Relax Massage - Mönchengladbach

raetsel

Toogplakker
26 mei 2015
68
63
Vandaag nog een keer bij Lulu geweest. Waar voorheen ook nog weleens tingting werd gezegd, paar weken terug werd mijn per app verteld door de bazin (Anni dacht ik) dat haar naam Lulu is en geen tingting. Anyhow, moest na een lange werkdag mijn zaad kwijt in een kut, dus toch maar die kant op gereden en ge-apped. Ik kon terecht. Dus ff wat massage, maar ze heeft een erg lekker figuurtje dus omgedraaid, volgeblaft en huiswaarts. Het was al laat, ze wilde me nog verder masseren maar ik heb bedankt.

Krullebol

Toogplakker
4 jun 2022
69
106
Bovenstaande link gevolgd en ik kom uit bij een massage salon waar ik vorig jaar 1 keer geweest ben.
De Neustrasse ligt echt in het centrum van Dusseldorf. Wel is er een parkeergarage in de buurt.
In deze straat ligt een stuk verder nog een andere Chinese massage salon dus let op dat je de goede neemt.
Bij mijn bezoek toen was er alleen een handjob mogelijk. Wie weet ga ik Lili nog een keer verassen.
Voor nu blijf ik bij Relax massage.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
gisteren eerst een mooi feesje gevierd en daarna doorgereden naar Relax Massage , hier aangekomen werd er opengedaan door een leuk uitziende dame en verder waren er nog een aantal dames . Met de betreffende dame naar de kamer en bij de vraag wat ik wilde vroeg ik om het totaal pakket , ze twijfelde even en vroeg massage met pijpen . Ik vroeg haar nogmaals of neuken ook mogelijk was . Nou nee , ze ging een andere dame dame vragen maar deze wilde niet . Ze kwam weer naar binnen en toen vroeg ze of ze mijnens mocht zien , dus mijn (onder)broek laten zakken en ze keek en knikte en nam hem in de mond en met volle mond dat neuken ok was . Dus mij uitgekleed en zij was even weggegaan om zich te verschonen en met een paar vochtige doekjes werd mijn kleine man nogmaals schoongemaakt . Ze kleedde zich uit en daar kwam best een mooi figuurtje uit met een grote maar fleurige tatoo op haar onderbuik en een geschoren kutje en 2 grote borsten met kleine tietjes (welke wel wat groeide na het likken) . Ze zakte door haar knieen en begon me weer te pijpen en dat is echt een aanrader .... Daarna moest ik op het bed gaan liggen en kwam ze naast me liggen en ze ging nog even door met pijpen , haar een beetje gevingerd (mocht niet diep) maar ze was al lekker nat ..... Daarna wilde ze een condoom pakken maar vroeg of zonder kon . Nou ze sprong op het andere bed en ging op de rand liggen met de benen wijd nou dat uitzicht was wel heel erg mooi dus eerst maar eens de kleine man in haar kut geschoven en merkte dat ze erg lekker aanvoelde en maar even wat gaan bewegen nou ze kneep met haar spieren en al neukend gaf dit een extra gevoel en merkte duidelijk dat ze ook natter werd en steeds meer begon te schokken . Gedurende het neuken haar veel gezoend en ook haar borsten en tepels met de mond bewerkt . Ook daar reageerde ze erg goed op . Aangezien ik voelde dat ik ging komen , even gestopt met neuken en haar een goede befbeurt gegeven . Ook hier reageerde ze op en zeker toen ik haar klitje bewerkte kwam ze spontaan klaar en liep er wat vocht uit . ze pakte mijn hand en duwde een vinger in haar kutje en deze was super nat . Dus snel maar weer terug gaan neuken en dit nog een paar keer afgewisseld met likken en vingeren . Toen ik weer door ging met neuken kwam er een papier aan te pas maar kon me niet meer inhouden en vulde haar met mijn zaad en nog even door geneukt en toen teruggetrokken . Ze keek me lachend aan en begon ik heb een baby van jouw in mijn buik en moest hierom lachen , toen zei ze je neukt erg lekker en dit had langer mogen duren . Toen even naar de douche gelopen en zag een andere leuke dame en die keek ook lachend naar mij . Tijdens het douchen kwam mijn meisje binnen en elkaar even gewassen en gedroogd en hand in hand terug gelopen naar de kamer . Er was nog tijd over en ze gaf nog even een been en hoofd massage als afronding . Hierna afgerekend en ze gaf al aan dat ik terug mocht komen . Gedurende het uur dat ik er was diverse keren de bel horen gaan en bij het weggaan zat er al weer een klant in de "wachtkamer" dus klandizie genoeg . Mijn eerste bezoek aan deze salon is mij zeker niet tegengevallen en zal deze best nog wel eens gaan bezoeken . Hoop dan dat er meerdere dames zijn die het totaal pakket op hun menu staan , mogelijk moet je ze eerst wat vaker bezoeken om een band op te bouwen maar dat is voor de toekomst . Voor mij was deze bevrijdingsdag echt een groot feest

X-dream

Toogplakker
5 okt 2020
44
14
Gisteren met Lucy afspraak gemaakt, onderweg nog geappt en bij aankomst gen Lucy.

Uiteindelijk met een andere dame, denk Lulu, een uurtje gespeeld maar was not amused en heb dat de gastvrouw ook laten weten. Zeker omdat al bekend was dat Lucy er niet was en ze mij toch gewoon katen komen.....

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
@katwesel : dat was op 29-12-2023.

Helaas laat de agenda niet altijd toe heel vaak een dame te bezoeken (van mijn gading) en zijn niet alle dames die ik bezoek dames die adverteren met bare.

Mijn opmerking (was het niet eens) was ook meer grappig bedoeld zoals je ziet -en zeker geen kritiek- (zoals jij het wel lijkt te ervaren gezien je reactie die je geeft).

Vond het namelijk wel een geniale opmerking van je: "grote borsten met kleine tietjes".

Voormalig lid 39311

Toogplakker
24 aug 2023
58
30
Weet iemand waar Lilli nu werkt? Laatste keer was zij in Düsseldorf, maar de pand is er niet meer. Iemand idee? Zij heeft in de verleden bij Relax Massage gewerkt in Mönchengladbach. Zij sprak goed duits en haar service was top!

Meneertjezaterdag

Snuffelaar
29 mei 2022
10
4
Bij massage salon Jing's in MG staat een review over een masseuse Lilli. Of dit dezelfde is? Geen idee natuurlijk

Tegelijkertijd is er ook een massagesalon aldaar die Lilly's heet. Populaire naam wellicht

Terug
Naar boven