Het was uiteindelijk pas kwart voor 7 toen we klaar waren. Dus een goede 40 min massage, en 5min sex. Maar verder helemaal prima. Misschien volgende keer beginnen met sex, dan massage, en kijken of het dan nog een keer lukt.

Terug
Naar boven